دانلود و خرید کتاب خواستن توانستن است جوئل اوستین ترجمه آزاده اعرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواستن توانستن است اثر جوئل اوستین

کتاب خواستن توانستن است

معرفی کتاب خواستن توانستن است

کتاب خواستن توانستن است نوشتهٔ جوئل اوستین و ترجمهٔ آزاده اعرابی و ویراستهٔ سمانه عباسی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خواستن توانستن است

درون شما یک برنده وجود دارد. شما برای موفقیت و رسیدن به اهدافتان خلق شده‌اید. به این دنیا پا گذاشته‌اید تا در میان هم‌نسل‌هایتان نشانی ماندگار از خود بر جای بگذارید. از درون دارای عظمت هستید و مهم بیرون کشیدن آن است.

در کتاب خواستن توانستن است هشت اصل مهم بازگو شده است تا از طریق آن‌ها بتوانید ظرفیت وجودتان را دریابید و به آنچه باید باشید و برای آن منظور خلق شده‌اید، تبدیل شوید. 

بیشتر مواقع، ما خودمان درمورد بهترین‌های خداوند صحبت می‌کنیم، اما به شک و تردیدها و چیزهای دلسردکننده‌ای که مردم می‌گویند اجازه می‌دهیم که ما را محدود کنند و درنهایت متقاعد کنند تا در جایگاهی که ایستاده‌ایم مستقر شویم. صداهای منفی همیشه بلندترین صداها هستند.

هرچه برای برنده بودن لازم است هم‌اکنون دارید. شما به اندازهٔ کافی بااستعداد و باهوش هستید. به اندازهٔ کافی باتجربه‌اید. شما از شخصیت و ظاهر مناسب برخوردارید و تابعیت درستی دارید. نه کمبودی دارید و نه کوتاهی‌ای کرده‌اید. شما کاملاً انسانی مجهزید. شما همان زن یا مرد مناسب برای انجام دادن کار موردنظر هستید.

آماده شوید! خواستن توانستن است!

خواندن کتاب خواستن توانستن است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به رویاهایشان برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خواستن توانستن است

«با گنج‌های دفن‌شدهٔ وجودتان به قبر خود نروید. به رشد کردن ادامه دهید. مدام بیاموزید. هر روز باید یک هدف داشته باشیم تا به نوعی رشد کنیم و چیز جدیدی یاد بگیریم. پابلو کاسالز یکی از بزرگ‌ترین نوازندگان ویولون‌سل در تمام دوره‌هاست. او از دوازده‌سالگی نواختن ویولون را شروع کرد و کارهایی انجام داد که هیچ ویولونیست دیگری انجام نداده بود. او در سراسر جهان به‌عنوان برجسته‌ترین در زمینهٔ هنر خود شناخته شده بود.

کاسالز هنوز هم در هشتادوپنج‌سالگی، روزی پنج ساعت تمرین می‌کند. گزارشگر از او پرسید چرا هنوز تا این حد در این زمینه تلاش می‌کند. لبخندی زد و پاسخ داد: «فکر می‌کنم بهتر از این هم خواهم شد.»

کاسالز این اصل را درک کرده است: هرگاه دست از یادگیری بکشی، رشدت متوقف خواهد شد. هر کاری که انجام می‌دهید، در آن بهتر شوید. مهارت‌هایتان را بالاتر ببرید. امروز در همان نقطه‌ای نباشید که سال گذشته ایستاده بودید. همانند نوازندهٔ ویولون معروف بهتر شوید.

فرصت‌های زیادی برای پیشرفت وجود دارند. امروزه دانش بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در طول تاریخ وجود دارد. برای پیشرفت نکردنتان هیچ بهانه‌ای ندارید. دیگر مجبور نیستید به کتابخانه بروید. حتی مجبور نیستید به دانشگاه بروید. با وجود اینترنت، اطلاعات درست در خانهٔ شماست. اینترنت فقط برای به اشتراک گذاشتن تصاویر، بازی کردن یا فیلم دیدن ابداع نشده است. همهٔ این کارها خوب‌اند، اما اینترنت وسیله‌ای است که می‌تواند به ارتقای استعدادهایتان کمک کند.

شما نه‌تنها در پیشگاه خداوند و خانواده مسئولیت‌هایی دارید، بلکه در مقابل خودتان نیز مسئول هستید تا آنچه را خداوند در وجودتان قرار داده است، پرورش دهید. اگر فروشنده‌اید، در بخش منابع انسانی قرار دارید، مکانیک اتومبیل هستید یا مراقبت‌های بهداشتی انجام می‌دهید، می‌توانید همیشه اطلاعات خود را گسترش دهید و پیشرفت کنید. کتاب بخوانید تا برقراری ارتباط با دیگران، کار گروهی و رهبری تأثیرگذارتر را یاد بگیرید.»

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۱۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان