دانلود و خرید کتاب علم زور کریستوفر سیمپسون ترجمه محسن بدره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علم زور اثر کریستوفر سیمپسون

کتاب علم زور

معرفی کتاب علم زور

کتاب علم زور نوشتهٔ کریستوفر سیمپسون و ترجمهٔ محسن بدره و مهدی یوسفی است. نشر آرما این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ ارتباط‌پژوهی و جنگ روانی در سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۶۰ است؛ همراه با یادداشت اختصاصی نویسنده بر ترجمهٔ فارسی.

درباره کتاب علم زور

کتاب علم زور که پروفسور «حمید مولانا» نیز مقدمه‌ای بر آن نوشته، ابتدا درمورد جنگ روانی توضیح داده است. فصل دوم این کتاب درمورد جنگ جهانی و نخستین پژوهش‌های ارتباطی مدرن است و فصل سوم دربارهٔ سهم بزرگ دانشمندان علوم اجتماعی سخن گفته است. فصل‌های دیگر این کتاب نیز به موضوعاتی مانند حامیان دانشگاهی، دیده‌بانان حکومت، سلطه و میراث جنگ روانی پرداخته‌اند.

 کتاب حاضر قصهٔ شکل‌گیری علم زور را به‌صورت مستند روایت کرده و به نقش سی‌آی‌اِی، وزارت دفاع و آژانس‌های دیگر امنیتی، اطلاعاتی و تبلیغاتی ایالات‌متحده در تکامل و شکل‌گیری حوزهٔ پژوهشی ارتباطات پرداخته است. نویسنده همچنین ارتباط این حوزه با جنگ روانی و عملیات پروپاگاندیستی و میراثی را واکاوی کرده است.

خواندن کتاب علم زور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب علم زور

«لرنر در کتاب گذار از جامعهٔ سنتی و دیگر آثار خود، با این عقیده مخالفت می‌کند: «در جوامع در حال توسعه، مشارکت عمومی در قدرت ازطریق افکار، پیش از مشارکت سیاسی و اقتصادی گسترش می‌یابد.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان