دانلود و خرید کتاب پوکا یوکه موسسه بهره وری آمریکا ترجمه ساتراپ تسبیح چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پوکا یوکه

کتاب پوکا یوکه از موسسه بهره وری آمریکا با ترجمهٔ ساتراپ تسبیح چی و کاظم موتابیان در انتشارات ناب اندیشان منتشر شده است.

درباره کتاب پوکا یوکه

دستیابی به عیوب صفر، یک ضرورت‌ در تولید هر محصولی است که به پوکا یوکه نیز معروف است.

در این کتاب از طریق تصاویر و توضیحات جذاب با مباحث مهمی درباره تولید بدون عیب و اتلاف و تکنیک‌های ضد خطا آشنا می‌شوید.

بخش دوم کتاب شامل مثال‌هایی از ابزارهای ساده ضد خطا است که توسط اپراتورهای بیش از ۱۰۰ کارخانه ژاپنی در صنایع مختلف تهیه شده‌اند. این مثال‌ها نشان می‌دهند که رسیدن به عیوب صفر در هر صنعتی امکان‌پذیر است. صنایعی که در این کتاب از آن‌ها مثال‌های کاربردی برای کاربرد پوکا یوکه و تکنیک‌های ضد خطا آمده است عبارت‌اند از: قطعه‌سازی، لوازم صوتی، کامپیوتر، ساخت دوربین، پوشاک، صنایع الکترونیکی و بسیاری از صنایع دیگر.

پوکا یوکه کتابی است که هم ‌ارزش نظری دارد و هم همراه با ۱۰۰ مثال عملی شما را با کاربردهای مختلف عملی رسیدن به عیوب صفر آشنا می‌کند.

ابزارهای پوکا یوکه به‌عنوان ابزار بازرسی ۱۰۰درصدی نقش مهمی در کنترل کیفیت صفر (ZQC) بازی می‌کنند. هدف کتاب حاضر آشنایی شما با همین ابزارها است و دربردارنده مثال‌هایی درباره تکنیک‌های ساده و کم‌هزینه‌ای است برای حذف عیوب و خطاهایی که این عیوب را ایجاد می‌کنند.

خواندن کتاب پوکا یوکه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه تولید پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب پوکا یوکه

«سه جزء اصلی کنترل کیفیت صفر عبارت‌اند از: بازرسی در منشأ ۶۰%، پوکا یوکه و اقدام فوری ۱۰%. در واقع، بازرسی در منشا و پوکا یوکه مهم‌ترین عوامل برای رسیدن به ZQC هستند. باید این اولویت‌ها را همواره مدنظر داشته باشید، چه زمانی که موارد کاربردی پوکا یوکه در این کتاب را مطالعه می‌کنید و چه زمانی که آن‌ها را در محیط کار خود به کار می‌برید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۸۲,۵۰۰
تومان