دانلود و خرید کتاب زندگی شجاعانه برنه براون ترجمه آزاده رادنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زندگی شجاعانه

کتاب زندگی شجاعانه، نوشته برنه براون است. این کتاب پرفروش در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است و به شجاعت آسیب‌پذیری و تغییر شیوه زندگی، مهرورزی، فرزندپروری و رهبری می‌پردازد. 

درباره کتاب صوتی زندگی شجاعانه

این کتاب نتیجه پژوهش براون در عرصه خانواده، روابط، کار تربیت فرزند در جامعه امریکایی است که شما را دعوت به شجاعت می‌کند.

زندگی شجاعانه ۵ فصل دارد : کمبود/نگاهی به پدیده هرگز کافی نیست در فرهنگ ما (فرهنگ امریکایی)، بی اعتبار کردن باورهای نادرست درباره آسیب پذیری، درک شرم و مبارزه با آن، اسلحه خانه آسیب پذیری و مراقب شکاف باش/پرورش دادن روحیه تغییرپذیری و از بین بردن گسست حاصل از درگیر نشدن.

مطالعه این اثر محققانه، برای آمریکایی ها مفید و کارساز است؛ چون طبق ادبیات برنه براون خود شیفتگیِ ناشی از خود کم بینی و « شرم »، گریبان بسیاری از آنان را گرفته است؛ چون در فرهنگی مبتنی بر «هرگز کافی نیست» یا «کمبود» زندگی می‌کنند، چون جامعه آمریکایی با شوک‌های روحی یازده سپتامبر، کشتارهای هولناک مدرسه‌ای یا رکود اقتصادی و بحران‌های اجتماعی دست و پنجه نرم کرده است، ولی ما ایرانیان نیز نیاز داریم که این کتاب را بخوانیم و با راهکارهایش آشنا شویم زیرا به ما کمک می‌کند زندگی شادتری داشته باشیم. 

خواندن کتاب زندگی شجاعانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و جامعه‌شناسی با رویکرد انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

milad
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

قسمتی از کتاب: زنگ زدن ب دوستی که یک حادثه وحشتناک را از سر گذرانده است تا شروع یک کسب و کاری برای خود از احساس وحشت تا تجربه آزادی همه حکایت از این دارند که *آسیب پذیری شجاعت بزرگ زندگی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۱۵۶,۰۰۰
تومان