دانلود کتاب صوتی هر چه بیشتر بهتر با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هر چه بیشتر بهتر اثر بلیک مورگان

دانلود و خرید کتاب صوتی هر چه بیشتر بهتر

نویسنده:بلیک مورگان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی هر چه بیشتر بهتر

کتاب صوتی هر چه بیشتر بهتر اثری از بلیک مورگان است که با ترجمه حوا میرمحمدیان و صدای فریبا فصیحی می‌شنوید. این کتاب به مخاطبان می‌آموزد چگونه شرکت‌های برتر، پا را فراتر نهاده و سخت‌تر می‌کوشند تا تجربیات شگفت‌انگیز بیشتری برای مشتریانشان خلق کنند. 

درباره کتاب صوتی هر چه بیشتر بهتر

احتمالا اگر قرار باشد کسی به شما توصیه‌ای بکند، اینطور می‌گوید: کمتر بیشتر است. این توصیه به خصوص برای بسیاری از تلاش‌ها جواب می‌دهد. اما از طرف دیگر، اگر در زمینه کاری خود، چنین رویکردی را پیش بگیرید، به شکست محکوم می‌شوید. اگر برند و یا کسب و کاری هستید که می‌خواهید بمانید، باید بتوانید انرژی، تمرکز و منابع بیشتری ایجاد کنید تا در مشتریانتان تاثیر خوبی بگذارد و تجربه جذابی بسازد. اگر شرکتی از فلسفه هر چه بیشتر بهتر پیروی کند، درمی‌یابد که مشتریانش هم وفادارتر می‌شوند و در حقیقت کار خودش را رشد می‌دهد. 

بلیک مورگان در این کتاب صوتی به ما می‌آموزد که چگونه در هر سناریویی، استراتژی‌های مشتری محور طراحی کنیم و به کمک عملیات مختلف، خط مشی‌ها و رویه‌هایی را در پیش بگیریم که مشتری را در نظر می‌گیرند. مفاهیمی که با تأکید بر اهمیت روابط، کسب و کارها را برای موفقیت آماده می‌کند، چنین‌اند: چیز خاصی طراحی کنید. با تکنولوژی مدرن پیش بروید. نسبت به مشتری‌ها وسواس داشته باشید و به مسئولیت و مسئولیت پذیری پاداش دهید. همیشه از خلاقیت و نوآوری استقبال کنید.

کتاب صوتی هر چه بیشتر بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

هر چه بیشتر بهتر، کتابی است برای تمام کسانی که دوست دارند تجربه کاری موفقی رقم بزنند. اگر مدیر یک شرکت هستید و یا دوست دارید کسب و کارتان را موفق و خاص پیش ببرید، این کتاب می‌تواند راه را به شما نشان دهد.

درباره بلیک مورگان 

بلیک مورگان یک متخصص در زمینه تجربه مشتری است. از او تا به حال دو کتاب منتشر شده که هر دو در زمینه کارش هستند: هر چه بیشتر بهتر و مشتری آینده: ده اصل راهنمای پیروزی در تجارت فردا. کارهای او را می‌توانید از طریق وبسایتش، https://www.blakemorgan.co.uk دنبال کنید. 

درباره فریبا فصیحی 

فریبا فصیحی در رشته مترجمی تحصیل کرده است و از سال ۸۷ کار به عنوان گوینده تیزر، گوینده کتاب صوتی و دوبله را به زبان فارسی و انگلیسی، آغاز کرده است.

بخشی از کتاب صوتی هر چه بیشتر بهتر 

بیش از پیش، محصولات ما می‌توانند با دسترسی به نرم افزار خودشان را تعمیر و ترمیم کنند. همه ما با ایده فراخوان محصول آشنا هستیم. شرکت محصولی به مشتری می‌فروشد و کمی بعد آن محصول از نظر بخش امور مصرف کننده، خطرناک یا نامطمئن اعلام می‌شود. شرکت تشخیص می‌دهد که باید به میلیون‌ها مشتری بگوید که آن‌ها مجبورند محصول را برگشت دهند. همانطور که محصولات ما بیش از گذشته به تکنولوژی متصل می‌شوند، شرکت‌ها فرصت بیشتری دارند تا از راه دور به مسائل محصول رسیدگی کند. در آینده محصولات خواهند توانست مسائل و مشکلات خود را تشخیص دهند و آن مسائل را بدون دخالت زیاد مشتری حل کنند. همانطور که آیفون شما، هرچند وقت یکبار خودش را به روز رسانی می‌کند، محصولات شما همزمان که هوشمندتر می‎شوند، خواهند توانست خود را تعمیر و اصلاح کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۵۶۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۵۶۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان