دانلود و خرید کتاب آلیس در سرزمین عجایب لوییس کارول ترجمه رویا صهبایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آلیس در سرزمین عجایب اثر لوییس کارول

کتاب آلیس در سرزمین عجایب

نویسنده:لوییس کارول
انتشارات:سایه گستر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آلیس در سرزمین عجایب

کتاب الکترونیکی «آلیس در سرزمین عجایب» نوشتهٔ لوییس کارول با ترجمه رویا صهبایی در نشر سایه گستر چاپ شده است. داستان آلیس در سرزمین عجایب اولین داستانی است که به شکل ویژه برای کودکان نوشته شده، بی‌آنکه ردپایی از آموزش و اندرز در آن دیده شود و راز ماندگاری آن نیز همین است. این کتاب اقتباس‌های سینمایی بسیاری وجود دارد که در مشهورترین آنها جانی دپ بازیگر هالیوود نقش شخصیت کلاهدوز دیوانه را بازی کرده است.

درباره کتاب آلیس در سرزمین عجایب

آلیس و خواهرش کنار جوی آبی نشسته‌اند که خرگوشی از کنار آنها می‌جهد. آلیس او را دنبال می‌کند و ناگهان خودش را در لانه‌ی خرگوش می‌بیند. آنجا خوابش می‌برد؛ در حالی که صدایی در سرش زمزمه می‌کند: پایین. پایین. پایین‌تر. مدتی می‌گذرد و آلیس داخل راهرویی پایین می‌آید که میزی شیشه‌ای در آن است. کلیدی روی میز است که توجهش را جلب می‌کند. آن را برمی‌دارد تا روی قفل تمام درهای راهرو امتحان کند. داستان با رویدادی کاملاً اتفاقی آغاز می‌شود و با تمایل کودکانهٔ آلیس برای عبور از دری کوچک و ورود به باغی پر از گل ادامه می‌یابد. آرزوهای دور از حقیقتی که محقق می‌شوند و موجودات عجیبی که در آن سرزمین حضور دارند و انسان‌انگاری شده‌اند، ادامهٔ داستان را پیش می‌برند.

کتاب آلیس در سرزمین عجایب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب‌های مصور پیشنهاد می‌شود.

درباره لوییس کارول

لوییس کارول، نام مستعار چارلز لات ویگ داگسون است که در سال ۱۸۳۲ در دهکده‌ای در انگلستان به دنیا آمد. او سومین فرزند، از دوازده فرزند خانواده بود. پدر چارلز، در ریاضیات بسیار با‌استعداد بود و پسرش هم این را از او به ارث برد. کارول، بعدها در رشته ریاضی پیشرفت خوبی کرد و مقالات زیادی در این موضوع نوشت. او در سال ۱۸۵۱ به دانشگاه آکسفورد رفت و در همان سال هم، مادرش را بر اثر بیماری از دست داد. بعد از فارغ‌التحصیلی، کارول به تدریس در دانشگاه پرداخت، اما علاقه‌اش به سمت شاخه‌هایی به جز ریاضیات هم کشیده شد. او شروع کرد به نوشتن داستان‌های تخیلی و اولین شعرش با نام «خلوتگاه» را در سال ۱۸۵۶ و با اسم مستعار لوییس کارول، منتشر کرد. در همان سال، آقای هنری لیدل به همراه همسر و فرزندانش، به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه، به آنجا رفت. خیلی زود، رابطهٔ صمیمانه‌ای بین کارول و خانوادهٔ لیدل ایجاد شد. کارول با داستان‌های فوق‌العاده‌اش، فرزندان خانوادهٔ لیدل راِ سرگرم می‌کرد. با اصرار یکی از دختران آقای لیدل به نام آلیس، کارول ماجراهای آلیس در زیر را در سال ۱۸۶۴ نوشت. مجموعه قصه‌های او، سال بعد به‌صورت یک کتاب به نام «آلیس در سرزمین عجایب» به چاپ رسید. این کتاب با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شد و به همین دلیل، کارول ادامه آن را با عنوان «از پشت شیشه‌های عینک» در سال ۱۸۷۲ به چاپ رساند. کارول علاوه بر کارش در دانشگاه و نوشتن داستان، به هنر و عکاسی هم پرداخت. همین طور اختراع نوعی بازی با کلمات به نام «دوتایی ها» به اسم او ثبت شده است. لوییس کارول در سال ۱۸۹۸ در ۶۵ سالگی درگذشت.

بخشی از کتاب آلیس در سرزمین عجایب

خرگوش با وحشت دستکش ها و بادبزنش را انداخت و با تمام سرعتی که می توانست، به سمت تاریکی پا به فرار گذاشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان