دانلود و خرید کتاب تولد پزشکی بالینی میشل فوکو ترجمه فاطمه ولیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تولد پزشکی بالینی اثر میشل فوکو

کتاب تولد پزشکی بالینی

نویسنده:میشل فوکو
انتشارات:نشر ماهی
امتیاز:
۲.۵از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تولد پزشکی بالینی

کتاب تولد پزشکی بالینی نوشته میشل فوکو است و با ترجمه فاطمه ولیانی در نشر ماهی منتشر شده است. این کتاب به باستان‌شناسی از نگاهع پزشکی می‌پردازد.

درباره کتاب تولد پزشکی بالینی

تولد پزشکی بالینی کتابی از میشل فوکو، که اولین بار در ۱۹۶۳ میلادی بین دو کتاب تاریخ جنون و الفاظ اشیا در فرانسه و به زبان فرانسوی منتشر شد.

میشل فوکو در این کتاب به این موضوع می‌پردازد که این باور که در عصر تجدد، پزشکی انسانی‌تر شده‌است را اشتباه می‌داند؛ چون در این عصر پزشکان مدرن با نگاه پزشکی خود بیماران را به عنوان مجموعه‌ای از ارگان‌ها صرفاً به موضوع تشریح تبدیل می‌کنند.

خواندن کتاب تولد پزشکی بالینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم طبیعی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره میشل فوکو

پُل میشِل فوکو (زادهٔ ۱۵ اکتبر ۱۹۲۶ – درگذشتهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۴) فیلسوف، روان‌شناس، تاریخدان، باستان‌شناس اندیشه و متفکر فرانسوی بود. او صاحب کرسی «تاریخ نظام‌های فکری» در کالج دو فرانس بود و در دانشگاه ایالتی نیویورک در بوفالو و دانشگاه کالیفرنیا، برکلی تدریس کرد.

به خاطر نظریات عمیق و دیدگاه انقلابی دربارهٔ جامعه، سیاست و تاریخ از سرشناس‌ترین متفکران قرن بیستم محسوب می‌شود. همچنین فوکو جزو رهبران نظری پساساختارگرایی محسوب می‌شود. از مشهورترین آثار وی می‌توان به نظم اشیا، نظم گفتمان، دیرینه‌شناسی دانش، مراقبت و تنبیه، پیدایش کلینیک، تاریخ جنون و تاریخ جنسیت اشاره کرد.

نظرات کاربران

مری‌آنژ
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

لطفا epub منتشر کنید. واقعا نمی‌فهمم با چه استراتژی‌ای برخی کتاب‌ها که اتفاقا بسیار مهمند را در قالب pdf منتشر می‌کنید!

hoda.213
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

کتاب به این خوبی و مهمی رو پی دی اف انتشار دادید،که حتی برای انتشار مطالب مورد نظرمون باید به زحمت بیفتیم ،نمیتونیم هایلایت داشته باشیم،نمیتونیم یادداشت داشته باشیم... نمیخرم تا متوجه بشید و بفکر مخاطبتون باشید و برای مخاطبتون ارزش

- بیشتر
Mohammad
۱۴۰۱/۰۳/۱۳

این کتاب رو به شدت پیشنهاد میکنم با خوندنش متوجه میشید مدعیان و مروجان دروغین طب سنتی_اسلامی از سویی با اقدام های ضد علمی و حرکات پوپولیستی و عوام فریبی و همچنین اقدامات شبه علمی وزارت بهداشت با میدان دادن

- بیشتر
فتاح زاده
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

این کااب از کتب مشهوره و توی کتابخونه هردانشگاهی هست،. درنتیجه فقططط بخاطر قابلیت سرچه که دانشجو میاد اینحا هزینه میکنه. وقتی کتاب قابلیت سرچ نداره چرا قرار دادید؟ 😠. 24و500 دادم بدون کمترینننن استفاده ای.چون نسخه چاپیشو دارم. فکر

- بیشتر
پرنیان
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

The Anatomy Lesson of Dr. Nicolaes Tulp چطوری ترجمه شده که شده تولد پزشکی؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان