دانلود و خرید کتاب گرگ وال استریت (خلاصه کتاب) جردن بلفورت ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گرگ وال استریت (خلاصه کتاب) اثر جردن بلفورت

کتاب گرگ وال استریت (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب گرگ وال استریت (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب گرگ وال استریت؛ استراتژی فروش جردن بلفورت (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جردن بلفورت و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب گرگ وال استریت

چگونه یک دلال سهام آمریکایی، از طریق فروش سهام کم‌ارزش به ثروتی باورنکردنی دست یافت؟

سال ۱۹۹۸ بود؛ سروصدای رقص و پایکوبی از خانه‌ای لوکس واقع در لانگ آیلند، جزیره‌ای در انتهای شرقی شهر نیویورک به ‌گوش می‌رسید. بوی سیگار و الکل در همه جای آن عمارت پر زرق و ‌برق پیچیده بود و همهمه رقص مهمانان همچون ناقوس کلیسا در همه ‌جا طنین افکنده بود. زنان و مردان، مست از عیاشی و خوشگذرانی، آنچنان سرگرم ضیافت مجلل‌شان بودند که گویی فردایی وجود نداشت.

در آن شلوغی، ناگهان صدای آژیر خودروی پلیس سکوتی عمیق در میان جمعیت ایجاد کرد. نیروهای پلیسِ فدرال وارد خانه شدند و مستقیماً به سمت میزبان رفتند. میزبان کسی نبود جز جردن بلفورت که تا آن روز یکی از برجسته‌ترین دلالان وال‌استریت بود. پلیس‌ها در حالی که به دست‌های او دستبند می‌زدند، او را از میان جمعیتِ مست به سمت اتومبیل هدایت کردند. این سرانجامِ آن امپراتوری عظیمی بود که بلفورت برای خود دست و پا کرده بود. بلفورت به اتهام کلاهبرداری و پولشویی دستگیر شد و مهمانان بدون هیچ واکنشی به رفتن او خیره شدند. بله! زمان افول امپراتوری بلفورت فرا رسیده بود.

جردن بلفورت در یک خانواده معمولی متولد شده بود و هیچگونه تحصیلات دانشگاهی در امور مالی نداشت. با این ‌حال او در مدتی کوتاه توانست به چنان موفقیتی دست یابد که تبدیل به گرگ وال‌استریت شود؛ این لقبی بود که رقیبانش به او داده بودند.

جردن با طرز فکر و اعتماد به‌ نفسی که در امر فروش داشت، توانست در ۳۱سالگی عنوان یک میلیونر جوان را از آن خود کند. با این‌ وجود دوران پادشاهی بلفورت در وال‌استریت دوام چندانی نداشت و او در ۳۶سالگی دستگیر شد. داستان زندگی جردن بلفورت چیزی فراتر از یک قصه و روایت است. این زندگینامه، تفاوت طرز فکر افراد را در تجارت به تصویر می‌کشد. بلفورت در مدت زمانی که در زندان بود، با تشویق یکی از هم‌بندانش تصمیم گرفت زندگینامه‌ی خود را بنویسد. در حالی ‌که او مشغول نوشتن سرگذشتش بود، آشوبی که در بیرون ایجاد کرد بود، هنوز به قوت خود باقی بود!

بعد از نوشتن کتاب، چندین ناشر برای چاپ آن به رقابت پرداختند و حتی هالیوود برای تبدیل کتابش به فیلم علاقه نشان داد. در نهایت فیلم «گرگ وال‌استریت» با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته شد. این فیلم با کارگردانی مارتین اسکورسیزی با هزینه ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شد و با فروش بی‌سابقه‌اش، سودی بالغ بر ۲۹۲میلیون دلار به ‌دست‌آورد.

در این خلاصه‌‌کتاب داستان زندگی دلالی را خواهید خواند که توانست خود را از نقطه صفر به قله موفقیت برساند. او زمانی گفته بود: «من سیستمی برای فروش ایجاد کردم که باعث درخشیدن خودم و سایر افراد شده بودم، اما سیستم من چیزی کم داشت که به اعتبارِ بدون شرافت، ثروت و قدرتِ بدون مدیریت ختم شد؛ تمامی این‌ها باعث شد که کاخ موفقیت‌هایم یک‌شبه ‌ویران شود.»

این خلاصه‌‌کتاب پرده از استراتژی‌ها و اشتباهات بلفورت برمی‌دارد تا با مطالعه‌ آن بتوانیم به دیدگاه متفاوتی از تجارت برسیم.

خواندن خلاصه‌کتاب گرگ وال استریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید به طور خلاصه با زندگی گرگ وال استریت آشنا شوید این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از خلاصه‌کتاب گرگ وال استریت

«با تشویق یکی از هم‌بندانم تصمیم گرفتم زندگینامه خود را به قلم بیاورم و این کار را هم کردم. هم‌بندم کمدینی بود که به جرم خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شده بود. او وقتی داستان زندگی‌ام را شنید، مصرانه از من خواست که داستانم را بنویسم. او مطمئن بود که چنین داستانی ارزش به اشتراک گذاشتن را خواهد داشت. پیش‌بینی آن مرد کمدین درست از آب درآمد. نام کتابم را «گرگ وال‌استریت» انتخاب کردم.

آزادی از زندان شروعی جدید برای من بود. چندین ناشر از من خواستند تا کتابم را چاپ کنند که اتفاق بسیار خوش‌یمنی برایم بود. من توانستم ۲ میلیون دلار از فروش اولین کتابم به دست بیاورم، اما این پایان کار نبود. چندی بعد از روی زندگینامه‌ام فیلمی ساخته شد و من موفق به دریافت ۱ میلیون دلار از سهم فروش فیلم شدم. بعد از این موفقیت، سمینارهای بسیاری در خصوص اصول تجارت و کسب‌وکار برگزار کردم که با استقبال فراوانی روبه‌رو شد.

همواره از شرکت‌کنندگان سمینارها و کارگاه‌هایم می‌خواهم که به جای نقض قوانین، از اشتباهاتم درس بگیرند. درآمدی که در حال حاضر از این راه عاید من می‌شود قابل مقایسه با گذشته نیست، اما هرگز خودم را بار دیگر دچار دردسر نخواهم کرد.

من مبلغی را که بابت حق‌التألیف از فروش کتابم به دست می‌آورم، به کسانی می‌پردازم که در گذشته آن‌ها را متضرر کرده‌ام. در حال حاضر با همسر سومم در آپارتمان سه خوابه‌ای در حومه نیویورک زندگی می‌کنم. در حال حاضر نه خانه مجللی دارم و نه اتومبیل گرانقیمتی! اما آنچه بیش از هر زمان دیگری در اختیار دارم، آرامش محض است.»

مستندسازی و بایگانی نوین
احمد جمالوند
اسم من خاکریز است
مرتضی سرهنگی
ابراهیم در پلاسکو (یادنامه شهدای آتش‌نشان)
محبوبه زارع
راهنمای آمار و احتمال و کابرد آن
زهره وزیری
ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند)
مسعود لعلی
ورزش و بحران یائسگی
معصومه نوروزپور
من بیابان، همسرم باد
ع‍رف‍ان‌ ن‍ظرآه‍اری‌
تولستوی و مبل بنفش
نینا سنکویچ
مرور سریع بر داروهای روان پزشکی سیناپس فصل ۸ ـ ۲۱
الهام محبتی
آیین معصومیت
رونالد ریبمن
درام، زبان، نشانه (خوانش زبان‌شناختی پرده‌خانه بهرام بیضایی)
علی‌رضا رحیمی
سرو ز پا افتاده
سیدحسن شکری
بابا لنگ دراز
جین وبستر
بیندیشید و ثروتمند شوید
ناپلئون هيل
چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
دونالد ترامپ
ثروتمندترین مرد بابل
جرج کلایسون
کلید طراحی و معماری ساختمان با استفاده از نرم افزار Archicad
جمال چنگیزی
اصلی و کَرَم
سلجوق شهبازی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۲۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان