دانلود و خرید کتاب ناخدایی دیجیتال مهدی شامی زنجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ناخدایی دیجیتال

کتاب الکترونیکی «ناخدایی دیجیتال» نوشتهٔ مهدی شامی زنجانی و فراز نبیی و شادی ایران‌دوست در انتشارات آریانا قلم چاپ شده است. آیندهٔ همهٔ صنایع دیجیتالی است و این آینده از آن چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است. این جمله به‌تنهایی می‌تواند اهمیت و لزوم مطالعهٔ این کتاب را برای شما روشن سازد. این روزها فارغ از اینکه در چه صنعت و بخشی فعالیت می‌کنید، فناوری‌های دیجیتال در حال درنوردیدن مرزهای کسب‌وکارتان‌اند. زبان نگارش کتاب ترویجی است و سعی شده مفاهیم تحول دیجیتال به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه شود.

درباره کتاب ناخدایی دیجیتال

نویسندگان کتاب دربارهٔ مضمون و شیوهٔ نگارش آن می‌گویند:

ما در کتاب، شما را به سفر می‌بریم، سفر دیجیتال. سفری که در طول آن منزل‌به‌منزل دیدگاه و بینش موردنیازتان برای موفقیت در عصر دیجیتال شکل خواهد گرفت.

هر فصل کتاب با داستانی شروع می‌شود و با تکمیل همان داستان نیز به پایان می‌رسد.

در هر فصل، برای شما بخش‌هایی با عنوان «کافه دیجیتال» و «سفر به آینده» در نظر گرفته‌ایم تا دربارهٔ موضوعات مطرح‌شده بیشتر بیندیشید و سپس از طریق اسکن کد کیو آر مربوط به آن و ورود به وب‌سایت کتاب، با ما و سایر خوانندگان کتاب به گفت‌وگو و هم‌اندیشی بپردازید.

در انتهای هر فصل نیز در بخش «این فصل تمام نشده است»، کد کیو آر دسترسی به منابع تکمیلی فصل در وب‌سایت را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

کتاب ناخدایی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان کتاب کلیهٔ کارشناسان و مدیران سازمان‌های مختلف کشور هستند.

بخشی از کتاب ناخدایی دیجیتال

۲.. تجربه‌محوری

این روزها افراد صرفاً برای خوردن غذا، شنیدن موسیقی یا دیدن فیلم به رستوران، کنسرت و سینما نمی‌روند، بلکه خواستار روبه‌رو شدن با تجربه‌های به‌یادماندنی و خوشایندند. در این عصر، کسب‌وکارها برای بقا و رقابت دیگر فقط به ارائهٔ محصول یا خدمت نمی‌پردازند، بلکه تجربه‌سازی برای مشتریان را رویکرد اصلی کسب درآمد در نظر می‌گیرند. آنها می‌دانند ایجاد حس خوب در مشتریان است که می‌تواند ضامن موفقیتشان در این عصر باشد، چراکه مشتریان امروز خریداران تجربه‌اند. پس مأموریت شما خلق تجربهٔ جذاب برای مخاطبانتان است و رمز موفقیتتان نشانه رفتن احساس آنهاست. اما این تجربه‌محوری فقط منحصر به مشتریانتان نیست، چراکه شما برای طراحی و خلق تجربهٔ جذاب برای آنها به کمک افراد دیگری نیز نیاز دارید: کارکنانتان! این موضوع که برای داشتن مشتریان شاد باید کارکنانی شاد داشته باشید، واقعیتی است که این روزها سازمان‌ها را به سمت مفهوم تجربهٔ کارکنان برده است.

۳. داده‌محوری

آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چه حجمی از داده در هر لحظه تولید می‌شود؟ با هر جست‌وجویی که در گوگل انجام می‌دهید، از هر اپلیکیشنی که استفاده می‌کنید، یا با هر عکس یا ویدئویی که در اینستاگرام یا یوتیوب منتشر می‌کنید، در حال تولید داده‌اید. اما این داده‌ها چه نقشی در عصر دیجیتال دارند و چرا بانک جهانی داده را سوخت اقتصاد دیجیتال معرفی می‌کند؟

امروز داده‌ها بینش لازم برای تصمیم‌گیری را فراهم می‌آورند و دوران تصمیم‌گیری بر پایهٔ شهود و احساسات صرف به پایان رسیده است. کسب‌وکارهای امروز نیز به کسب‌وکارهای مبتنی بر تحلیل داده تبدیل شده‌اند. آنها برای دستیابی به شناخت بیشتر از مشتریان، رقبا، بازارهای هدف، و حتی محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند، به تحلیل داده نیاز دارند، تحلیل‌هایی که به مدیران کمک می‌کند تا خطوط کسب‌وکار جدیدی را تعریف کنند و به دریای منافع حاصل از آن دست یابند. همچنین، مدیران برای کامیابی در عصر دیجیتال باید تمامی تصمیم‌هایشان را، از تدوین استراتژی کسب‌وکار تا تعیین حقوق و پاداش کارکنان، داده‌محور اتخاد کنند.

نظرات کاربران

کاربر 2951742
۱۴۰۱/۰۱/۱۳

خوندن کتاب رو به مالکین کسب و کار و مدیران ارشد توصیه می کنم. نویسنذه قلم شیوایی داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
نمونه‌ای داخلی برای مدل کسب‌وکار جمع‌سپاری پلتفرم نوآوید است. نوآوید وب‌سایتی تعاملی برای حل چالش‌های نوآوری سازمان‌های ایرانی با رویکرد جمع‌سپاری است، به‌طوری‌که از یک‌سو سازمان‌ها چالش‌ها را مطرح می‌کنند و از سوی دیگر نوآوران برای چالش‌ها راه‌حل ارائه و پاداش مالی دریافت می‌کنند.
reza
تصویر کد کیو آر را اسکن کنید و وارد وب‌سایت کتاب و فصل قابلیت‌های فناورانهٔ تحول دیجیتال شوید، همهٔ موارد بالا منتظر شماست.
reza

حجم

۳۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان