دانلود و خرید کتاب عامل باشید حامد ناظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عامل باشید اثر حامد ناظری

کتاب عامل باشید

معرفی کتاب عامل باشید

کتاب عامل باشید نوشته حامد نظری است. این کتاب به شما یاد می‌دهد برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای باید عامل باشید.

درباره کتاب عامل باشید

حدود هفتاد سال قبل تجارت بازاریابی شبکه‌ای شروع به فعالیت کرد. در آن زمان کمتر کسی پیش بینی می کرد که روزی این کار بتواند چهره‌ اقتصاد جهان را تغییر دهد، اما امروزه کمتر کسی است که به قدرت این تجارت و پولساز بودن آن شک داشته باشد.

موضوع این کتاب در مورد مزایای مادی بازاریابی شبکه‌ای نیست، بلکه در آن نویسنده قصد دارد مهارتی را به شما آموزش بدهد که هر فرد با یادگیری و تبدیل آن به یک عادت می‌تواند موفقیت را نه تنها در این سیستم بلکه در هر زمنیه‌ دیگری در زندگی خود تجربه کند و آن چیزی نیست چز عامل بودن.

واژه عامل بودن در فرهنگ فارسی عمید یعنی کسی که باعث به‌وجود آمدن چیزی یا حالتی می‌شود. عامل بودن، اولین و اساسی‌ترین خصلت در رسیدن به اهداف شخصی و موفقیت است. عامل بودن یعنی آغازگر بودن، یعنی مسئولیت زندگی خود را به عهده گرفتن و ملامت نکردن اوضاع و شرایط یا اشخاص. این کتاب به شما یاد می‌دهد در کسب و کارتان عامل باشید و پیشرفت کنید.

خواندن کتاب عامل باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عامل باشید

بزرگترین دروغی که در زمینه موفقیت گفته شده، این است که خواستن یعنی توانستن و این موضوع تا به حال باعث گمراهی بسیاری از افراد شده است. در واقع بسیاری از مردم در اشتباه هستند، آنها تصور می‌کنند اگر چیزی را به شدت می‌خواهند پس امکان دستیابی به آن را پیدا خواهند کرد.

همهٔ انسانها سلامتی، ثروت و شادی را می‌خواهند ولی تقریباً کمتر کسی پیدا می‌شود که به هر سه آنها برسد زیرا خواستن به تنهایی کافی نیست و عبارت درست این است که، خواستن همراه با برخاستن یعنی توانستن، به بیانی دیگر شما باید چیزی را بخواهید و حاضر باشید برای رسیدن به آن بهای لازم را بپردازید. این یعنی، همه کارهای لازم را انجام دهید تا بتوانید هدف خود را تحقق یافته ببینید.

عامل بودن یعنی اینکه با تمام شهامت و بدون شکایت با مسائل روبرو شویم و بدون غرغر و در کمال اعتماد به نفس اقدام به حل آنها نماییم. به عبارتی برای اینکه عامل باشید باید فاعل باشید نه مفعول.

عقیدهٔ فرد نسبت به اینکه او تحت کنترل وقایع خارجی یا داخلی است را «مرکز کنترل» می‌نامند، افراد عامل به یک مرکز کنترل درونی باور دارند، یک فرد عامل می‌گوید: وضعیت فعلی من، تابع عوامل قابل کنترل خودم مثل میزان تلاش و پشتکار، نوع نگرش، جنگنده بودن، میزان اطلاعات و تسلط در مهارت‌های مهم و... است. در واقع این افراد رویدادهای منفی زندگی را ناشی از کمبود توانمندی‌ها و یا کمبود تلاش شخصی خود می‌دانند.

مقابل عامل بودن، منفعل یا واکنشی بودن است. افراد واکنشی اینگونه باور دارند که حاکم بر سرنوشت خویش نیستند و خودشان را بازیچهٔ دست سرنوشت می‌دانند و بر این عقیده اند که هرچه در زندگی برای آنها یا دیگران پیش می‌آید، به دلیل شرایط، شانس یا اقبال است. در واقع این افراد به یک مرکز کنترل بیرونی اعتقاد دارند، و اینگونه باور دارند که وضعیت فعلی من، تابع عوامل متعددی بوده که همگی از کنترل من خارج هستند. افراد واکنشی از زیر بار مسئولیت تصمیمات و کارهایشان شانه خالی می‌کنند و مدام همه چیز و همه کس از جمله جامعه، دیگران و شرایط را مسئول شکست‌ها، نتایج ضعیف، یا عملکرد نامناسب خود می‌دانند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۷۵۵۴۰
۱۴۰۱/۰۲/۱۸

کتابی که اگه مسیر بازاریابی شبکه ای رو انتخواب کردین خیلی بهتون کمک میکنه علاوه بر این مسیر در مسیر موفقیت هم در هر رشته ای می‌تونه به شما کمک کند

کاربر ۴۱۶۹۳۹۸
۱۴۰۰/۱۲/۰۳

بهترین هستین🙏♥️

Mahsa Behrouz
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

نویسنده کتاب، با قلمی روان و زبانی ساده تفاوت بین افراد واکنشی و عامل، نگرش‌ها و رفتارهای منتهی به موفقیت(و شکست) رو به خوبی توضیح و از داستان‌های تمثیلی مناسبی استفاده کردن. از خوندن کتاب واقعا لذت بردم و برام

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
موفقیت زمانی به دست می‌آید که انگیزه و رویاهای شما برای رسیدن به موفقیت بزرگتر از بهانه‌هایتان باشد.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
افکار چه مثبت و چه منفی، هنگامی که با تکرار مداوم تقویت شوند روز به روز قدرتمندتر خواهند شد.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
هر چه سریع‌تر حرکت کنید، انرژی بیشتری کسب می‌کنید. هر چه سریع‌تر حرکت کنید کار بیشتری انجام می‌دهید و احساس سودمندی بیشتری می‌کنید. هر چه سریع‌تر حرکت کنید تجربه و اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید. و هرچه سریع‌تر حرکت کنید تواناتر و کارآمدتر می‌شوید. و بالعکس اگر کار را آرام و آهسته انجام دهید با فرسایش روبرو می‌شوید. فرسایش دشمن شماره یک و بلای جان بازاریابی شبکه‌ای است. فرسایش یعنی طی شدن زمان، بدون رشد و کسب درآمد.
Mahsa Behrouz
خواستن همراه با برخاستن یعنی توانستن
Mahsa Behrouz
در واقع در بسیاری از مواقع یک کارآفرین احساس تنهایی می‌کند، چرا که تنها فرد تصمیم‌گیرنده در بسیاری از شرایط است.
Mahsa Behrouz
استاد گفت: پس تو نیز برای خداوند چنین باش! همیشه تلاش کن تا با ارزش‌تر از جسم، گوشت، پوست و استخوانت گردی. تلاش کن تا آنقدر برای انسان‌ها، هستی و کائنات خداوند، مفید و با ارزش شوی تا مقام و لیاقتِ توجه، لطف و رحمتِ او را به دست آوری
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
یکی از ویژگی‌های انسان‌های عامل داشتن احساس اضطرار است، ایجاد حس اضطرار یک اقدام ذهنی و درونی است. فرد می‌بایست هوشیاری و آگاهی خود را نسبت به محدود بودن زمان و وقت افزایش دهد و برای انجام دادن کارها، یک حس اضطرار ایجاد کند و بلافاصله اقدام کند، این احساس همان تمایل و شوق ذاتی برای انجام و اتمام سریع کار است. این تمایل درونی، نوعی بی‌صبری است که به انسان انگیزه می‌دهد تا کار را شروع کند و ادامه دهد
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
لازم است بدانید که انسان به طور کلی در سه بُعد فیزیکی، عقلانی و روحانی زندگی می‌کند. وجود بُعد روحانی در انسان که فناناپذیر است، بر اساس الگوی ذهنی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده، که موجب می‌شود فرد تصور کند، برای همیشه وقت و فرصت برای انجام دادن کارهایش وجود دارد. در صورتی که زندگی در دنیای فیزیکی به زودی به پایان می‌رسد و باید به این نکته آگاه بود که فرصت و زمان حضور در این دنیا بسیار محدودتر از آن چیزی است که تصور آن می‌رود.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
یکی از اساسی‌ترین تفاوت‌های بین افراد عامل با افراد منفعل و واکنشی این است که آنها علاقه زیادی به تعویق انداختن کارها دارند، در حالی‌که افراد عامل هیچ وقتی را برای انجام دادن کارهایی که آنها را به رویاهایشان نزدیک‌تر می‌کند، هدر نمی‌دهند.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷

حجم

۱۰۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۰۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان