دانلود و خرید کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید کوین ترادو ترجمه لادن شریعت زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید اثر کوین ترادو

کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

نویسنده:کوین ترادو
ویراستار:امیر طاهری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید نوشتهٔ کوین ترادو و ترجمهٔ لادن شریعت زاده و ویراستهٔ امیر طاهری است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

آیا می‌دانید بیشتر موادی که روزانه می‌خورید بدن شما را مسموم می‌کند؟ آیا می‌دانید حرفهٔ پزشکی همراه با صنعت داروسازی تمایل دارند به‌جای درمان، شما را همیشه بیمار نگه دارند؟ آیا می‌دانید حکومت‌ها با تمام قدرت تلاش می‌کنند این راز را مخفی نگه دارند؟

کوین ترادیو در کتاب جنجال‌برانگیزش در رابطه با سلامت فردی و عمومی از این فریب‌کاری‌ها پرده برمی‌دارد. او خود را به خطر انداخت تا گزارشی کامل از یک توطئه پیچیده را به شما ارائه دهد.

از خروجی‌های فروشگاه‌های خرده‌فروشی شرکت‌های بزرگ تجاری فراورده‌های غذایی دست‌کاری‌شده عرضه می‌شود که دیگر عوامل همان شرکت‌ها تولید می‌کنند. سپس این کالاهای سمی و مصنوعی با حمایت کمیسیون تجاری فدرال و سازمان غذا و دارو فروخته می‌شود. سازمان‌های دولتی حافظ اساس روند این کالاها برای بیماری‌های آینده و بیماری‌های مزمن مصرف‌کنندگان است و این منبع درآمد را برای بخش‌های دارویی و پزشکی تضمین می‌کند. همچنین کوین این واقعیت تکان‌دهنده را مشخص می‌کند که چطور داروهایی که مستقیم برای مصرف‌کننده تبلیغ می‌شوند، او را وادار می‌کند برای همیشه از آن‌ها استفاده کند و به همین دلیل گستردگی بیماری‌ها تا حد اپیدمی بالا می‌رود.

به نظر نگران‌کننده می‌آید؛ اما کوین نوری را در تاریکی می‌تاباند و خواننده را راهنمایی می‌کند تا درمان‌های مختلف و روش‌های پزشکی را حذف کند و مهم‌تر این است که درمان‌های بالقوه به شما کمک می‌کند بدنتان وضعیت طبیعی، سلامت و شادابی خود را مجدد به دست آورد.

پس در این سفر اسرارآمیز کوین را همراهی و تغذیه و سلامت خود را تضمین کنید. کوین ترادیو سرشناس‌ترین طرف‌دار مصرف‌کنندگان است. او تعهد به عبارت «تأثیر مثبت شخص کامل» را به‌عنوان مأموریت رسالت فردی و شغلی خود اتخاذ کرده است. او در شرکت‌های تجاری بزرگی برای فروش کالاها بازاریابی می‌کرد و مسئول دوبیلیون دلار سرمایه جهانی بوده است. او با استفاده از تجارب خود متوجه شد که چگونه دولت‌های بزرگ سعی در افشاگری افرادی دارند که کالاهایی را ارتقا می‌دهند که می‌تواند به منافع شرکت‌های عظیم چندملیتی آسیب برساند. او به‌دنبال تحت تعقیب قانونی قراردادن افراد، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی است که از مصرف‌کنندگان متوسط کسب منافع می‌کنند. همچنین کوین برای تشکیلات اساسی مختلف در پی دنبال‌کردن اهدافش مصمم است و بیشتر ثروت خود را به این موضوع اختصاص داده است.

خواندن کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند تغییر بزرگ در زندگی خود ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

«به‌طرف بزرگ‌راه تری‌استیت خارج از شیکاگو رانندگی می‌کردم و در حال لذت بردن از یک روز آفتابی زیبا بودم. ناگهان در سینه‌ام احساس درد زیادی کردم. دقیقاً نمی‌توانستم نفس بکشم، درد تحمل‌کردنی نبود. بی‌درنگ کنار جاده توقف کردم. واقعاً دنیا پیش چشم‌هایم یک لحظه سوسو زد و با خود فکر کردم «آه خدای من، این یک حمله قلبی است، من فقط ۲۱ سال دارم!»

درد درست به همان سرعت که آمده بود ناپدید شد. گیج و گنگ و در حالت شوک بودم. آنچه را اتفاق افتاده بود نمی‌توانستم باور کنم. نگاهی به گوشی جدیدم انداختم، اختراعی که تازگی به بازار آمده بود. تلفنم را برداشتم و به منشی‌ام گفتم: «فکر می‌کنم سکته قلبی کرده‌ام.»

خوشبختانه تا چند ماه بعد حالم خوب بود. به این نتیجه رسیدم که اگر حمله قلبی بوده مطمئناً باعث هیچ آسیب‌دیدگی مهم نشده است؛ اما گویی یک مورد علناً درست نبود.

هفته بعد سه پزشک متخصص قلب در امریکا من را معاینه کردند. با استفاده از پیشرفته‌ترین وسایل تشخیص پزشکی بعد از چند روز متوجه شدند که من با قلبی معیوب به دنیا آمده‌ام؛ پایین‌افتادگی شدید دریچه میترال که در بقیه دوران زندگی‌ام من را با مشکلات پزشکی مهمی مواجه خواهد کرد، بیماری‌ای که درمان ندارد. مغزهای پزشکی سطح بالا داروهای تجربی یا جراحی پرخطر را توصیه کردند که امید کمی به آن‌ها بود. میزان امید به زندگی در من خیلی کوتاه بود. با برنامه مؤثری که پیشنهاد شده بود در حال تقلا و مبارزه بودم، برنامه‌ای که می‌توانست مشکل پزشکی من را حل کند. من فقط با ۲۱ سال سن امید دوره زندگی طولانی را داشتم. چه‌کار باید می‌کردم؟»


نظرات کاربران

حسن نیکدهقان
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

مطالب در کتاب زیادی تکرار میشه ،درسته که نویسنده حقایقی رو درمورد مافیای محصولات غذایی برای خواننده روشن میکنه اما اصلا کاربردی نیست و هیچ راه حلی رو برای مقابله با اون ارائه نمیده و در هرموردی که اعلام میکنه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۷۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان