دانلود و خرید کتاب مدیریت اجرایی و بازاریابی در صنعت کافی شاپ و میزبانی و صنوف مرتبط عنایت‌اله مرشدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت اجرایی و بازاریابی در صنعت کافی شاپ و میزبانی و صنوف مرتبط اثر عنایت‌اله مرشدی

کتاب مدیریت اجرایی و بازاریابی در صنعت کافی شاپ و میزبانی و صنوف مرتبط

انتشارات:میعاد اندیشه
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیریت اجرایی و بازاریابی در صنعت کافی شاپ و میزبانی و صنوف مرتبط

کتاب مدیریت اجرایی و بازاریابی در صنعت کافی شاپ و میزبانی و صنوف مرتبط نوشتهٔ عنایت‌اله مرشدی در انتشارات میعاد اندیشه به چاپ رسیده است. کتاب حاضر محصول تحقیق، ترجمه و سال‌ها تجربه عملی نگارنده در حوزه صنعت میزبانی به‌ویژه مدیریت، آموزش و راه‌اندازی ده‌ها بنگاه اقتصادی بزرگ و کوچک در این صنعت از جمله کافی‌شاپ، هتل، تجارت قهوه و... است. در این کتاب تلاش شده تا با اتخاذ رویکردی علمی و کاربردی به مباحث مهم و بنیادین راهبری، اجرایی و بازاریابی دریچه‌ای به روی مخاطب بگشاید که از رهگذر آن بتواند دانش و تجربهٔ نسبی برای دستیابی به موفقیت و جلوگیری از شکست‌های محتمل و رایج در کسب‌وکارهای میزبانی و پذیرایی کسب نماید.

درباره کتاب مدیریت اجرایی و بازاریابی در صنعت کافی شاپ و میزبانی و صنوف مرتبط

طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده بیش از 60 در صد کافی‌شاپ‌ها، حتی دوازده ماه هم دوام نمی‌آورند و یا در مدت‌زمان کوتاهی با افت شدید فروش و ریزش مشتری مواجه می‌شوند. دلیل چیست؟

مهم‌ترین علل وقوع این آمار ناگوار را در دلایل زیر می‌توان یافت:

۱-اشتباهات فاحش و جبران‌ناپذیر در مدیریت داخلی کافی‌شاپ.

۲- عدم آگاهی از ریزه‌کاری‌ها و بایدونبایدهای کافه‌داری و اصول میزبانی و پذیرایی.

۳- عدم اطلاع از وظایف و ویژگی‌های مدیر کافی‌شاپ.

۴-ضعف در ارتباط با مشتری.

۵-عدم آگاهی از شیوه‌های نوین جذب و حفظ مشتری.

۶-عدم شناخت مشتری و نیازهای او.

و ...

حال با توجه عرصه رقابتی امروز در فضای کسب‌وکار به‌ویژه کسب کارهای کوچک و متوسط و مواردی مثل افزایش تقاضا، گسترش فرهنگ کافه‌گردی و حرفه‌ای‌تر شدن مشتریان، استفاده از این فضاها برای برگزاری جلسات کاری و مهمانی‌ها و... نیاز به فراگیری اصول مدیریت و بازاریابی در صنعت کافی‌شاپ و میزبانی برای صاحبان و علاقه‌مندان این‌گونه کسب‌وکارها بیش‌از‌پیش احساس می‌شود.

کتاب مدیریت اجرایی و بازاریابی در صنعت کافی شاپ و میزبانی و صنوف مرتبط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالین در فضاهایی مثل کافی‌شاپ، رستوران، هتل و صنوف مرتبط پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت اجرایی و بازاریابی در صنعت کافی شاپ و میزبانی و صنوف مرتبط

بازاریابی درون‌گرا یکی از جدید ترین و مهم ترین روی‌کردهای تبلیغاتی و بازاریابی است که از تاثیر آن در جذب مشتری برای صنایع میزبانی و پذيرايي نباید غافل شد.

زمانی که برایان هالیگان در سال ۲۰۰۵ برای نخستین بار در مورد بازاریابی درونگرا مطلب نوشت و آن را مناسب کسب و کارهای کوچک با درآمدهای بزرگ و محصولات دانش بنیان معرفی کرد، احتمالاً نمی‌دانست که سال‌ها بعد، بازاریابی درونگرا، یک مکتب جدی می‌شود که در همه‌ی حوزه‌ها ادعاها و ابزارهای مختلفی را مطرح می‌کند و تماما راهکارهای دیگر را، در زیر چتر بازاریابی برون‌گرا قرار می‌دهد.

بازاریابی درونگرا همان بازاریابی ربایشی است. بازاریابی درون‌گرا به‌جای استفاده از متدهای قدیمی مانند خرید تبلیغات، خرید لیست های ایمیل یا تماس های غیر مستقیم، با استفاده از محتوای جذاب اعتماد مشتری ها را جلب می کنند. بازاریابی درون‌گرا برای جذب مشتری ها به محصولات و سرویس ها از دو مفهوم بنیادی استفاده می‌کند:

محتوا: ساخت محتوای آنلاین (صفحات وب، مقالات وبلاگ و پیام های اجتماعی) در موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی، راهی مفید برای جذب مشتری های بالقوه است.

مفهوم: محتوایی را که مشتری ها را به سمت خرید محصولات تان سوق می دهد کشف کنید و عملکرد مخاطبان تان را در وبسایت پیش بینی کنید. 

مهم‌ترین عامل در بازاریابی درون‌گرا تهیه و انتشار صحیح محتوا است. با انتشار " محتوا" در زمان و مکان درست بازاریابی شما تبدیل به امری مرتبط، مفید و دوست داشتنی برای مخاطبان تان خواهد شد.

بدون محتوا بازاریابی درئنگرا معنایی پیدا نمی‌کند، این محتوای مناسب است که مخاطبان را جذب کرده و به مشتری تبدیل خواهد کرد.

در بازاریابی درونگرا " محتوا پادشاه است"

نظرات کاربران

محمدجواد مقدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵

طاقچه جان بی نهایتش کن لطفااااااا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان