دانلود و خرید کتاب فن بیان خودمونی سیما زاده محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فن بیان خودمونی اثر سیما زاده محمودی

کتاب فن بیان خودمونی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۴۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فن بیان خودمونی

کتاب الکترونیکی «فن بیان خودمونی» نوشتهٔ سیما زاده‌محمودی در انتشارات کنکاش چاپ شده است. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه با بیانی عالی و تاثیر گذار، به هر چه می‌خواهید برسید!

درباره کتاب فن بیان خودمونی

در این کتاب یاد می‌گیریم چگونه کلامی متقاعد‌کننده، جذاب و تاثیر‌گذار، داشته باشیم. با گسترش دامنهٔ لغات، هوش کلامی‌مان را افزایش دهیم، در جمع‌ها با اعتماد‌به‌نفس، صحبت کنیم. تپق نزنیم، حرف کم نیاریم، خجالت نکشیم، رسا، بلند و با لحنی دلنشین در جمع‌ها و در حضور دیگران بدرخشیدیم. این مهارت اساسی و کاربردی بی شباهت به چراغ جادویی برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان نیست.

 کتاب فن بیان خودمونی از ۶ فصل کلی به شرح زیر تشکیل شده است:

در فصلِ اول، شما با چرایی فن بیان، ضرورت و اهمیت کسب و یادگیری این مهارت اساسی و کاربردی آشنا می‌شوید. فصل دوم به عواملی که باعث ترس از صحبت‌کردن در جمع می‌شود می‌پردازد. فصل ۳ دربارهٔ قدرت هوش کلامی در هنر فن بیان و کسب مهارت‌های ارتباطی و جذابیت کلامی است. در فصل ۴ با این حقیقت مواجه می‌شوید که مردم آنچه را گفته‌اید؛ فراموش خواهند کرد، اما به یادخواهند آورد که چگونه آن موضوع یا مطلب را بیان کردید! با دنبال کردن فصل ۵ تحقق رؤیایت آسان‌تر می‌شود و تکنیک‌های جذابیت کلامی بسیاری در این فصل به شما معرفی می‌شود که شامل تمرینات صداسازی تکنیک‌های جذابیت کلامی است. فصل ۶ به دستاورد فن بیان که اعتماد‌به‌نفس و عزت‌نفس است، می‌پردازد.

کتاب فن بیان خودمونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های فن بیان و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب فن بیان خودمونی

«تحقیقات زیادی نشان داده است که این مکالمات و صداهای درونی چه مثبت و چه منفی بر بروز نوع رفتارهای ما تاثیرات بسیار زیادی دارند و در میزان بالا بودن یا پایین بودن استرس و اعتماد به نفس ما نقش تعیین کننده‌ای را ایفا می کنند. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که برای موفقیت در هر کاری ابتدا باید روی تفکرات مان کار کنیم. این تفکرات ماست که روی رفتار ما نقش دارد و نوع تفکر، باورها و احساسات ما می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر بروز رفتارهای‌مان داشته باشد. اگر در ذهنمان خودمان را فردی خسته تصور کنیم و کمی روی آن تمرکز کنیم حتماً بعد از آن احساس خستگی را تجربه می کنیم. بر عکس آن هم صادق است خودمان را فردی با اعتماد به نفس بالا تصور کنیم. این حس در ما بیشتر تقویت می شود باید مواظب خودگویی های منفی خود باشیم در چرخه معیوب و دور باطل گیر نیفتیم. مثل امید که صداهای منفی درونش به او اجازه معرفی کردن خودش را نمیداد. باعث می شد که او این موقعیت را به موقعیت های بعدی هم تعمیم بدهد در موقعیت های دیگر هم هول و دستپاچه می‌شد و نمی‌توانست خوب ظاهر شود او به این نتیجه رسید، که هیچ وقت نمی تواند موفق شود. از پس موقعیت های مهم زندگی‌اش بر نمی‌آید. در نتیجه ذهنش می پذیرفت که او از عهده آنها بر نمی آید و همین باعث می شد، اعتماد به نفسش کاهش پیدا کند. به بهانه های مختلف از حضور در جمع و موقعیت‌های حساس زندگی‌اش فرار کند و کناره‌گیری را ترجیح دهد. مطمئنم که شما نمی خواهید مثل امید باشید. اگر هم هستید نگران نباشید با یادگیری مهارت فن بیان، می‌توانید بر خجولی گری خود غلبه کنید و در جمع ها با اعتماد بنفس ظاهر شوید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۲۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان