دانلود و خرید کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی

کتاب آیین دوست یابی

معرفی کتاب آیین دوست یابی

کتاب آیین دوست یابی نوشتهٔ دیل کارنگی و ترجمهٔ رضا اردلان است. شنیدار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر خلاصه‌ای از این کتاب مشهور و دربارهٔ روش‌ دوس‍ت‌ی‍اب‍ی‌ و ف‍ن‌ ن‍ف‍وذ در دی‍گ‍ران است.

درباره کتاب آیین دوست یابی

کتاب آیین دوست یابی حاصل گردش‌های نویسندهٔ آن، دیل کارنگی، در روزنامه‌ها، مقالات مجلات، پروندهٔ دادگاه‌های خانواده، نوشته‌های فلاسفهٔ قدیم و روان‌شناسان جدید است. او مطالب بسیاری را برای نگارش این کتاب مطالعه کرده است؛ افزون بر این او یک محقق حرفه‌ای استخدام کرده و در طول یک‌سال‌و‌نیم، با زیروروکردن کتابخانه‌های مختلف، آنچه را که فکر می‌کرده از نظرش دور مانده، گردآوری کرده است. همهٔ این کوشش‌ها برای آن است که با خواندن این کتاب بتوانید راه‌های برقراری ارتباط سالم و مؤثر با دیگران را بیاموزید. کتاب آیین دوستیابی با مقدمه‌ای که حاوی ۹ توصیه، پیرامون چگونگی استفادهٔ بهینه از این کتاب است، آغاز می‌شود.

کتاب آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی به شما نشان می‌دهد که چگونه اعتماد‌به‌نفس‌، نفوذ و تأثیرگذاری‌تان را بر دیگران افزایش دهید و دیگران را وادار کنید در کنار شما کار کنند. کارنگی در این کتاب چندین قاعدهٔ انسانی را به شما معرفی می‌کند که با وجود گذشت سال‌های متمادی، همچنان کاربرد دارند و با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید در زندگی شخصی و روابط اجتماعی‌تان تغییرات مثبت پدید آورید. او که از اساتید برتر آموزش اصول روابط انسانی است، نسبت به تغییر مسائل جاری و زندگی روزمره، بسیار حساس بود و مرتب درحال به‌روزکردن روش‌ها و آموزش‌های خود بود.

تعامل و برقراری ارتباط با سایر افراد به احتمال زیاد بزرگ‌ترین چالشی است که هر شخص با آن مواجه است و تفاوتی ندارد که شغل، اهداف یا تمایلات شما چه باشند. اگر جهت یادگیری تعامل بهتر با سایر افراد، زمان و انرژی بگذارید و در این راه تلاش کنید می‌توانید توانایی‌ها‌یتان را بالا برده و هر کاری که بخواهید را انجام دهید. با شنیدن کتاب صوتی آیین دوستیابی در خواهید یافت که راز بزرگ رفتار با دیگران چیست، چگونه می‌توان یک فرد خوش‌صحبت بود و توجه دیگران را به خود جلب کرد. همچنین می‌آموزید چگونه انتقاد کنید تا موردتنفر طرف مقابلتان قرار نگیرید، چه کاری انجام دهید تا دیگران از انجام کار برای شما خشنود شوند و در نهایت روش‌هایی برای اینکه مردم شما را دوست داشته باشند و دوستان خوبی بیابید، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

خواندن کتاب آیین دوست یابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیل کارنگی

دیل هاریسون کارنگی، ۲۴ نوامبر ۱۸۸۸ در میسوری به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران آمریکایی و گسترش‌دهندهٔ درس‌هایی در زمینه‌های پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود.

کتاب‌های «آیین دوستیابی»، «آیین سخنرانی» و «آیین زندگی (چگونه تشویش و نگرانی را از خود دور کنیم)» از مشهورترین آثار او هستند.

دیل کارنگی در تاریخ ۱ نوامبر ۱۹۵۵ درگذشت.

بخش‌هایی از کتاب آیین دوست یابی

«درباره علایق مخاطب سخن بگویید

در بخش‌های قبلی دیدیم که افراد از صحبت کردن با شنونده‌های خوب لذت می‌برند؛ شنونده‌هایی که به ما فرصت می‌دهند تا در مورد علایق شخصی خود صحبت کنیم. موقعیت‌های زیادی نیز وجود دارد که ما در نقش گوینده هستیم. در این بخش، به شیوه درست صحبت کردن برای جذب دیگران می‌پردازیم

هر کسی دوست دارد در مورد چیزهایی که برای خودش مهم است، صحبت کند و طبیعتاً تمایل دارد در مورد موضوعات مورد علاقه‌اش بشنود. پس برای اینکه گوینده خوبی باشیم باید سعی کنیم علایق مخاطب خود را بشناسیم. مذاکره کننده‌های حرفه‌ای باید اعتماد مخاطب را به خود جلب کنند؛ به همین خاطر، پیش از شروع مذاکره کلیه اطلاعات لازم را برای شناخت طرف مقابل جمع‌آوری می‌کنند. بدین ترتیب، آن‌ها با آگاهی کامل از علایق طرف مقابل، در مذاکره مواردی را بیان می‌کنند که او تمایل دارد بشنود و اینگونه اعتمادش را به دست می‌آورند

همهٔ انسان‌ها دوست دارند درباره آن‌ها به نیکی سخن گفته شود و از آن‌ها تعریف کنند. به همین خاطر اگر می‌خواهید توجه کسی را جلب کنید، دربارهٔ خودش صحبت کنید. خواهید دید که او حاضر است ساعت‌ها به سخنان شما در مورد خودش گوش دهد!

یکی دیگر از نکات مهمی که افراد برای آن اهمیت زیادی قائل‌اند، جزئیات شخصی مانند اسم و تاریخ تولدشان است. این قضیه در روابط عاطفی بیشتر نمود دارد. انسان‌ها به مرور زمان یاد گرفته‌اند که ساده‌ترین راه برای برانگیختن عواطف کسی، به یاد داشتن اسم او و به کار بردن متعدد آن است. البته این موضوع به غیر از مسائل عاطفی، در روابط رسمی دیگر نیز اهمیت فراوانی دارد»

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

David
۱۴۰۱/۰۷/۲۱

مجبورید از این خلاصه های غیر مفید تو برنامه تون استفاده می کنید ؟؟؟

کاربر ۳۶۱۹۷۷۸
۱۴۰۱/۰۷/۲۵

ناقص بود ومن فکر کردم کامل پشیمون شدم و باید برم کتاب بخرم

کاربر 3764620
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

خیلی ناقص بود من قبلا کاملش رو خونده بودم این‌کلا ۲۵صفحه ی ناقص بود!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۳۱٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان