دانلود و خرید کتاب موبینگ و سازندگان جنگ روانی (جلد اول) سید احمد طباطبایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب موبینگ و سازندگان جنگ روانی (جلد اول)

کتاب موبینگ و سازندگان جنگ روانی (جلد اول) نوشتهٔ سید احمد طباطبایی و ویراستهٔ زورار پرمه و حمیدرضا قربانزاده کریمی است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب موبینگ و سازندگان جنگ روانی (جلد اول)

کتاب موبینگ و سازندگان جنگ روانی (جلد اول) از موبینگ و کیش‌های شخصیتی، ابرچالش رفتاری و ارتباطی سازمان‌های ایرانی سخن گفته است. این کتاب به معنادارساختن زندگی در محیط‌های کسب‌وکار و دورکردن کارکنان و مدیران از شیوه‌هایی که از نظر رفتاری و ارتباطی به ما آسیب می‌رساند و محیط کسب‌وکار و زندگی ما را پر از استرس و آشفتگی‌های روزمره می‌کند، پرداخته است. نویسنده گفته است که در نوشتن این کتاب از تجارب و دانش بسیاری از اندیشمندان و روشنفکران، مدیران، استراتژیست‌های سازمانی به‌ویژه مدیران و کارشناسان‌ارشد مدیریت منابع انسانی (مانند اعضای مجمع مدیران نظام اداری و منابع انسانی سه قوه) و متخصصان توسعهٔ منابع انسانی بهره برده است.

گفته شده است که موبینگ واژه‌ای است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۶ توسط دکتر هینز لیمن، محقق و روان‌شناس کار در دانشگاه سوئد مطرح شد و از آن به بعد دست‌مایهٔ بسیاری از تحقیقات روان‌شناختی سازمانی و اجتماعی قرار گرفت. پدیدهٔ موبینگ یا جنگ‌روانی سازمانی و اجتماعی ریشهٔ بسیاری از تعارضات، اغتشاشات، تهدیدات، سناریوهای سیاه بوده و رابطهٔ بسیار تنگاتنگ با شخصیت فردی و شخصیت اجتماعی دارد. چالش‌های شرکت‌ها، سازمان‌ها و انواع کسب‌وکارها و نیز در سطح اجتماع ریشه‌ای در موبینگ دارد. تغییرات شگرف و پیچیده و روزافزون فناوری در عرصهٔ سخت و نرم، پیچیده‌ترشدن مدیریت سازمان‌ها، ظهور نظریه‌های جدید در عرصهٔ هدایت جمع می‌تواند با نگاره‌ها و ارزش‌های شخصیتی افراد در تعارض باشد و این باعث تولد و رشد موبینگ شده که در زمان نه چندان زیادی می‌تواند سیطرهٔ خود بر کارکنان، اهداف سازمانی، منابع سازمانی، رفتارهای انسانی و اخلاقی در سازمان مستولی کند. در موبینگ افراد نادیده گرفته می‌شوند، ارزش‌ها و فعالیت‌های آن‌ها پوچ می‌شود، بزرگ‌نمایی خطاها و بدنمایی کارهای درست بخشی از کارکردهای موبینگ است. در موبینگ فقدان فلسفهٔ اخلاق و حکمت در عرصهٔ مدیریت‌های نو به‌خوبی دیده می‌شود و از این رهگذر بسیاری از ارزش‌های اصیل انسانی در سازمان نظیر هیجانات مثبت، حس احترام، تفکر سازنده را نشانه می‌گیرد. گفته شده که موبینگ قابلیت این را دارد در نهاد فردی و اجتماعی جای گیرد و تبدیل به یک جان‌مایهٔ فکری و رفتاری مخرب در قلمرو سازمان و مدیریت سازمان شود.

خواندن کتاب موبینگ و سازندگان جنگ روانی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد حوزهٔ کسب‌وکار و ارتباط آن با روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۸۴,۵۰۰
تومان