دانلود و خرید کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن پیتر هالینز ترجمه مهدی رئوفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن اثر پیتر هالینز

کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن

معرفی کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن

کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن با عنوان فرعی هنر به‌نتیجه‌رساندن، انجام‌دادن، اجرا‌کردن و انضباط شخصی نوشتهٔ پیتر هالینز و ترجمهٔ مهدی رئوفی است و انتشارات متخصصان آن را منتشر و روانهٔ بازار کرده است.

دربارهٔ کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن

نویسندهٔ کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن، نویسندهٔ بسیاری از کتاب‌های پرفروشِ روان‌شناسی و انسان‌شناسی است. او که دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس روان‌شناسی است، در طول سال‌های پژوهش خود با هزاران نفر از طبقه‌های اجتماعی مختلف کار کرده است و پس از سال‌ها کار و پژوهش توجه خود را به نویسندگی معطوف کرده است.

رویکردی که پیتر هالینز در این کتاب اتخاذ نموده، شامل ارائهٔ مثال‌های بسیار ساده برای بیان اشتباهات و نقاط ضعف و قوت تفکراتی است که اغلب باعث شکست افراد می‌شود.

زبان و لحن کتاب بسیار ساده و خودمانی و به‌دور از هرگونه اصطلاح و کلمات پیچیده است. در ترجمهٔ این کتاب نیز سعی شده است به ساده‌ترین شکل ممکن منظور نویسنده به مخاطب فارسی‌زبان منتقل گردد. برای این منظور، نثر کتاب به‌صورت محاوره‌ای بیان شده، به‌گونه‌ای که در حین خواندن، خواننده می‌تواند فرض کند که نویسنده مانند یک دوست با او مستقیم سخن می‌گوید و همین ویژگی تأثیرگذاری کتاب را بیشتر می‌کند.

خواندن کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی و کسانی که می‌خواهند از شکست‌هایشان درس بگیرند و به‌سمت موفقیت گام بردارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن

«وقتی که قرارِ فکر کنیم چی میخواهیم، چی کار باید بکنیم و یا اینکه بقیه چی کار باید بکنند، ما میشیم یه عالم دَهر و یه متخصص به تمام عیار که به سادگی یه عالمه ایده در این موارد به ذهنش میاد و حتی خودش رو در موقعیت مورد نظرش تصور میکنه و کارو تموم شده میدونه.

اما وقتی که قرار خودمون رو جمع و جور کنیم و شروع کنیم به انجام دادن اقدامات لازم، نه تنها یه آدم دست و پا چلفتی میشیم، بلکه یه آدم بی حوصله و بی میل میشیم که اصلا دلش نمیخواد هیچ کاری کنه. تو این شرایط ما اصلا بلد نیستیم که چطوری از اون چهار اصل شامل تمرکز، انضباط شخصی، عمل کردن و سماجت در کنار هم استفاده کنیم تا بتونیم به خواستمون برسیم. بعضی وقتها از این چهارتا دوتا یا سه تا رو به کار میگیریم ولی نه همشو که باعث میشه نتونیم به خواستمون برسیم. در حقیقت استفاده از این چهار اصل، در حرف آسونه ولی در عمل خیلی سخته!

وقتی یه ایده به ذهن ما میرسه، اولش ما خیلی اشتیاق داریم و خیلی هیجان زده میشیم که بریم دنبالش و به حقیقت تبدیلش کنیم، اما به محض اینکه پی میبریم که چه مسیر دشواری پیش روی ماست، تمام اون اشتیاق و هیجان دود میشه و میره هوا. خیلی فکر میکنن این اتفاق به دلیل ناتوانی و بهره هوشی پایینه، ولی اونا اشتباه فکر میکنن!

در حقیقت ما به دو دلیل اصلی پیگیر هدفمون نمیشیم: اولیش تاکتیک‌های بازدارنده است و دومیش موانع روانیه»

نظرات کاربران

me
۱۴۰۱/۰۹/۲۹

کلیشه ای و شعاری.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان