دانلود و خرید کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا سعید گل‌محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا اثر سعید گل‌محمدی

کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا

معرفی کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا

کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا نوشته‌ی سعید گل‌محمدی و صابر خطیبی، درباره‌ی زندگی و نحوه‌ی تفکر بزرگ‌ترین کارآفرینان دنیا است. 

درباره‌ی کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا

دکتر کامران صحت در مقدمه‌ای که برای کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا نوشته است به تعریف کارآفرینی می‌پردازد: هر فرآیندی که منجر به تولید کالا، خدمت جدید، ایجاد روش جدید، بازار جدید و منابع جدید شود، کارآفرینی است.

سعید گل‌محمدی و صابر خطیبی در کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا به زندگی کارآفرینانی می‌پردازند که موفق شده‌اند با استفاده از کارآفرینی به ایجاد یک تغییر مثبت در جهان ایجاد کنند. در این کتاب هم از زندگی این کارآفرینان می‌خوانیم و هم با نحوه‌ی تفکر و فعالیت‌های آنان آشنا می‌شویم. 

کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های زندگی‌نامه از خواندن کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا لذت می‌برند. اگر دوست دارید با طرز تفکر و نحوه‌ی زندگی کارآفرینان بزرگ آشنا شوید، مطالعه کتاب سرگذشت جذاب کارآفرینان بزرگ دنیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

jamshid saleh
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

جذبم نکرد که ادامه بدم! ۱۲-۱۰ سرگذشت اول رو خوندم، به نظرم خیلی کلیشه ای و تکراریه. خلاصه سرگذشت افراد پولدار رو تو ۳-۲ صفحه میگه. مثلا فلانی واکس میزده یا کارگر بوده یا ... بعد تلاش کرده و الان

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
مهاتیر محمد طی مدت ۲۱ سال یعنی از سال ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۳ موفق گردید کشوری فقیر با درآمد سرانه ۱۰۰ دلار را به کشوری توسعه یافته با درآمد سرانه ۱۶۰۰ دلار در سال و میزان سرمایه گذاری را از ۳ میلیارد به ۹۸ میلیارد دلار و میزان صادرات را به رقم قابل توجه ۲۰۰ میلیارد دلار برساند
کاربر ۳۶۹۲۳۸۳

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۷ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۷ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان