دانلود و خرید کتاب قورباغه ات را قورت بده برایان تریسی ترجمه مرتضی فهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه ات را قورت بده

معرفی کتاب قورباغه ات را قورت بده

کتاب قورباغه ات را قورت بده نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ مرتضی فهیمی است. انتشارات آستان مهر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر با ارائۀ ۲۱ راه عملی برای مقابله با تنبلی، به شما می‌آموزد که چگونه برنامه‌ریزی روزانهٔ خود را از نقطۀ صفر شروع کرده و به پایان برسانید.

درباره کتاب قورباغه ات را قورت بده

کتاب قورباغه ات را قورت بده به ما می‌گوید که در زندگی هر انسانی، حداقل یک قورباغه وجود دارد که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کاری است که آن انسان باید انجام دهد؛ کاری که اگر همین حالا فکری به حال آن نکنیم، به احتمال زیاد، دیگر انجام نخواهد شد. نویسندۀ کتاب می‌گوید «اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوری، اول آن‌یکی که زشت‌تر است را انتخاب کن!»

این کتاب با ۲۱ اصل ساده به ما می‌آموزد که چطور زمانمان را مدیریت کنیم و به همۀ فعالیت‌ها و وظایفمان برسیم. برایان تریسی اعتقاد دارد، کلید موفقیت در دست‌به‌کارشدن و عمل‌کردن است؛ درنتیجه او در کتابش، راه‌های عملکرد سریع و انجامِ به‌موقع فعالیت‌هایمان را به ما خواهد آموخت. انتخاب نام این کتاب، باعث شده است تا با یک‌بار شنیدن نامش آن را برای همیشه در ذهنمان نگاه دارد، اما «قورباغه ات را قورت بده» یک نماد برای انجام‌دادن کارهای سخت است و ممکن است منزجرکننده باشد.

خواندن کتاب قورباغه ات را قورت بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی، خودیاری، تغییر و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخشی از کتاب قورباغه ات را قورت بده

«چه چیزی مانع شماست؟ چه چیزی سرعت شما را در دسترسی به اهدافتان کاهش می‌دهد؟ چه چیزی تعیین می‌کند که با چه سرعتی و از جایی به جای دیگر حرکت کنید؟ چه چیزی شما را از خوردن قورباغه‌ای که می‌تواند یک تحول اساسی در زندگی‌تان ایجاد کند باز می‌دارد؟ چرا تا کنون به هدف‌تان نرسیده‌اید؟

این‌ها تعدادی از اساسی‌ترین سؤالاتی است که می‌توانید در راه دستیابی به بالاترین سطح کارآیی و تأثیر بخشی فردی، از خودتان سؤال کنید و به آن‌ها پاسخ دهید. در هر کاری که باید انجام دهید همواره عاملی محدود کننده وجود دارد. بعد از این باید تمام انرژی‌تان را برای کاهش آن عامل بازدارنده به کار ببندید. تقریباً در هر کاری چه بزرگ و چه کوچک عاملی وجود دارد که تعیین‌کننده سرعت دستیابی شما به هدف و اتمام کار است. آن عامل چیست؟ توان ذهنی‌تان را روی یک کار حوزهٔ کلیدی متمرکز کنید. این می‌تواند ارزشمندترین استفاده شما از زمان و استعدادهایتان باشد. این عامل محدود کننده می‌تواند شخصی باشد که شما به کمک و تصمیمات او نیاز دارید و یا چیز دیگری باشد. اما همواره عاملی محدود کننده وجود دارد که وظیفه دائمی شما نیز پی بردن به آن است. برای مثال هدف تجارت ایجاد و حفظ مشتری‌هاست. با انجام این هدف شرکت به میزان کافی می‌تواند سودآوری داشته باشد و به رشد و شکوفایی ادامه دهد.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

s1a2r3i5n6a7
۱۴۰۲/۰۳/۳۱

خیلی خوب بود این کتاب یاد میده چطوری هدف های بزرگ داشته باشیم و براشون تلاش بکنیم چطوری تنبلی رو کنار بزاریم من قطعا میگم من بعد از خوندن این کتاب یلی پیشرفت تحصیلی داشتم

sinsad
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

قورباغه ات را قورت بده،نذار معلم ببینه قورباغه اوردی توی کلاس

کاربر ۳۱۹۹۷۵۹
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

وایی خیلی عالی بود این کتاب عاشقش شدم😍😍😍😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان