دانلود و خرید کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان سوزان گرین ترجمه محبوبه رمضان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان اثر سوزان گرین

کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان

کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان نوشتهٔ سوزان گرین و ترجمهٔ محبوبه رمضان زاده است. انتشارات کتاب درمانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. با مطالعهٔ این اثر، به کودکتان کمک کنید در هنگام مواجهه با قلدری، با اعتمادبه‌نفس و شجاعانه رفتار کند.

درباره کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان

کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان دربارهٔ قلدری به‌عنوان یک واقعیت در دنیا است که همهٔ کودکان در دوره‌ای از زندگی خود آن را تجربه کرده‌اند. نادیده‌گرفته‌شدن، مسخره‌شدن و قلدری می‌تواند به عزت‌نفس کودک آسیب بزند و سبب افسردگی و اضطراب در او شود.

اکنون که قلدری از دنیای حقیقی به دنیای مجازی نیز انتقال یافته است، مجهزکردن کودکان به مهارت‌هایی که می‌تواند آنها را در مقابل قلدرهایی که با آنها مواجه می‌شوند، محافظت کند، بسیار ضروری و مهم است.

فعالیت‌های ارائه‌شده در کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان، به کودکان شما کمک می کند تا راهکارهایی مؤثر برای مقابله با تمسخر، نام زشت نهادن، قلدری سایبری، شایعات و انواع دیگری از قلدری و مزاحمت را یاد بگیرند.

سوزان گرین، در این کتاب، فعالیت‌ها و تمرین‌های ۱۰‌دقیقه‌ای که شما و کودکتان می‌توانید برای یادگیری دفاع از خود و مقابلهٔ مؤثر با قلدری در کنار هم انجام دهید را گردآوری کرده است. این مهارت‌ها سرمایه‌های گران بهایی هستند که در دوران نوجوانی و بزرگسالی اعتماد‌به‌نفس و عزت‌نفس کودکان را ارتقا می‌دهند. 

خواندن کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها، مادرها و معلم‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب قلدری در کودکان و نوجوانان

«مَت در پارک دوچرخه‌سواری می‌کرد. او ژاکت و بطری آبش را نزدیک یک درخت گذاشته بود. بعد از مدتی ایستاد تا کمی آب بنوشد. یک جرعه آب نوشید و سپس آب را بیرون ریخت. یک نفر درون آن نمک ریخته بود. به اطراف نگاه کرد و جاد را دید که در حال خندیدن است. سپس بقیه بچه‌ها شروع به خندیدن کردند بخصوص وقتی دیدند آب روی پیراهن و شلوار مت ریخته است. مت بسیار خجالت‌زده و شرمنده شد و شروع به گریه کرد و این کار او باعث شد بچه ها بیشتر بخندند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۶۶,۳۰۰
تومان