دانلود و خرید کتاب باران عشق سپاس گزاری جویس مایر ترجمه آزاده اعرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باران عشق سپاس گزاری اثر جویس مایر

کتاب باران عشق سپاس گزاری

نویسنده:جویس مایر
ویراستار:سمانه عباسی
امتیاز:
۵.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باران عشق سپاس گزاری

کتاب باران عشق سپاس گزاری نوشتهٔ جویس مایر و ترجمهٔ آزاده اعرابی و ویراستهٔ سمانه عباسی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب باران عشق سپاس گزاری

خداوند نعمت‌های فراوانی به ما ارزانی کرده است و بهترین پاسخی که می‌توانیم در مقابل باران عشقش بدهیم سپاس‌گزاری است. ما در اکثر مواقع یا به چیزهایی فکر می‌کنیم که نداریم، یا به چیزهایی که داریم اما دلمان می‌خواست شکل دیگری بودند. همین باعث می‌شود حس شکست و نارضایتی وجودمان را دربر بگیرد. اگر دست از این کار برداریم و چشم‌هایمان را بشوییم، با نگاهی جدید در می‌یابیم که تا چه اندازه غرق نعمتیم. دیدن داشته‌ها و سپاس‌گزار بودن بابت آن‌ها باعث می‌شود ذهنمان تازه شود، رفتارمان تحت تأثیر قرار گیرد و وجودمان سرشار از شادی و مسرت شود.

این است معجزهٔ سپاس‌گزاری که هیجان وجودمان را دربر می‌گیرد. کتاب باران عشق سپاس گزاری دربارهٔ همین موضوع است. این کتاب حاصل گردآوری زیباترین جملات سپاس‌گزاری از کتاب‌های جویس مایر است. هنگامی‌که خداوند را همسفر تمام لحظات زندگی‌تان بدانید و سپاس‌گزاری برای زندگی کردن را با تمام وجود حس کنید، تازه طعمی نو از لذت‌های زندگی را خواهید چشید.

خواندن کتاب باران عشق سپاس گزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودداری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باران عشق سپاس گزاری

«شما می‌توانید در مورد هر موضوعی که مدنظرتان است، دعا کنید. اما سپاس‌گزاری را هرگز فراموش نکنید، به یاد داشته باشید که باید آن را چاشنی تمام دعاهایتان کنید. می‌توانید آن را به یک عادت تبدیل کنید و همهٔ دعاهایتان را با کلمهٔ سپاس‌گزاری آغاز نمایید. برای مثال: «خداوندا سپاس‌گزارم، برای همهٔ چیزهایی که در زندگی‌ام انجام دادی، تو مایهٔ آرامشی و من با تمام وجود دوستت دارم.»

روی افکار و گفتارتان تمرکز کنید و ببینید که از واژهٔ سپاس‌گزاری در طول روز چند بار استفاده می‌کنید. آیا پیوسته در حال نالیدن و شکایت کردن‌اید یا سپاس‌گزارید؟

من شما را به یک چالش بسیار تأثیرگذار دعوت می‌کنم. تلاش کنید تا یک روز کامل را بدون واژه‌های گله‌مندانه طی کنید و حتی اگر در بدترین موقعیت قرار گرفتید، سپاس‌گزاری کنید. به‌این‌ترتیب به‌ناگاه احساس خواهید کرد که تا چه حد به خداوند نزدیک شده‌اید و درهای رحمت خداوند بیشتر از قبل به روی زندگی‌تان گشوده خواهد شد.

دعای سپاس‌گزاری

خدایا سپاس‌گزارم که مرا این‌گونه هدایت کردی تا قبل از انجام دادن هر کاری سپاس‌گزارت باشم. مرا آگاه نمودی تا سپاس‌گزاری را پایه و اساس دعاهایم قرار دهم. امروز تصمیم گرفتم به جای گله و شکایت، سپاس‌گزار باشم.

***

برای لذت بردن از زندگی و شادمان زیستن به عنصری به نام «آرامش» نیاز داریم.

هرگز روی مسائلی که تحت اختیارتان نیست تمرکز نکنید؛ زیرا زندگی‌تان دچار ناامیدی می‌شود و استرس و نگرانی‌های بی‌وقفه به زندگی‌تان راه باز می‌کنند.

بزرگی این چنین گفته است: «به جای دلواپس بودن، دعا کنید و با خلوص نیت خواسته‌هایتان را با پروردگارتان در میان بگذارید، یقین داشته باشید که آرامش درگاه الهی از همه چیز پیش‌تر است و همچون حصاری قلب و فکرتان را محافظت خواهد کرد.»

زمان‌هایی که بسیار نگران و پریشان‌حال هستید یا در حال جنگیدن، بی‌درنگ شروع به خواندن دعا کنید، زیرا تنها راه ارتباط با خداوند و اتصال به شبکهٔ الهی دعا خواندن است. یقین داشته باشید که بارانی از آرامش وجودتان را لبریز خواهد کرد. ما برای جنگیدن و ناراحت بودن به دنیا نیامده‌ایم؛ بلکه برای لذت بردن و با آرامش زندگی کردن خلق شده‌ایم.

دعای سپاس‌گزاری

خدایا سپاس‌گزارم برای آرامشی که بر جان و روحم دمیدی. پروردگارا از آرامش محافظت کن در تمام شرایط زندگی این ارزشمندترین هدیه‌ای است که از جانبت دریافت کرده‌ام.»


نظرات کاربران

کاربر ۵۷۵۸۹۹
۱۴۰۲/۰۲/۱۱

عالی بودخیلی راضی بودم.حس خوبی بهم داد.ممنونم ازشمابخاطرنوشتن اینجورکتاب هاکه باعث میشه به ادم حس خوب بده واحساس ارامش کنیم بیشترسپاسگزارنعمت های خداوندبشیم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۴۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان