دانلود و خرید کتاب مدیریت کلاس تحولی (جلد اول) جان شیندلر ترجمه لیلا مقتدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت کلاس تحولی (جلد اول) اثر جان شیندلر

کتاب مدیریت کلاس تحولی (جلد اول)

معرفی کتاب مدیریت کلاس تحولی (جلد اول)

کتاب مدیریت کلاس تحولی (جلد اول) نوشتهٔ جان شیندلر و ترجمهٔ لیلا مقتدایی و رضا هویدا و سیدعلی سیادت است. انتشارات یاروین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مدیریت کلاس تحولی (جلد اول)

کتاب مدیریت کلاس تحولی (جلد اول) روند ایجاد یک کلاس با تحول و اثربخشی بالا را روشن خواهد کرد و به‌صورت گام‌به‌گام نحوهٔ ایجاد یک کلاس دموکراتیک، باتوجه‌به قرارداد اجتماعی وضع‌شده در کلاس را به ما نشان می‌دهد؛ همچنین این کتاب چگونگی پای‌بندی دانش‌آموزان به این قرارداد اجتماعی، نحوهٔ ارتقای مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان، چگونگی ایجاد یادگیری مشارکتی و پیشرفت جمعی و مهارت حل تعارضات بین‌فردی را آموزش می‌دهد و در نهایت دانش‌آموزان را در ساخت یک هویت مثبت و داشتن ذهن پویا در کلاس کمک می‌کند. هدف هر «کلاس تحولی» تغییر بهتر دانش‌آموزان چه به‌صورت فردی و چه به‌صورت جمعی است. مدیریت کلاس تحولی رویکردی است که فرض می‌کند شیوه‌های مدیریت کلاس اثر طولانی‌مدت و قدرتمندی بر پیشرفت دانش‌آموز و توانایی معلمان برای موفقیت دارد. این رویکرد بر این فرض است که در طول زمان کارکرد بالا در هر کلاس امکان‌پذیر بوده و برخی از شیوه‌های آموزشی و مدیریتی به کارآمدی بالاتری منجر می‌شود؛ درحالی‌که روش‌های دیگر به ناکارآمدی بیشتر منجر خواهد شد و اگر با موفقیت طراحی شود، هر کلاس ممکن است محل تحول باشد.

کتاب مدیریت کلاس تحولی اثر جان شیندلر شامل ۱٦ فصل است که در این کتاب به ۷ فصل از آن پرداخته شده است و ۹ فصل دیگر در جلد دوم آن به چاپ رسیده است.

خواندن کتاب مدیریت کلاس تحولی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که حوزهٔ کاری آن‌ها به آموزش‌وپرورش و یا ادارهٔ کلاس مرتبط است، مفید و کاربردی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۱۱۷,۰۰۰
تومان