دانلود و خرید کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته) درونوالو ملچیزدک ترجمه مریم بردبار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته) اثر درونوالو ملچیزدک

کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته)

معرفی کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته)

کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته) نوشتهٔ درونوالو ملچیزدک و ترجمهٔ مریم بردبار است. انتشارات کتیبه پارسی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. ۲ فصل درمورد رابطهٔ بین «قلب» و «مرکابا» این اثر را همراهی کرده‌اند.

درباره کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته)

درونوالو ملچیزدک، نویسندهٔ کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته)، گفته است که از سال ۱۹۷۱ به‌‌طور فشرده پیرامون مدیتیشن و کالبد نورانی انسان که آن را «مرکابا» (Merkaba) هم می‌نامند، مطالعه کرده‌ و در بیشتر دوران زندگی بزرگسالی‌اش وجودش جذب این سنت باستانی شده است. همواره به نظر این نویسنده می‌رسید که این موضوع همهٔ مسائل را در بر می‌گیرد و پاسخ پرسش‌های بی‌شمار او درمورد زندگی است. راهنمای درون او درمورد هندسهٔ مقدسی به او آموخت که منتهی به کشف کالبد نورانی‌اش شد و هندسهٔ مقدس خود به‌ظاهر کامل و دربرگیرندهٔ همهٔ دانش‌ها و اسرار گیتی است. این حقیقتاً شگفت‌انگیز بوده است.

از‌این‌رو کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته) در ۹ فصل کوشیده است تا چیزی مهم را به مخاطب خود یادآوری کند؛ اینکه مکانی درون قلب ما بوده و هنوز هم آنجاست. آن مکان پیش از آفرینش وجود داشته و حتی پس از اینکه واپسین ستاره هم نور درخشان خود را برچیند، وجود خواهد داشت. این کتاب با کمترین تعداد کلمات ممکن برای انتقال مفاهیم نوشته شده تا انسجام جوهرهٔ این تجربه را حفظ کند. تصاویر از روی قصد ساده برگزیده شده‌اند و نوشته‌ها برخاسته از قلب هستند نه ذهن.

خواندن کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیتیشن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته)

«مکانی را بیابید که برای مدیتیشن شما عالی باشد. محرابی کوچک با یک شمع و گل‌های تازه درست کنید. مکانی را برگزینید که کسی مزاحم شما نشود. این کار نه تنها مراقبه را برای شما آسان‌تر می‌کند، همچنین بازگشت موفقیت‌آمیزتان را تضمین می‌کند. اگر روی زمین می‌نشینید، از بالشتی برای محافظت از ستون فقراتتان استفاده کنید. اگر روی صندلی می‌نشینید پاهایتان را صاف روی زمین قرار دهید و کمرتان را راست نگاه دارید. اگر ایستاده‌اید مرکزیت جاذبه خود را بیابید و به آرامی آن‌گونه که بدنتان می‌خواهد حرکت کرده و مایل شوید.

برای این مدیتیشن یک مکان بسیار تاریک لازم است، هر چه تاریک‌تر بهتر. در حقیقت در ابتدا حتی ممکن است شمع هم مزاحم مدیتیشن شود. وقتی چندین بار آن را انجام دادید دیگر آن‌قدر مهم نیست که فضا کاملاً تاریک باشد، چون می‌توانید تنها با بستن چشمهایتان وارد شوید. اما در ابتدا تاریکی لازم است. حتی بهتر است چشمان خود را طوری ببندید یا از پوششی استفاده کنید که کاملاً جلوی هرگونه نوری را بگیرد؛ آن وقت دیگر مهم نیست که اتاق کاملاً تاریک باشد.

چشمانتان را ببندید و شروع به تنفس موزون کنید، تا مدت زمانی که نفس می‌کشید و نفس خود را به درون می‌دهید با مدت زمانی که آن را بیرون می‌دهید، برابر شوند. به آرامی و راحتی نفس بکشید. الگوی تنفس خود را دنبال کنید و افکار خود را در مورد جهانتان رها کنید؛ نگرانی‌های خود را برای مدتی فراموش کنید. برای چند دقیقه نفس‌هایتان را دنبال کنید تا زمانی که آرام و راحت شوید. هیچ عجله‌ای نیست، جایی که رهسپار آن هستید زمان وجود ندارد. وقتی همه چیز درست به نظر رسید توجه خود را از تنفس خود گرفته، به تصویر درونی خود معطوف کرده و مدیتیشن نفس اتحاد را آغاز کنید، که نقطهٔ آغاز همه مراسم مقدس است.»

نظرات کاربران

🎸🍃تبسم🍃🎸
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

کتاب ماورایی با داستان های عجیب برای کسانی که اعتقاد و علاقه دارند به این موضوعات عجیب افراد خیلی علمی منطقی نمیتونن ارتباط بگیرند مگر اینکه ذهن بازی داشته باشند و بدون پیش داوری دنبال کشف و تجربه باشند مدیتیشن

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
شاید دانشمندان هارتمث به کشف بزرگتری هم در مورد قلب دست یافته باشند. آنها اثبات کرده‌اند که قلب بشر بزرگترین و قدرتمندترین میدان انرژی همهٔ اعضای بدن از جمله مغز را در جمجمه تولید می‌کند. آنها دریافتند که این میدان الکترومغناطیسی ابعادی در حدود هشت تا ده پا دارد و مرکز محور آن در قلب است. شکل آن شبیه شکل یک دونات مارپیچ است که اغلب قدیمی‌ترین و منحصر به فردترین شکل در گیتی شناخته می‌شود.
🎸🍃تبسم🍃🎸
فارغ از هرگونه تردیدی می‌دانستم که آگاهی بشر پاسخ تمامی مشکلات ما است
hosna
تا زمانی که شما در درون سر خود باشید، درون جمجمه‌تان، هرگز فضای مقدس قلب را نخواهید یافت. ذهن قدرت قلب را برای هزاران سال پنهان کرده است.
سارا شاه
وقتی وارد فضای درونی‌تان می‌شوید مانند کودکی با قلبی گشوده باشید. تجربهٔ شما مطمئناً تنها منحصر به شما است.
سارا شاه
افکار و احساسات ما می‌تواند دنیای اطرافمان را خلق کرده و با مرتبط ماندن با زمین از درون قلبمان قادر به انجام هرکاری خواهیم بود
hosna
نخستین پیام آنها این است که صلح در درون هر یک از ما مأوا دارد و ما حقیقتاً فرستاده‌های عشق هستیم. از این دیدگاه آنها می‌خواهند از ما سؤالی بپرسند: «اگر ما خود را فرستادهٔ عشق می‌دانیم، آن‌گاه با دانستن این حقیقت چگونه زندگی می‌کنیم؟» و آنها به ما می‌گویند «همین حالا آغاز کنید.»
hosna
من دریافتم که درون روح بشر چیزی ورای هرآنچه که علم یا ذهن بتواند منطقی بپندارد وجود دارد. دنیای بیرون مخلوق دنیای درونی است که به نوعی می‌دانستم در قلب انسان است، و تردیدی در این مورد نداشتم. من می‌دانستم که این «چیز» در قلب انسان است
hosna
. من معتقدم که او دریافت همه چیز تنها روشنایی است و دنیا از درون روح بشر زاده شده است؛
hosna
منبسط بودیم یک جوهر همه بی‌سر و بی پا بدیم آن سر همه یک گهر بودیم همچون آفتاب بی گره بودیم و صافی همچو آب چون بصورت آمد آن نور سره شد عدد چون سایه‌های کنگره گنگره ویران کنید از منجنیق تا رود فرق از میان این فریق مولانا
🎸🍃تبسم🍃🎸
فضای مقدس قلب به شیوه‌ای مشابه با مارپیچی درون مارپیچ دیگر خلق شده است. در آنجا خود فضای مقدس قرار دارد، اما آن‌طور که خواهید دید، درون آن فضای مقدس دیگری وجود دارد که بسیار کوچک اما بسیار خاص و متفاوت است و کاربردهای منحصر به فردی دارد. جراحان قلب اطلاعات دیگری نیز یافته‌اند که می‌تواند با این موضوع مرتبط باشد، اما در مورد اهمیت آن اطمینانی ندارم. آنها دریافته‌اند که مکان کوچکی در قلب وجود دارد که هرگز نباید به آن دست زد، و اگر لمس شود شخص فوراً می‌میرد و هیچ شانسی برای احیای او وجود ندارد. این مکان هرچه که هست، بی‌تردید برای زندگی اهمیت بسیاری دارد.
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۵۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۵۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۳۰۰
تومان