دانلود و خرید کتاب شنژن گی دولیل ترجمه عاطفه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شنژن اثر گی دولیل

کتاب شنژن

نویسنده:گی دولیل
انتشارات:نشر اطراف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شنژن

کتاب شنژن؛ سفری به چین نوشتهٔ گی دولیل و ترجمهٔ عاطفه احمدی است و نشر اطراف آن را منتشر کرده است. همه چیز در کتاب شنژن برای ما مهیاست که هم در نگاهی کوتاه با چین آشنا شویم و هم از دریچه‌ٔ تصاویر و کلمات کوتاه کتاب، تفاوت فرهنگ و مردم این کشور را با دیگر نقاط جهان بسنجیم. شنژن از مجموعه کتاب‌های روایت مصور و فکاهیات تصویری نشر اطراف با موضوع جهانگردی و آشنایی با شهرهای دنیاست. پیونگ‌یانگ، سرزمین مقدس و یانگون از دیگر کتاب‌های این مجموعه است.

درباره کتاب شنژن

سال ۱۹۹۷ گی دولیل، کارتونیست شناخته‌شده‌ٔ کانادایی برای کار به شهر شنژنِ چین می‌رود. این کتاب ماجرای سه ماه اقامت او در شهری‌ است که منطقه‌ٔ ویژه‌ٔ اقتصادی به حساب می‌آید، با حصاری الکتریکی و نگهبان‌های مسلح از بقیه‌ٔ کشور جدا شده و آدم‌های کمی در آن انگلیسی بلدند. در این سفرنامه‌ٔ مصور معروف، دولیل زندگی کسالت‌بار هرروزه‌اش، سختی‌هایی که مانع زبانی ایجاد می‌کند و تفاوت‌ها و شباهت‌های فرهنگی میان شرق و غرب را با طنز همیشگی و تصویرسازی‌های خاصش روایت می‌کند.

خواندن کتاب شنژن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ دوستداران فکاهیات تصویری و کمیک پیشنهاد می‌کنیم. نوجوانان و جوانان از این کتاب بسیار لذت خواهند برد.

درباره گی دولیل

گی دولیل سال ۱۹۶۶ در کِبِک کانادا متولد شد و به همراه همسر و دو فرزندش در جنوب فرانسه زندگی می‌کند. دولیل حدود ده سال انیماتور بوده و همین باعث شده در طراحی خبره شود. او بیشتر با سفرنامه‌های مصورش درباره‌ٔ زندگی در کشورهایی که فضای سیاسی خاص دارند، از برمه و کره‌ٔ شمالی گرفته تا چین و فلسطین، شناخته می‌شود. با این حال نمی‌توان او را نویسنده و هنرمندی سیاسی دانست، چراکه کتاب‌هایش تا حد زیادی بر زندگی روزمره و تجربه‌های شخصی‌اش در کشورهای مقصد تمرکز دارند. روایت‌های مستند و طنزآمیزی که البته از نقد اجتماعی خالی نیستند و با نگاهی خاص فضای زندگی آن کشورها را به تصویر می‌کشند.

نظرات کاربران

نون صات
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

بسمه تذکر مهم: کتاب، یا بهتر بشه توصیفش کرد، "سفر" ی که پیش روتون هست، اوقات خوشی رو براتون رقم خواهد زد. کسایی که اهل مطالعه سفرنامه هستن میدونن یکی از چالشای اصلی در سفرنامه خود شخص نویسندست که در طول کتاب

- بیشتر
وحید
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

این کتاب برای نزدیک به ۳۰ سال پیش است و به نظرم اولین کتاب دولیل با این سبک باشد، دوره‌ای که شنژن به عنوان منطقه ی آزاد از بقیه چین جدا بود و در حالی که بقیه چین کم‌وبیش در

- بیشتر
مهتاب
۱۴۰۲/۰۷/۱۵

کیفیت اون سه تا کمیک‌استریپ دیگه‌ای که از گی دولیل خوندم رو نداشت ولی بازم جالبه. یه کمیک‌استریپ از یه کارتونیست کاناداییه تو سفری که به چین داشته.

zahrahro
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

تصورم رو از چین عوض کرد! گی‌دولیل کاراش خیلی باحاله کلا چون هی می‌ره شهرای مختلف تو کشورای عجیب و اتفاقایی که براش میفته رو به تصویر می‌کشه.بعد خوندن این کتاب من تازه یادم افتاد خب چین کشور به اون بزرگی

- بیشتر
H.B
۱۴۰۱/۰۹/۱۹

خاطراتشو با تصویر نقل کرده بود که مدل جذابی بودش برای من

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۵۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
۴۲,۴۰۰
۲۰%
تومان