دانلود و خرید کتاب زندگی مشترک جرات می‌ خواهد فردریک فانژه ترجمه محیا احمدی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی مشترک جرات می‌ خواهد اثر فردریک فانژه

کتاب زندگی مشترک جرات می‌ خواهد

معرفی کتاب زندگی مشترک جرات می‌ خواهد

کتاب «زندگی مشترک جرأت می‌خواهد» نوشتهٔ فردریک فانژه، روانپزشک فرانسوی، با ترجمهٔ محیا احمدی‌پور در انتشارات شمعدونی چاپ شده است. این کتاب روان‌شناسی حاصل بیش از ۳۰ سال تجربهٔ نویسنده است که در جلسات متعدد زوج‌درمانی و مشاوره به‌دست آمده است.

فردریک فانژه استاد دانشگاه لیون تاکنون بیش از ۲۰۰ کارگاه مختلف روان‌شناسی برگزار کرده و کتاب‌های او در فرانسه همواره فروش بالایی داشته‌اند. از این روان‌پزشک فرانسوی پیش از این کتاب «جرأت داشته باش» و «مدیریت رفتار یکهویی» از مجموعهٔ «زندگی بهتر» نشر شمعدونی منتشر شده که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.

درباره کتاب زندگی مشترک جرأت می‌خواهد

«فردریک فانژه» مفهوم کاملاً خلاقانه‌ای را به زوج‌ها معرفی می‌کند تا بتوانند رابطه‌ای مثبت و غنی تشکیل دهند: الگوی ۱+۱=۳. تو، من و زندگی مشترکمان، سه بُعد یک رابطه هستند که باید آن را اثبات کرد تا عشق کم‌کم شکوفا شود و رابطهٔ زناشویی مستحکم شود. نویسندهٔ کتاب معتقد است که چهار پایهٔ اصلی زندگی زناشویی براساس تعهد، کیفیت ارتباط، ارزش‌های مشترک و رابطهٔ جنسی شکل می‌گیرد. او در این کتاب کاربردی هرکدام از این موارد را با مثال‌هایی واقعی و عینی توضیح می‌دهد و برای هرکدام از آن‌ها راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهد.

فردریک فانژه در این کتاب به زوج‌هایی که در رابطه با یکدیگر مشکل دارند؛ کمک می‌کند تا با استفاده از هنر گفت‌و‌گو و انتخاب کلمات درست بتوانند مشکلاتشان را با یکدیگر حل کنند و یا کاهش دهند. بسیاری از زوج‌ها این روزها در زندگی مشترک با مسائلی مواجه هستند که برای حل آن‌ها باید ساعت‌های بسیاری را در مراکز مشاوره و زوج‌درمانی با قیمتی گزاف سپری کنند؛ اما این کتاب تلاش می‌کند به آن‌ها کمک کند که قبل از شروع زندگی مشترک و یا پس از آن، با یکدیگر دربارهٔ مشکلاتشان گفت‌و‌گو کنند و از بروز مشکلات بزرگ و یا حتی طلاق و جدایی در زندگی زناشویی خود جلوگیری کنند.

کتاب زندگی مشترک جرأت می‌خواهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود. همچنین مشاورین خانواده و کسانی که به مطالعهٔ کتاب‌هایی با موضوعات مربوط به مشکلات خانوادگی علاقه‌مند هستند، می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

بخشی از کتاب زندگی مشترک جرأت می‌خواهد

«رابطه‌ عاشقانه تان را حفظ کنید. لحظاتی را در کنار هم سپری کنید. اگر ممکن است دست کم یک شب در هفته یا حتی بیشتر، با هم بیرون بروید؛ به رستوران یا هر جای دیگری. وقتی بیرون میروید، دوباره درباره حل مشکلات زندگی روزمره، مشکلات فرزندان‌ یا کارتان صحبت نکنید. وقتی در کنار هم هستید، با لحنی عاشقانه از خودتان و از جایگاه طرف مقابل در زندگیتان صحبت کنید، باز هم همان احساسات عاشقانه گذشته را تداعی کنید، کار خوبی برای خودتان انجام دهید و همه چیز را برای آسایش خود فراهم کنید. گاهی، آخر هفته ها را دو نفری سپری کنید. اگر می توانید دو بار در ماه را در مکانی که دوست دارید، در آشیانه‌ عشق و در پیله‌ خودتان، کنار هم باشید. از اینکه در این مدت، نگهداری از فرزندانتان را به کس دیگری بسپارید، احساس گناه نکنید. به دلیل کار‌ نکردن احساس گناه نداشته باشید. شما هم حق دارید کمی استراحت کنید. زندگی شخصی خود را قربانی کار نکنید.»

نظرات کاربران

مری و راه های نرفته اش ۷۷
۱۴۰۱/۰۸/۳۰

من نسخه فیزیکی این کتاب رو مطالعه کردم. واقعا عالی و جامع هست. کتاب خوبی برای درمانگران و عموم.

امیرحسین
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

کتاب بسیار مفیدی برای کلیه زوج ها مخصوصا زوج های در حال ازدواج می باشد. کلیه مشکلاتی که در حین زندگی مشترک ممکن است با آن مواجه شویم را با مثال های واقعی بررسی و راه حل مناسب ارائه شده

- بیشتر
مهدیه سادات
۱۴۰۲/۰۴/۱۹

کتاب بسیار جالب و جذابی هست و راهکارهایی که ارائه داده شده واقعا قابل اجرا هست تمام مسائلی که ممکنه در زندگی زناشویی چالش ایجاد کنه رو‌ پوشش داده.‌

کاربر ۴۹۵۶۱۶۹
۱۴۰۲/۰۳/۲۸

کتاب خوبیه خیلی وقت پیش خوندمش ولی دنبال کتاب صوتیش هستم که نیست متاسقانه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
رشد کردن، یعنی این‌که بتوانید اختلاف‌ها، مشاجره‌ها و هر آنچه را موجب جدایی شما از یکدیگر می‌شود، مدیریت کنید.
کچی هاوین
هر قدر بیشتر سرسخت و سازش‌ناپذیر باشیم، بیشتر در معرض تکرار اشتباه قرار می‌گیریم. در عوض، شیوه تفکر و دیدگاه‌های ما نسبت به زندگی زناشویی هر چه منعطف‌تر باشد، بهتر می‌توانیم جنبه‌های مختلف شخصیت خود را تطبیق دهیم.
سمانه
سعی نکنید شریک زندگی‌تان را تغییر دهید؛ بهتر است او را درک کنید همیشه در زندگی زناشویی، درک متقابل، بسیار مؤثرتر از تغییر دادن دیگری است. در واقع، وقتی می‌خواهیم طرف مقابل را تغییر دهیم، اگر موفق نشویم، در این صورت ممکن است رابطه ما بیشتر تحت‌تأثیر تفاوت‌هایمان قرار بگیرد؛ به‌جای این‌که بهبود یابد. اگر تفاوت‌های متقابل را بپذیرید، شانس بیشتری دارید که به زوجی راضی و مکمل تبدیل شوید.
m.jafari501
مردان اما بیشتر بر استقلال تأکید می‌کنند.
کچی هاوین
زنان با تأکید بر صمیمیت و برقراری رابطه‌ای نزدیک، به زندگی و جهان نگاه می‌کنند.
کچی هاوین
یکی از زوج‌ها با لحنی غمگین می‌گویند: «ما دیگر چیزهای مشترک زیادی نداریم.» اما آنچه بیشتر موجب اختلاف میان زوج‌ها می‌شود، مشکل سازگاری در زندگی است تا تفاوت بین آن‌ها. هر چند وجود تفاوت‌های بسیار زیاد هم می‌تواند زندگی مشترک را از بین ببرد
سمانه

حجم

۵۴۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۵۴۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان