دانلود و خرید کتاب تیگرا حسینعلی جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تیگرا اثر حسینعلی جعفری

کتاب تیگرا

انتشارات:انتشارات سروش
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تیگرا

کتاب تیگرا نوشتهٔ حسینعلی جعفری است. این داستان بلند را انتشارات سروش منتشر کرده است.

درباره کتاب تیگرا

کتاب تیگرا داستان پسر جوانی به اسم برنا است که با مادربزرگ و پدربزرگش زندگی می‌کند. مادرش بعد از ۲ بار ازدواج ناموفق با یک مرد مسن ازدواج کرده و پسرش را پیش مادربزرگ و پدربزرگش گذاشته و به شمال کشور رفته است.

پدربزرگ جانباز شیمیایی جنگ است. او سعی می‌کند برنا را خوب تربیت کند. پدربزرگ بیمار شده است برای او پرستار آورده‌اند؛ یک خانم همراه دخترش «تهمینه» برای پرستاری از پدربزرگ آمد‌ه‌اند و برنا به تهمینه علاقه‌مند شده است. این کتاب داستان زندگی برنا و اتفاقاتی است که در مسیر زندگی‌اش پیش می‌آید؛ همچنین عملیات والفجر و عبور شگفت‌انگیز رزمندگان از اروند مسئله‌ای است که در کتاب به آن پرداخته شده است.

خواندن کتاب تیگرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب تیگرا

«صدا می‌آمد. صدای شیهه. صدای سم ضربه. اسب‌ها می‌تاختند. گلرنگ جلوتر از همه می تاخت. فریدون با گرز گاوسر در خانه زین زرین نشسته و سینه ستبر کرده بود. می تاخت که بزند به دل اروند. گردوغباری بلند شد به بلندای نخل ها. سپاهش از پی او نگهبان با چشم های از حدقه در آمده زل زده بود به فریدونی که از دل خروشان رود می گذشت و مردانش که بی محابا به آب زده بودند. جان برکفان ایران. می رفتند که ضحاک ماردوش را از روی زمین بردارند. کاوه هم بود. با درفش کاویانی که بوی چرم سوخته می داد. پیش بند آهنگران. صدای آهنگران می آمد: «عشق حسین ما را به این وادی کشانده...»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان