دانلود و خرید کتاب استراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور تارن کانا ترجمه حامد محبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور اثر تارن کانا

کتاب استراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور

معرفی کتاب استراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور

کتاب استراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور؛ راهنمای برنامه ریزی و اجرا نوشته تارن کانا، کریشنا پالپو و ریچارد بولاک است که با ترجمه حامد محبی و بنفشه عطرسائی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب استراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور؛ راهنمای برنامه ریزی و اجرا

کتاب حاضر حاصل ۱۵ سال تحقیق چند تن از اساتید برتر دانشگاه کسب‌وکار هاروارد در زمینه شناخت بازارهای نوظهور است. بازارهایی که ظرفیت‌های رشد زیادی دارند و البته چالش‌ها و تهدیدهای زیادی نیز در دورن خود دارند. 

در بسیاری از مقالات و نوشته‌های مدیریتی به همگرایی بازارهای جهانی و از بین رفتن مرز میان بازارها اشاره شده است اما از نظر کانا و همکارانش این موضوع تا حد زیادی خوشبینی است و همچنان تفاوت‌های اصلی در زیرساخت و اقتضاعات بازارهای توسعه‌یافته و بازارهای نوظهور وجود دارد که باعث ایجاد تفاوت در نحوه کارکرد بازارها می‌شود.

از طرف دیگر بسیاری فکر می‌کنند با الگوبرداری از شرکت‌های موفق بازارهای توسعه‌یافته و پیاده‌سازی آن در بازارهای نوظهور می‌توانند به موفقیت برسند اما شم مدیریتی غالب مدیران این موضوع را نمی‌پذیرد. کانا و همکارانش نیز در این کتاب به این موضوع می‌پردازند و با مطرح کردن بحث خلاءهای نهادی سعی در شناساندن این تفاوت‌ها دارند و با ارائه مثال‌های کاربردی از شرکت‌های چندملیتی فعال در بازارهای نوظهور و شرکت‌های برخاسته از این بازارها، نکات ارزنده‌ای را به مخاطب می‌آموزند.

 خواندن کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشگاهیان، صنعتگران، صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان و سیاستگذاران اقتصادی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان