دانلود و خرید کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی محمداسماعیل فدایی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی اثر محمداسماعیل فدایی نژاد

کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی

معرفی کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی

کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی نوشتهٔ محمداسماعیل فدایی نژاد و سیدجلال صادقی شریف است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی

کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی که با رویکرد خلق ارزش در سازمان‌ها نوشته شده، برای مدیران اجرایی دارای ویژگی‌های بارزی است؛ برای مثال در این کتاب راجع‌به اصولی بحث می‌شود که در مجموع به افزایش ثروت سهام‌داران منتهی خواهد شد. این کتاب به شما کمک می کند تا با اصلاح قدرت تصمیم‌گیری خود، برای سهام‌داران ارزش ایجاد کنید که شامل تصمیم‌گیری درمورد تجدید ساختار عملیات، تولید محصول جدید، خرید دارایی جدید، تأمین مالی و چگونگی سرمایه‌گذاری‌های جدید و مانند آن‌ها است. این کتاب شامل ۱۴ فصل است و بر اساس اصول مدیریت مالی طراحی شده است. گرچه با تجزیه‌وتحلیل وقایع مالی، کار دنبال می‌شود، اما سعی بر این بوده است تا از ارائهٔ فرمول‌های ریاضی پیچیده که مستقیماً در تصمیم‌گیری‌ها تأثیری ندارند، پرهیز شود. در بخش‌هایی که فرمول خاصی موردنیاز بوده، پیشینه و اطلاعات لازم به زبانی قابل‌درک و فهم در اختیار خوانندگان قرار گرفته است و بسیاری از فصول را می‌توان بدون زمینهٔ قبلی خواند و درک کرد.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مسائل مالی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۸۳ صفحه

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۸۳ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان