دانلود و خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن ویلیام. اچ. مک‌ریون ترجمه ساقی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

کتاب تختخوابت را مرتب کن

معرفی کتاب تختخوابت را مرتب کن

کتاب تختخوابت را مرتب کن؛ چیزهای کوچکی که می‌تواند زندگی‌ات را و شاید جهان را تغییر دهد نوشتهٔ ویلیام. اچ. مک‌ریون و ترجمهٔ ساقی اکبری است و انتشارات الینا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تختخوابت را مرتب کن

«اگر می‌خواهی دنیا را تغییر دهی، از مرتب کردن تختخوابت شروع کن.» این جمله چکیدهٔ اصلی کتاب تختخوابت را مرتب کن محسوب می‌شود. ویلیام. اچ. مک‌ریون در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه به این هدف برسید. این کتاب به شما می‌آموزد که روز خود را با وظایفی که کامل شده است شروع کنید، به‌تنهایی از عهدهٔ کارها برنمی‌آیید، تنها چیزی که مهم است وسعت قلب شماست، زندگی عادلانه نیست به راهتان ادامه دهید، شکست باعث قوی‌ترشدن شما می‌شود، جسارت زیادی داشته باشید، در برابر زورگوها بایستید، در موقعیت درست قرار بگیرید، به دیگران امید دهید و هرگز تسلیم نشوید.

خواندن کتاب تختخوابت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب تخت خوابت را مرتب کن را به تمام کسانی که می‌خواهند با جزئیات ریز و کوچک زندگی خودشان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تختخوابت را مرتب کن

من با کفش‌های غواصی مشکی‌ام که زیر بغل راستم بود و ماسکم که زیر بغل چپم بود به سمت ساحل دویدم. وقتای سربازان در حال رژه به من نزدیک شدند، کف‌های غواصی‌ام را مانند خیمه‌های سرخپوستان روی ماسه‌های نرم به هم تکیه دادم. در دو طرفم دانش‌جویان ایستاده بودند تیشرت‌‌های سبزرنگ شلوارک‌های خاکی شنا، نیم‌بوت‌های نئوپرینی و جلیقه نجات‌های کوچک پوشیده بودیم و برای شنای چهار کیلومتری صبحگاهی آماده بودیم.

جلیقه نجات کیسه پلاستیکی کوچکی بود که وقتی ضامنش را می‌کشیدند پر از هوا می‌شد. مربیان نیروی دریایی باید قبل از هر شنا جلیقه‌ها را بررسی می‌کردند. این بازرسی فرصتی به مربیان می‌داد تا اذیت و سختگیری بیشتری داشته باشند. در آن روزها ارتفاع امواج در کورنادو به دو و نیم متر می‌رسید امواج در ۳ خط به سمت ساحل حرکت می‌کردند و با برخوردشان به ساحل صدای مهیبی به وجود می‌آمد که ضربان قلب دانشجویان از ترس بالا می‌رفت.

معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۳٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۸۰۳٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان