دانلود و خرید کتاب جهان مسطح است توماس ال. فریدمن ترجمه احمد عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهان مسطح است اثر توماس ال. فریدمن

کتاب جهان مسطح است

معرفی کتاب جهان مسطح است

کتاب الکترونیکی «جهان مسطح است» نوشتهٔ توماس ال. فریدمن با ترجمهٔ احمد عزیزی در انتشارات شرکت کتاب هرمس چاپ شده است. این اثر دربردارندهٔ تاریخ فشردهٔ قرن بیست و یکم است. مقصود فریدمن از «مسطح بودن» ارتباط‌داشتن میلیاردها نفر در سراسر کرهٔ زمین به کمک فناوری و دنیای دیجیتال است.

درباره کتاب جهان مسطح است

فریدمن ضمن تشریح رویداد مسطح شدن جهان در اوایل قرن بیست‌و‌یکم، به توضیح مفهوم آن برای کشورها، شرکت‌ها، جوامع و افراد و نیز چگونگی سازگار‌شدن دولت‌ها و جوامع با این پدیده می‌پردازد. مسطح شدن جهان به این معناست که ما همهٔ مراکز دانش جهان را در یک شبکه به یکدیگر متصل می‌کنیم و به‌دنبال آن دوران حیرت‌انگیزی از رفاه، نوآوری و همکاری بین شرکت‌ها و جوامع انسانی فرا می‌رسد. 

۱۰ نیرویی که دنیا را مسطح کرد، آپ لود، آف شور، زنجیرهٔ تدارکات، همگرایی سه‌گانه، آمریکا و دنیای مسطح، کشورهای در‌حال‌توسعه و دنیای توسعه، ژئوپلتیک و دنیای مسطح و قدرت تخیل از جمله عناوینی است که کتاب جهان مسطح است به آن‌ها می پردازد. فریدمن در این کتاب از جهان مسطح رازگشایی می‌کند و امکان درک صحنه‌های حیرت‌آفرینی را که در جهان امروز در برابر خوانندگان وجود دارد، برای آنان فراهم می‌سازد.

کتاب جهان مسطح است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران جامعه‌شناسی و مطالعهٔ تاریخ جهان با تمرکز بر عصر حاضر پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب جهان مسطح است

«گرانی از تاثیرات ویرانگر جهانی شدن مشروع و حایز اهمیت است. اما چشم پوشیدن بر قدرت ان در توانمندسازی انسانها و غنی‌سازی گنجینه فرهنگی ما نیز به مفهوم دست شستن از تاثیرات بالقوه مثبت آن تاکید دارم ابن است که این پدیده، برخلاف آنچه منتقدان جهانی شدن باور دارند، همیشه نابود کننده فرهنگ نیست. قانون جهانی شدن خیلی ساده است: اگر همه وجوه آن را خوب بدانید، یا همه وجوه آن را بد بدانید، نخواهید توانست آن را محقق سازید. جهانی شدن همه قابلیت‌های توانمند‌سازی و ناتوان‌سازی، همگون‌سازی و ویژه‌سازی، یا مردم سالاری و فرد سالاری را در بتن خود دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

قیمت:
۱۱۷,۰۰۰
۵۸,۵۰۰
۵۰%
تومان