دانلود و خرید کتاب بایسته های ژورنالیسم اینستاگرامی سلینا بتندورف ترجمه علی کربلایی حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بایسته های ژورنالیسم اینستاگرامی اثر سلینا بتندورف

کتاب بایسته های ژورنالیسم اینستاگرامی

معرفی کتاب بایسته های ژورنالیسم اینستاگرامی

کتاب الکترونیکی «بایسته های ژورنالیسم اینستاگرامی» نوشتهٔ سلینا بتندورف با ترجمهٔ علی کربلایی حسینی در انتشارات سروش چاپ شده است.

درباره کتاب بایسته های ژورنالیسم اینستاگرامی

گروهی از مردم اصلاً را نمی‌خوانند. این گروه، نوجوانان و جوانانی هستند که به‌اصطلاح نسل دیجیتال یا نسل Y یا Z  نام گرفته‌اند؛ آن‌ها مخاطبان آنلاین آینده هستند. براین‌اساس، شما می‌توانید از اینستاگرام بیشتر برای مخاطب‌قراردادن افراد زیر ۳۰ سال استفاده کنید.

الگوریتم اینستاگرام هر کاربر را به‌صورت انفرادی هدف می‌گیرد. در این الگوریتم دقت شده است که کاربر عموماًً چقدر از اینستاگرام استفاده می‌کند، چه تعداد حساب کاربری را درمجموع دنبال می‌کند و چقدر در این برنامه باقی می‌ماند.

کتاب بایسته‌های ژورنالیسم اینستاگرامی نشان می‌دهد که چقدر ساده می‌توانید به یک خبرنگار اینستا‌گرامی تبدیل شوید. مهم نیست که از قبل بدانید این پلتفرم چیست یا با آن آشنا باشید، بعد از مطالعهٔ این کتابچه می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای ژورنالیسم بر بستر اینستاگرام را تجربه کنید.

کتاب بایسته های ژورنالیسم اینستاگرامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به افرادی که مایل هستند با اینستاگرام و نحوهٔ صحیح فعالیت در این فضا آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب بایسته های ژورنالیسم اینستاگرامی

«گرافیک در این قالب این مزیت را دارد که هم به‌سادگی قابل به‌اشتراک‌گذاری است و هم در همین حال، مفاهیم دشوار را ساده‌سازی می‌کند. البته در اینجا باید مراقب  باشید که گرافیک در یک نگاه قابل‌درک باشد، چرا که بسیاری از کاربران فقط چند ثانیه یک تصویر را نگاه می‌کنند. در مراحل اولیه تدوین راهبرد، همچون دیگر راهبردهای یک موسسه، ابتدا باید چشم‌انداز کلی و بعد اهدافی را ترسیم کنید که قابل‌اندازه‌گیری باشند؛ اهدافی مثل تعداد هواداران و نرخ تعامل باید تعریف‌شده باشند. پس‌ازآن باید درباره این رویکرد تصمیم‌گیری شود که چگونه با کاربران تعامل صورت گیرد و ارتباط برقرار شود و می‌خواهید چه تصویری از موسسه خود ارائه دهید. درصورتی‌که چنین راهبردهایی تدوین شود، آنگاه می‌توان در مراحل بعد بر روی مفهومی قطعی کار کرد. برای ژورنالیسم اینستاگرامی باید این نکات را مدنظر داشت: چه تعداد از کارکنان سازمان، حساب کاربری اینستا‌گرامی مؤسسه را بگردانند؟ چه تعداد مطلب تولید شود؟ تصویرها به چه شکل روی اینستاگرام منتشر شود؟ از چه هشتگ یا برچسب‌هایی استفاده شود؟ چه قالب گرافیکی برای مؤسسه مناسب است؟ زمانی که این مفاهیم تعریف و تکلیف اشخاص مرتبط با حساب کاربری روشن شد، آنگاه باید میزان موفقیت به‌صورت منظم اندازه‌گیری و مشخص شود مفاهیم در نظر گرفته شده آیا به شکل مناسب عرضه‌شده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان