دانلود و خرید کتاب آمادگی آزمون معامله گری ابزار مشتقه عباس گمار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمادگی آزمون معامله گری ابزار مشتقه اثر عباس گمار

کتاب آمادگی آزمون معامله گری ابزار مشتقه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آمادگی آزمون معامله گری ابزار مشتقه

کتاب آمادگی آزمون معامله گری ابزار مشتقه نوشته عباس گمار و سید علیرضا صادقی است. کتاب آمادگی آزمون معامله گری ابزار مشتقه، از سری آزمون‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، براساس استاندارد CFA و آخرین سرفصل‌های آزمون است.

درباره کتاب آمادگی آزمون معامله گری ابزار مشتقه

گسترش و تحولات روزافزون بازارهای مالی از یکسو و پیچیده بودن مسائل مالی و به ویژه ابزارهای مالی جدید از سوی دیگر، موجب شده است تا اعتقاد و گرایش به مدارک حرفه‌ای در حوزه مالی و سرمايه‌گذاری در سراسر جهان افزایش یابد. کشور ما نیز از اين امر مستثنی نبوده و سازمان بورس و اوراق بهادار هرساله اقدام به برگزاری چندین نوبت آزمون‌های حرف‌های بازار سرمایه و اعطای گواهینامه‌های مختلف به علاقه‌مندان می‌کند. فارغ از رویکرد کمی به برگزاری این گونه آزمون‌ها به لحاظ تعداد شرکت کنندگان و تعدد آزمون‌ها، اعتقاد به محتوای کیفی و انتخاب مناسب موضوعات و طراحی دقیق سوالات موجب خواهد شد تا دارندگان این مدارک توانایی و تمایز قابل قبولی برای فعالیت و حضور در بازارهای مالی داشته باشند. خوشبختانه تغییرات گسترده ساختاری و محتوایی گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در ایران و نزدیک شدن آنها به مدارک معتبر بینالمللی نظیر CFA و CIIA از مرداد ماه سال ۱۳۹۰ و همزمان با برگزاری هفدهمین دوره برگزاری این آزمون‌ها، نویدبخش آینده‌ای روشن برای علاقه‌مندان و فعالان بازار سرمایه کشورمان خواهد بود. در این راستا مرکز مدیریت مالی آریانا با تکیه بر تجارب خود در حوزه آموزش مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و با همکاری انتشارات آریانا قلم، اقدام به تدوین کتاب از مجموعه کتاب‌های آمادگی آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در ایران کرده است. این کتاب به شرکت‌کنندگان آزمون کمک می‌کند بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

خواندن کتاب  آمادگی آزمون معامله گری ابزار مشتقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شرکت در آزمون معامله گری ابزار مشتقه پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر 7683663
۱۴۰۲/۰۹/۲۱

باسلام این کتاب با نثری روان و مثالهایی عالی و ساده مفهوم مشتقه و اختیار معامله رو برای معامله گران توضیح میده من که خیلی استفاده کردم ممنونم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان