دانلود و خرید کتاب چانه زنی با شیطان رابرت منوکین ترجمه غزل قنواتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چانه زنی با شیطان اثر رابرت منوکین

کتاب چانه زنی با شیطان

معرفی کتاب چانه زنی با شیطان

کتاب چانه زنی با شیطان نوشتهٔ رابرت منوکین و ترجمهٔ غزل قنواتی است. نشر کتاب کوچه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. آیا می‌دانید چه زمانی باید مذاکره کنید و چه زمانی مبارزه؟

درباره کتاب چانه زنی با شیطان

کتاب چانه زنی با شیطان دربارهٔ انواعی از کشمکش‌ها در زندگی ماست و برخی از چالش‌برانگیزترین پرسش‌ها دررابطه‌با عملِ مذاکره را مطرح کرده است. منظور نویسندهٔ این کتاب از «چانه‌زنی» تلاش برای ایجاد یک معامله است (تلاش برای حل اختلاف از طریق مذاکره، به‌جای مبارزه با آن)؛ همچنین منظور او از «شیطان» دشمنی است که عمداً در گذشته به شما آسیب رسانده و یا به نظر می‌رسد که قصد دارد در آینده به شما آسیب برساند؛ کسی که به او اعتماد ندارید؛ حریفی که رفتار او را حتی می‌توانید بد و شرور بدانید.

کتاب حاضر در ۴ فصل و یک پس‌گفتار کوشیده است تا راه‌وروش مذاکره با دیگران را به شما آموزش دهد. رابرت منوکین در مقدمه گفته است که این کتاب، ریشه در ۱۱ سپتامبر دارد؛ در پاییز سال ۲۰۰۱ میلادی، کم‌تر از یک ماه پس از حملاتی که انجام شد، برنامهٔ دانشکدهٔ حقوق هاروارد درمورد مذاکره، از یک بحث عمومی در هاروارد حمایت کرد که آیا رئیس‌جمهور بوش باید آمادهٔ مذاکره با طالبان باشد یا خیر. این بحث باعث شد که این نویسنده دربارهٔ یک سؤال کلی‌تر فکر کند؛ در هر اختلاف خاص، شما چگونه باید تصمیم بگیرید که آیا مذاکره‌کردن منطقی است یا نه؟

خواندن کتاب چانه زنی با شیطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه دربارهٔ راه‌روش و زمان مذاکره با دیگران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چانه زنی با شیطان

«آدری اول صحبت کرد. او بزرگ‌ترین از بین سه خواهر و برادر هاردینگ بود و من احساس کردم که او به مسئول بودن عادت داشت. خواهر و برادرها برای وساطت امکان‌پذیر یک دعوای خانوادگی مربوط به دارایی پدرشان به من مراجعه کرده بودند. تنها چیزی که می‌دانستم این بود که این موضوع مربوط به وراثت یک خانه تفریحی خانوادگی با ارزش در دماغه کاد بود. اگرچه ممکنه این یه مشکل خوب به نظر بیاد، من می دانستم می‌تواند یه خانواده رو از بین ببره.‌

آدری یک زن جذاب در اواسط پنجاه سالگی بود که می‌توانستم ساختار شکن (یا نامتعارف) توصیف کنم. او شلوار جین پوشیده بود، یک پلیور بدشکل و با چکمه‌های بلند پوسته پوسته شده که ممکن بود سال ۱۹۵۶ ساخته شده باشد. آرایش نداشت. موهای بلند و تیره رنگی داشت که رگه‌های خاکستری داشت و دم‌اسبی بسته شده بود و یک گردنبند کلفت.

او با حالت سردی شروع کرد: "بابا هجده ماه پیش مرد.‌ او راه سوان، مکان تابستانی خانوادگی در دماغه کاد را برای ما گذاشت. به نظر نمی‌رسد که ما بتوانیم بر سر چگونه تقسیم کردن آن با هم به توافق برسیم. یک دوست قدیمی خانواده گفت که ما باید وساطت را قبل از صرف پول بیشتر برای وکلا امتحان کنیم."

آدری توضیح داد که راه سوان دارای نه جریب زمین، یک ساحل شنی خصوصی، یک خانه اصلی پنج خوابه با نمای آبی و یک کلبه مهمان دو خوابه است. یک دلال به او گفته بود که آن را به قیمت حداقل ۶ میلیون دلار خواهد فروخت. ‌

او گفت: "من در اوکلند کالیفرنیا زندگی می‌کنم و پول زیادی در نمی‌آورم. آخرین چیزی که در دنیا به آن نیاز دارم یک سوم سهمم در یک ملک ساحلی سه هزار مایل دورتر است. من نمی‌توانم سهم خودم از مالیات و مخارج سالیانه را بدهم و اکنون که هر دوی والدین ما رفته‌اند، من هرگز از این مکان استفاده نمی‌کنم." »

نظرات کاربران

m_k___i
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

این کتاب از یه استاد بزرگ مذاکره در دانشگاه هاروارد می باشد لطفاً در طاقچه بی نهایت ببینیمش

قنبری
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

کتابی خوب با ترجمه بد. مترجم گناهی نداره، اونهایی که برای پول، مترجم مبتدی رو استثمار میکنن لعنت. بشمار

Mostafa Farhadkhani
۱۴۰۲/۱۲/۱۳

من کمی مطالعه کردن، ی کتاب خوبه که متاسفانه ترجمه خیلی بدی داره، امیدوارم توسط ی مترجم و ناشر بهتر دوباره ترجمه بشه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
یک همسر ممکن است ماه‌ها یا سال‌ها در مورد پایان دادن به ازدواج فکر کرده باشد، شاید بدون این که با دیگری در مورد آن بحث کند. وقتی "آغازگر" در نهایت تمایل به ترک را اعلام می‌کند، دیگر همسر ممکن است غافلگیر شود.
کاربر ۶۶۰۰۱۱۹

حجم

۳۲۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۳ صفحه

حجم

۳۲۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۳ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۲۸,۸۰۰
۴۰%
تومان