دانلود و خرید کتاب اگر اینشتین مدیر مدرسه بود توماس آرمسترانگ ترجمه ابوالفضل بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر اینشتین مدیر مدرسه بود اثر توماس آرمسترانگ

کتاب اگر اینشتین مدیر مدرسه بود

معرفی کتاب اگر اینشتین مدیر مدرسه بود

کتاب اگر اینشتین مدیر مدرسه بود نوشتهٔ توماس آرمسترانگ با ترجمهٔ سیده زینت موسوی و شیما طبیب‌زاده و ابوالفضل بختیاری و ویراستاری سیدحسین رضوی خوسفی در انتشارات تیک چاپ شده است. توماس آرمسترانگ از استادان برجستهٔ علوم تربیتی و صاحب تألیفات فراوان در این زمینه است.

درباره کتاب اگر اینشتین مدیر مدرسه بود

توماس آرمسترانگ به شیوه‌ای بسیار خلاق و جذاب به بررسی جنبه‌های گوناگون علوم تربیتی به‌ویژه روش‌های نوین یاددهی - یادگیری و همچنین مدیریت مدرسه پرداخته است؛ در واقع آرمسترانگ با استناد به نظرات انیشتین و بسیاری از نخبگان و سرآمدان جهان، رهنمودهای بسیار ارزشمند و کاربردی در این باره ارائه می‌کند.

نویسنده در این اثر به‌جای تمرکز بر مشکلات نظام آموزشی همچون خلاقیّت‌زدایی، نابرابری‌های آموزشی، افزایش آزمون‌های غیراستاندارد و ... که مدارس را از مأموریت اصلی خود بازمی‌دارد، به بیان مسائلی می‌پردازد که متفکران خلّاق دربارهٔ آموزش کودکان به آن باور دارند. او کتاب را در پاسخ به این سؤال تأمل‌برانگیز نوشته است که اگر سیاست‌گذاری آموزشی را نه به سیاست‌مداران و بوروکرات‌های آموزشی بلکه به متفکران و خلاّقانی چون آلبرت انیشتین، پابلو پیکاسو، مارتین لوتر کینگ، راشل کارسون و... بسپاریم، چه اتفاقی می‌افتد؟ آن‌ها دربارهٔ بهترین راه برای آموزش کودک چه پیشنهادی دارند؟ اگر انیشتین مدارس را مدیریت می‌کرد مدارس چگونه بودند؟

آرمسترانگ به‌عنوان یکی از اندیشمندان حوزهٔ تعلیم‌وتربیت با مرور اندیشه‌های بزرگان علم، اندیشه و دانایی، دوازده ظرفیّت مورد تأکید این متفکران را از جمله عشق به یادگیری، خلاقیّت، کنجکاوی، بازیگوشی، تخیل، شگفتی، تحمّل، احترام به زندگی، قدردانی از زیبایی، ارج نهادن به تنوع، تجلیل از فردیّت، رشد شفقت و چگونگی این قابلیّت‌ها را توضیح می‌دهد. ظرفیّت‌هایی که باید به‌عنوان زیربنای هرگونه تلاش در جهت اصلاح آموزش آیندگان قرار گیرد. او در این کتاب نمونه‌هایی از مدارس و کلاس‌های درس را به‌عنوان شاهد ارائه می‌دهد که در آن ایده‌های آموزشی این نوابغ و متفکران در حال اجراست و اثبات می‌کند که این راهکارها رؤیایی و خیالی نیستند و کاملاً قابلیّت اجرا دارند.

کتاب اگر اینشتین مدیر مدرسه بود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ فعالین حوزهٔ آموزش و پرورش پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان