دانلود و خرید کتاب همسایه میلیونر توماس جی استنلی ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همسایه میلیونر اثر توماس جی استنلی

کتاب همسایه میلیونر

معرفی کتاب همسایه میلیونر

کتاب همسایه میلیونر نوشتهٔ توماس جی استنلی است که رضا اردلان آن را در انتشارات شنیدار ترجمه و خلاصه کرده است.

درباره کتاب همسایه میلیونر

خلاصه کتاب همسایه میلیونر دربارهٔ رازهای عجیب ثروتمندان دنیا است. این کتاب به شما یاد می‌دهد یک میلیونر، چگونه میلیونر شده ‌است.

میلیونرها همیشه زیر ذره‌بین دیگران هستند. به نظر می‌رسد آن‌ها زندگی تجملی دارند و زرق‌و‌برق هواپیماهای خصوصی، ماشین‌های گران‌قیمت و ویلاهای بزرگشان چشم دیگران را کور می‌کند؛ اما حقیقت متفاوت با چیزی است که به ‌نظر می‌آید. اکثر میلیونرهای آمریکا در واقع یک سبک‌ زندگی معمولی دارند و همین نوع سبک‌ زندگی‌ سبب میلیونر‌شدن آن‌ها شده‌ است.

در این خلاصه کتاب می‌خوانید که اگر مصمم باشید و با زیرکی برنامه‌ریزی مالی درستی انجام دهید و روی پای خودتان بایستید، شما نیز می‌توانید در مسیری قدم بگذارید که بسیاری از میلیونرها پیش از شما آن را طی کرده‌اند.

خواندن کتاب همسایه میلیونر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی فرصت مطالعهٔ کتاب کامل همسایه میلیونر را ندارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب همسایه میلیونر

«هنگامی که کلمهٔ «میلیونر» گفته می‌شود، معمولاً افرادی را تصور می‌کنیم که لباس‌های گرانقیمت می‌پوشند و هر روز در رستوران‌های مجلل غذا می‌خورند. اما بر خلاف این کلیشهٔ ذهنی از افراد میلیونر، اکثر آن‌ها چندان اهل خریدن اجناس گرانقیمت نیستند و از این مسئله راضی‌اند.

اگر شما هم می‌خواهید میلیونر شوید، باید یاد بگیرید که مسئولیت‌پذیر باشید و هنگامی که درآمدتان از میزان پولی که برای زندگی کردن احتیاج دارید بیشتر شد، پس‌انداز کردن را شروع کنید. بودجه‌بندی، مدیریت سرمایه، آینده‌نگری و برنامه‌ریزی بلندمدت نقش مهمی در اندوختن ثروت و میلیونر شدن دارد.

یک بررسی میان میلیونرها نشان داد که در مقابل هر صد نفر میلیونری که اهل بودجه‌بندی و آینده‌نگری نبوده‌اند، ۱۲۰ میلیونر وجود دارند که مشخصاً با برنامه‌ریزی به جایگاه فعلی خود رسیده‌اند. اگر می‌خواهید میلیونر شوید، باید مخارج خود را برنامه‌ریزی کنید و به آن‌ها ساختار ببخشید. ابتدا برای خود یک هدف مالیِ مشخص تعیین کنید. برای، مثال تصمیم بگیرید که برای دوران بازنشستگی خود به چه میزان پول احتیاج دارید. سپس مخارج، هزینه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری‌هایتان را بر مبنای آن برنامه‌ریزی کنید.»

نظرات کاربران

mnejad22
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

توصیه نمیکنم.هشت صفحه از کتاب برش زده شده و به خواننده میفروشید.جای تاسفه واقعا.سر و ته کتاب معلوم نیست.

ابوالفضل
۱۴۰۲/۰۵/۲۸

اصل کتاب صفحاتش خیلی بیشتره اینجا فقط ۱۵صفحه است این کلاهبرداریه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

حجم

۹٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان