دانلود و خرید کتاب بازداریابی نایجل بردلی ترجمه امیرعباس کایینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازداریابی اثر نایجل بردلی

کتاب بازداریابی

معرفی کتاب بازداریابی

کتاب الکترونیکی «بازداریابی» نوشتهٔ نایجل بردلی و جیم بلیث با ترجمهٔ امیرعباس کایینی و سعید جلالیان و شیما مقام‌جاه در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی چاپ شده است.

درباره کتاب بازداریابی

بازداریابی با ضدبازاریابی و بازاریابی معکوس تفاوت دارد. بازداریابی اقدامی آگاهانه از سوی بازاریاب‌ها برای کاهش تقاضای یک محصول با استفاده از همان ابزارها و تکنیک‌هایی است که به‌طور عادی از آن‌ها برای افزایش تقاضا استفاده می‌کنند. بازداریابی با هدف کاهش سرعت فروش و ارائهٔ راهکارهای بازدارندهٔ بازاریابی در شرایط جنگ اقتصادی، می‌تواند ابزاری مناسب برای هر کسب‌و‌کاری باشد.

عناوین فصول کتاب به این ترتیب است:

فصل اول: بازداریابی / مروری اجمالی بر جایگاه پیشین و کنونی این حوزه

فصل دوم: بازاریابی هماهنگ

فصل سوم: بازاریابی هماهنگ / بازداریابی مکان‌ها

فصل چهارم:بازاریابی مقابله‌ای / معضلی افسارگسیخته - پروندهٔ کوکائین

فصل پنجم: بازاریابی مقابله‌ای (مورد پژوهی)

فصل ششم: بازداریابی عمومی

فصل هفتم: مورد پژوهشی بازداریابی عمومی

فصل هشتم: بازداریابی گزینشی / رویکرد تخریب ارزش

فصل نهم: بازداریابی گزینشی / مطالعهٔ موردی - شرکت بیمهٔ فریزل

فصل دهم: بازداریابی نمایشی / قدرت ممنوعیت

فصل یازدهم: بازداریابی نمایشی (مورد پژوهشی)

فصل دوازدهم: بازداریابی ناخواسته

فصل سیزدهم: بازداریابی ناخواسته در بخش آموزش عالی

فصل چهاردهم: چارچوب مفهومی بازاریابی با نگرش بازداریابی

کتاب بازداریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب بازداریابی

«بازداریابی

بازاریابی هماهنگ نوع چهارم این نوع به سازمان هایی اشاره می کند که از پذیرش محیط به همان صورتی که وجود دارد سرباز می زنند، اما در عوض اقداماتی انجام میدهند که محیط پیرامون را تغییر یا آن را گسترش دهد. این به آن معناست که تلاش های صورت گرفته از سوی این شرکت آنها را قادر می سازد تا نظرات مصرف کنندگان را تغییر دهند. بنابراین، این نوع از بازاریابی هماهنگ شامل تلاشی بنیادی شامل نه تنها خروجی های محیطی بلکه اثر استراتژیک آنها بر سازمان نیز می باشد. در این نوع از بازاریابی هماهنگ ، توسعه ی بازار شرکت مذکور (چه از محلی به منطقه ای ، منطقه ای به ملی یا حتی ملی به بین المللی هدف است. این هدف می تواند شامل ارزشیابی مجدد بازارهای هدف به منظور یافتن موارد قابل اطمینان تر برای افزودن یا جایگزین کردن بازارهای فعلی باشد. همچنین، این امر ممکن است شامل تمرکز بر درک هویت برند و انجام با اجرای مطالعات نظرسنجی از رفتار مصرف کنندگان در رابطه با محصولات خدمات فعلی و نیز مطالعهی پورتفولیوهای رقابت به طور فصلی باشد.

برای مثال، پریمارک، خرده فروش ایرلندی پوشاک، به سرعت در حال توسعهی بازار خود در خارج از مرزهاست، در حالی که در عین حال به برآوردن نیاز مصرف کنندگان داخلی نیز توجه می کند. رشد فعلی درآمدهای گزارش شده از سوی این شرکت نشان از افزایش فروش پریمارک دارد، زیرا که مشتریان آلمانی و اسپانیایی به زنجیره ای روی آوردند که جوانان بریتانیایی را برای چندین دهه شیفته ی خود کرده بود ( تایمز، ۲۰۱۲). این شرکت امروزه چنان در بازارهای اروپایی توسعه یافته است که در اتریش، بلژیک، آلمان، پرتغال، اسپانیا، هلند و بریتانیا نیز به مانند ایرلند مشغول فعالیت است. روش دیگر حصول به این نوع از بازاریابی هماهنگ از طریق ایجاد انجمن هایی با دیگر نمایندگان با واحدهای کاری معتبر است، نظیر مراکز تحقیقاتی و دانشکده ها، که در افزایش شهرت و در نتیجه مشتریان سهیم خواهند بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۱۰۲,۷۰۰
تومان