دانلود کتاب صوتی تشریفات دیپلماتیک در ارتباطات بین المللی با صدای الهام زیدی یام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تشریفات دیپلماتیک در ارتباطات بین المللی اثر کاپریشیا پناویچ مارشال

دانلود و خرید کتاب صوتی تشریفات دیپلماتیک در ارتباطات بین المللی

معرفی کتاب صوتی تشریفات دیپلماتیک در ارتباطات بین المللی

کتاب صوتی تشریفات دیپلماتیک در ارتباطات بین المللی نوشتهٔ کاپریشیا پناویچ مارشال و ترجمهٔ موسی‌ الرضا وحیدی و منصور حسینی است. الهام زیدی یام گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تشریفات دیپلماتیک در ارتباطات بین المللی

کتاب صوتی تشریفات دیپلماتیک در ارتباطات بین المللی در سال ۲۰۲۰ میلادی و توسط انتشارات «هارپر کالینز» منتشر شده است. نویسندهٔ این اثر صوتی، سابقهٔ دو دهه فعالیت در کاخ سفید به‌عنوان دبیر اجتماعی و رئیس تشریفات را دارد. این کتاب که حاوی ۱۵ فصل و یک کتابچهٔ راهنمای تشریفات در بخش ضمیمه است، علاوه بر بیان نکات دقیق تشریفاتی، به تکنیک‌های ارتباطات میان‌فرهنگی، روابط عمومی، شبکه‌سازی، تصویرسازی، مدیریت جلسات، سخنوری، اقناع‌سازی، بازاریابی و مهارت‌های رهبری پرداخته است. بیان اصول تشریفاتی همراه با خاطرات خواندنی از سفرهای رسمی بین‌المللی بر جذابیت آن افزوده و شنیدن آن، شناخت عمیقی از دیپلماسی آمریکا و شیوه‌های مدیریتی و ارتباطی رهبران آن ارائه می‌کند. علاوه بر این، کاپریشیا پناویچ مارشال برای اثبات نظرات خود بر تحقیقات علمی تکیهٔ بسیار کرده است. این کتاب صوتی، به‌نوعی ترکیب نظریه و عمل است.

شنیدن کتاب صوتی تشریفات دیپلماتیک در ارتباطات بین المللی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران تجارت، دیپلماسی و سرمایه‌گذاری خارجی، راهنمای تجارت با کشورها و فنون مذاکره پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تشریفات دیپلماتیک در ارتباطات بین المللی

«گاهی اوقات احساس می‌کردم مردم فقط زمانی به اهمیت و تأثیر تشریفات پی می‌برند که به نحو ضعیفی اجرا شود. چون پیامدهای منفی آن کاملاً آشکار می‌شود. مطبوعات همیشه به دنبال داستان هستند و یک گام اشتباه در تشریفات، به یک سوژه‌ی جذاب برای پیشبرد اهداف عوام‌فریبانه‌ی آن‌ها تبدیل می‌شود. خطا در تشریفات و انعکاس خبری آن می‌تواند تمرکز بر مسائل مهم‌تر را تحت‌الشعاع قرار دهد. این اتفاق، برای همه‌ی رؤسای جمهور آمریکا رخ داده است. آن‌ها انسان هستند و اشتباهات فردی انجام می‌دهند. اما خبط آن‌ها برخلاف ما، در سراسر کره‌ی خاکی بازتاب پیدا می‌کند.

ممکن است شما پست رسمی و دولتی نداشته باشید، اما همه‌روزه به نوعی درگیر تشریفات هستید. ابزار تشریفات می‌تواند به شما کمک کند تا در هر موقعیتی از آن به عنوان اهرم قدرت استفاده کنید؛ چه در اتاق جلسه‌ی مدیران، چه جلسه‌ی انجمن اولیا و مربیان یا محل غذاخوری منزل خود. در دنیای تجارت، سود خالص شرکت‌ها به دلیل نادیده گرفتن تشریفات، آسیب می‌بیند و ضعف در ایجاد رابطه با یک فرهنگ یا مشتری، می‌تواند به اعتبار و شهرت شرکت آسیب برساند.»
*
«من هرگز صدای طبیعی خودم را دوست نداشته ام و همیشه یکنواخت و ناپیوسته به نظرم میرسد ؛ به همین خاطر , سخت تلاش کردم تا با حالتی بیشتر متین و تعارف آمیز صحبت کنم. صدای الهام بخش من , خانم آلکسیس هرمان است که وزیر کار رئیس جمهور کلینتون بود و اکنون عضو هیات مدیره های مختلف و مدیرعامل شرکت نیوونچرز است. او به شیوه ای کاملا رسا و صمیمی صحبت میکند. واژگان خود را هدفمند و منسجم از نظر معنی انتخاب می نماید و با لحنی آرامتر از حد معمول صحبت میکند. من متوجه شدم که مردم با دقت به سخنان او گوش میدهند , بدین خاطر , سعی کردم که آهنگ او را اتخاذ نمایم. الگوبرداری از صدای شخصی مانند الکسیس به نظرم ایده خوبی میرسد: براساس مطالعه اخیر شرکت کوآنتیفاید کامیونیکیشنز یک شرکت علوم رفتاری که با مدیران عامل شرکت های مختلف همکاری میکند تا مهارت های ارتباطی آنها را بهبود ببخشد , شرکت کنندگانی که به متخصصان مالی رسانه ها گوش کرده و برنامه آنها را تماشا کرده اند , بیشتر از محتوای سخنان , تحت تاثیر لحن و وضعیت گوینده قرار گرفته بودند. در واقع کیفیت صدا , ۲۳ درصد بر برداشت شنونده تاثیر داشت , در حالی که محتوا تنها ۱۱ درصد تاثیر گذار بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳۲,۷۰۰
تومان