دانلود و خرید کتاب ربکا دافنه دوموریه ترجمه محمد قصاع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ربکا

کتاب ربکا نوشتهٔ دافنه دوموریه با بازنویسی دینا مک فادن و ترجمهٔ محمد قصاع در انتشارات شهر قلم منتشر شده است.

درباره کتاب ربکا

رمان ربکا یکی از برجسته‌ترین آثار کلاسیک جهان است. این کتاب داستان زندگی دختر جوانی است که با ازدواج با دووینتر ثروتمند زندگی‌اش تغییر می‌کند. آن‌ها به خانهٔ بزرگ مرد می‌روند و کم‌کم اتفاقات شوم و ترسناکی همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهد. سایهٔ هولناک همسر سابق مرد که مرده است زندگی این زن جوان را برای همشه تغییر می‌دهد. 

خواندن کتاب ربکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات کلاسیک جهان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ دافنه دوموریه

دافنه دوموریه در سیزدهم ماه مه ۱۹۰۷ در خانواده‌ای هنرمند در لندن متولد شد. پدرش «سرجرالد دوموریه» بازیگردانی مشهور و مدیر هنری و تهیه‌کننده معروف تئاتر و فرزند «جورج دوموریه» کاریکاتوریست نامی بریتانیا بود. دوموریه بعدها بسیاری از آثار خود را با الهام از اجداد و سایر اعضای خانواده‌اش خلق کرد.

دافنه دوموریه، این بانوی خلاق و خاص، با ربکا توانست به شهرت جهانی دست یابد. هم چنین در دوران خود، موردتوجه آلفرد هیچکاک بود، به‌گونه‌ای که آلفرد دو اثر دافنه را به فیلم تبدیل نمود. دافنه دوموریه در تاریخ ۱۹ مه ۱۹۸۹ در ۸۲ سالگی در کورن‌وال بریتانیا چشم از جهان فروبست. 

نظرات کاربران

کرم کتاب
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

کتاب خیلی قشنگیه فیلم هم دربارش ساخته شده جذابیت خودشو داره. برام تعجبی بود که چرا نظری دربارش ثبت نشده ارزش خوندن داره. ژانرش عاشقانه و رمزآلوده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان