دانلود و خرید کتاب استارت آپ ناب اریک ریس ترجمه فائزه زارع زردینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب استارت آپ ناب

کتاب الکترونیکی «استارت آپ ناب» نوشتهٔ اریک ریس با ترجمهٔ فائزه زارع زردینی و موسی زمان‌زاده دربان در انتشارات نوژین چاپ شده است. این کتاب تلاش دارد به این پرسش پاسخ دهد که کارآفرینان امروز چگونه از نوآوری‌ها برای خلق کسب‌و‌کارهای بسیار موفق استفاده می‌کنند.

درباره کتاب استارت آپ ناب

کتاب استارت‌آپ ناب درباره‌ٔ شرکت‌های نوپا و فراز و نشیب‌های آنان است و اینکه چرا بعضی از شرکت‌های نوپا، دچار شکست می‌شوند و بعضی به موفقیت می‌رسند. این کتاب را می‌توان کتابی مرجع در بین استارتاپ‌ها و کارآفرینان دانست. استارت‌آپ ناب از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده و بیش از یک میلیون نسخه از آن فروش رفته و به بیش از ۲۸ زبان ترجمه شده‌است.

 اریک ریس در این کتاب کسب‌وکارهای سنتی را به چالش کشیده است و تمام مفاهیم مهم استارتاپی را به زبانی ساده توضیح می‌دهد. این کتاب با رویکردی نو، ذهنیت ما را برای کارآفرین شدن آماده می‌کند و می‌گوید اگر یک شرکت نوپا، زیرساخت مرکزی، چشم‌انداز، استراتژی و محصول نداشته باشد، تقریباً همیشه محکوم به شکست است. اولین چیزی که یک شرکت نوپا باید داشته باشد، چشم‌انداز است. چشم‌انداز، اساس کار یک شرکت نوپا است. چشم‌انداز، مهم‌ترین دلیل وجود یک شرکت نوپا است و هدف نهایی آن است. صرف‌‌نظر از اینکه چه چیزی اغلب درست به نظر می‌آید، ساخت یک شرکت نوپای موفق، کاملاً امکان‌پذیر است.

کتاب استارت‌آپ ناب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به‌دنبال راهی برای موفقیت شرکت نوپایشان هستند یا قصد دارند کسب‌و‌کاری را شروع کنند مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب استارت آپ ناب

«یادگیری معتبر توجیه عقلانی نوشدارو بعد از مرگ سهراب یا یک داستان خوب برای پنهان کردن شکست نیست؛ بلکه روشی بسیار دقیق برای نشان دادن پیشرفت در زمانی است که فرد دربارهٔ رشد استارت‌آپ دچار عدم قطعیت شده است. یادگیری معتبر، طی فرایند نشان‌دادن پیشرفت از روی مشاهده و تجربه، حقایق باارزشی دربارهٔ استارتاپ‌های کنونی و چشم‌اندازهای آیندهٔ کسب‌وکار کشف کرده‌است. این نوع یادگیری سریع‌تر، دقیق‌تر و قابل‌اطمینان‌تر از پیش‌بینی بازار یا برنامه‌ریزی کلاسیک کسب‌وکار می‌باشد.

یادگیری، قسمت ضروری پیشرفت یک استارت‌آپ است. تلاش در راستای یادگیری چیزی که مشتری می‌خواهد خیلی ضروری نیست و حتی می‌تواند انجام هم نگیرد. یادگیری معتبر از آن جهت حائز اهمیت است که همیشه با اصلاحات مثبتی در معیارهای اصلی کسب‌وکارهای نوپا همراه است. پشتوانهٔ این نوع یادگیری، داده‌های تجربی به‌دست‌آمده از مشتریان واقعی است.

مسیر پیشرفت این است که یاد بگیریم هر کسب‌وکار نوپایی را در هر صنعتی به عنوان یک تجربهٔ باارزش ببینیم. سؤال ما تنها این نیست که «آیا می‌توان این محصول را ساخت؟»؛ بلکه به این سؤال هم باید پاسخ دهیم که «آیا می‌توانیم کسب‌وکاری پایدار حول این مجموعه از محصولات و خدمات ایجاد کنیم؟»

کار شما، یافتن تلفیقی از بینش و انتظار مشتریان است؛ این کار به معنی سر فرود آوردن در برابر دو نکتهٔ زیر نیست: چیزی که مشتریان فکر می‌کردند قبلاً می‌خواستند؛ و گفتن به مشتریان که حتماً فلان چیز را بخواهند.

بهره‌وری واقعی استارت‌آپ: به طور مرتب محصولات جالب‌توجهی برای ساختن کشف کنید. در یک استارت‌آپ، هر محصول، هر ویژگی، هر کمپین بازاریابی- و به طور خلاصه هر کاری که یک شرکت نوپا انجام می‌دهد- آزمایشی است که برای دستیابی به یادگیری معتبر طراحی شده است.»

نظرات کاربران

Behrooz Rh
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

وقتی یک کتاب چکیده است یکم واضح تر باید عنوان بشه، اشتباه خریدم، از اون طرف انگار با گوگل ترنسلیت ترجمه شده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۳٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۱۳۳٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

قیمت:
۳۸,۹۰۰
تومان