دانلود و خرید کتاب جادوگر پورتوبلو پائولو کوئیلو ترجمه محبوبه فهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوگر پورتوبلو اثر پائولو کوئیلو

کتاب جادوگر پورتوبلو

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جادوگر پورتوبلو

کتاب جادوگر پورتوبلو نوشتهٔ پائولو کوئیلو و ترجمهٔ محبوبه فهیمی است. انتشارات آستان مهر این رمان معاصر برزیلی را روانهٔ بازار کرده است. این اثر شیوهٔ نگرش مخاطبان به عشق، اشتیاق، لذت و فداکاری را دگرگون می‌کند.

درباره کتاب جادوگر پورتوبلو

چطور می‌توانیم جسارت و انگیزهٔ لازم برای همیشه روراست‌ماندن با خودمان را بیابیم؟ این پرسش اصلی رمان حاضر است. کتاب جادوگر پورتوبلو به قلم پائولو کوئیلو است که نخستین‌بار در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد. قصه به دختری کولی‌تبار و اسرارآمیز به نام «آتنا» می‌پردازد و به‌وسیلهٔ افرادی روایت می‌شود که او را بسیار خوب می‌شناختند و یا شاید هیچ شناختی نسبت به این زن نداشتند! آتنا ابتدا در یتیم‌خانه‌ای در رومانی زندگی می‌کند، اما دوران کودکی خود را در بیروت می‌گذراند. با شعله‌ورشدن آتش جنگ، خانواده‌ای که آتنا را به فرزندخواندگی پذیرفته بودند، همراه با او به لندن می‌روند و در این شهر است که اتفاقات شکل دیگری به خود می گیرد. رمان حاضر همانند رمان «کیمیاگر»، از آن دسته از داستان‌ها است که شیوهٔ نگرش مخاطبان به عشق، اشتیاق، لذت و فداکاری را دگرگون می‌کند. فیلمی بر اساس این رمان برزیلی در سال ۲۰۰۹ میلادی ساخته شده است.

«آتنا» دختری است که توسط مرد و زنی بیروتی، از شیرخوارگاهی در «سیبیو» در «تران سیلوانیا» به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شود. او در جوانی متوجه می‌شود که فرزند واقعی پدر و مادری که او را بزرگ‌کرده‌اند، نیست. بی‌قرار و ناآرام سراغ مادر و پدر واقعی خود را می‌گیرد و در صدد برمی‌آید که به جست‌وجوی هویت خویشتن بپردازد؛ اما جست‌وجوی او صرفا جغرافیایی نیست و او به قلمرو معنوی راه‌ پیدا می‌کند و نیروهای طبیعت را درک می‌کند و در پی اتفاقاتی او لقب جادوگر پورتوبلو می‌گیرد و سرانجام به طرز وحشتناکی کشته می‌شود و جسد او را در شهر لندن به صورت سوخته می‌یابند. این کتاب اثر پائولو کوئیلو سرگذشت اسرارآمیز «آتنا» است که به وسیلة اشخاص متعددی که او را خوب می‌شناسند، یا به زحمت می‌شناسند، بازگو می‌شود.

خواندن کتاب جادوگر پورتوبلو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی قرن ۲۰ برزیل و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از:

تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، هستی (زندگی).

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

Behnam Taheri
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

اشتباهات تایپی و نگارشی زیادی داره چند جا به اشتباه کلماتی مثل "ریال" در متن اضافه شده که احتمالا تایپیست محترم تعریف کرده مثلا به جای کاراکتر ر. نمی‌دونم حتی انگار زحمت یک بار مرور هم به خودشون ندادن. ضمن اینکه میشد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان