دانلود و خرید کتاب یادگیری ۷ برابری، نتیجه ۷ برابری امیرحسین حامدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری ۷ برابری، نتیجه ۷ برابری اثر امیرحسین حامدی

کتاب یادگیری ۷ برابری، نتیجه ۷ برابری

معرفی کتاب یادگیری ۷ برابری، نتیجه ۷ برابری

کتاب الکترونیکی «یادگیری ۷ برابری، نتیجه ۷ برابری» نوشتهٔ امیرحسین حامدی در انتشارات سلسله چاپ شده است. اگر هنوز به دنبال راهی میانبر برای موفّقیّت آموزشی خود هستید و دوست دارید همانند افراد موفّق جهان، روزی داستان موفّقیّت خود را برای همگان تعریف کنید، کتاب درستی انتخاب کرده‌اید.

از ابتدای آفرینش انسان تا به امروز، رشد و پیشرفت انسان‌ها مدیون آموزش‌هایی است که یاد می‌گیرند. این آموزش‌ها از دوران کودکی ما شروع می‌شود و اگر یک یادگیرندهٔ حرفه‌ای در تمام جنبه‌های زندگی باشیم می‌توانیم زندگی خود را به‌راحتی متحوّل کنیم. تنها یک‌بار زندگی می‌کنیم، پس با آموزش‌های درست از زندگی لذّت ببریم.

درباره کتاب یادگیری ۷ برابری، نتیجه ۷ برابری

این کتاب از چهار فصل اصلی تشکیل شده است و هر فصل، از بخش‌های مختلف تشکیل شده است:

 فصل اول یادگیری بدون فراموشی را یاد می‌گیرید و این‌که چگونه می‌توانید در خواب هم یاد بگیرید. هم‌چنین شما را با تکنیکی آشنا خواهم کرد که یادگیری محتوای آموزشی خود را از ۱۰ درصد به ۹۰درصد برسانید.

در فصل دوم به سراغ نکاتی می‌رویم که باعث می‌شود یادگیری ما حین آموزش خیلی بیشتر شود. نیاز است اقداماتی انجام دهیم تا دیگر خسته نشویم و بتوانیم عمل‌گرایی بیشتری به آموزش داشته باشیم.

فصل سوم نکاتی در مورد قبل از یادگیری را بیان می‌کنیم تا بتوانیم با کارهای ساده، یادگیری خود را چندین برابر کنیم. در این بخش هدیه‌های فوق‌العاده‌ای برای شما آماده کرده‌ام.

در فصل چهارم سعی می‌کنیم رسالت زندگی خود را پیدا کنیم. این‌که برای چه چیزی به‌دنیا آمده‌ایم. قرار است چه مأموریتی را در این دنیا انجام دهیم. درواقع هیچ‌چیزی اتّفاقی، رخ نمی‌دهد. این‌که شما این کتاب را دارید مطالعه می‌کنید؛ مطمئن باشید اصلاً اتّفاقی نبوده است. حضور ما در این دنیا اصلاً اتّفاقی نیست. ما به دنیا نیامده‌ایم که فقط زنده بمانیم. بلکه به دنیا آمده‌ایم که کاری را انجام دهیم؛ بنابراین اگر رسالتِ زندگیِ خود را ندانیم، نمی‌دانیم که آموزش‌هایمان را باید کجا پیاده‌سازی کنیم یا حتّی به چه آموزش‌هایی نیاز داریم. با شناخت رسالت زندگی‌مان می‌توانیم از آموزش‌هایمان به‌خوبی استفاده کنیم و در مسیرخوشبختی قرار بگیریم.

کتاب یادگیری ۷ برابری، نتیجه ۷ برابری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کسانی پیشنهاد می‌شود که عاشق یادگیری هستند و می‌خواهند نتایج آموزش‌های خود را چندین برابر کنند. همین طور به تمام افرادی که تحصیل می‌کنند؛ زیرا به‌راحتی می‌توانند با محتوای این کتاب از دیگران سبقت بگیرند.

بخشی از کتاب یادگیری ۷ برابری، نتیجه ۷ برابری

خیلی از ما فکر می‌کنیم که وقتی اطّلاعات مهارتی را یاد می‌گیریم می‌توانیم به راحتی آن‌ها را در زندگی خود پیاده‌سازی کنیم؛ امّا انجام این کار سخت است و حتّی ممکن است دفعات اوّل شکست بخوریم.

زمانی که آموزش ارتباط مؤثّر یاد گرفتم؛ فهمیدم باید از افراد سؤال بپرسم تا به جواب‌های خوبی برسم و افراد بتوانند جواب منطقی به سؤال من بدهند، با خود گفتم: با این تکنیک‌ها می‌توانم اثرات خوبی روی خانوادهٔ خود ایجاد کنم. یک‌شب با مادرم داشتیم به سمت خانه حرکت می‌کردیم که او شروع به حرف‌های ناراحت کننده‌ای زد که به من اصلا مربوط نمی‌شد و کاری از دست من ساخته نبود. من می‌خواستم این آگاهی را به او بدهم که این کار غر زدن است و شروع به سؤال پرسیدن کردم.

متأسّفانه نتوانستم سؤال‌های خوبی بپرسم و مادرم را ناراحت کردم و ازآنجایی‌که یکی از ارزش‌های زندگی من خانواده است؛ زمانی که ناراحتی او را دیدم، خودم هم به‌شدت ناراحت شدم.

درواقع محتوایی که من یاد گرفتم عالی بود؛ بااینکه می‌دانستم باید چکاری انجام دهم؛ امّا نمی‌توانستم آن اطّلاعات را به‌خوبی پیاده‌سازی کنم و خودم و مادرم را ناراحت کردم. فکر می‌کنم از زمانی که ارتباط مؤثّر را یاد گرفته‌ام شش ماهی می‌گذرد و الآن تازه احساس می‌کنم که می‌توانم کم‌کم این آموزش را اجرا کنم.

یادگیری راحت است؛ امّا عمل کردن به آن، کار سخت و دشواری است.

اگر بتوانید اطّلاعات را در زندگی خود پیاده کنید؛ یعنی شما فرد باسوادی هستید؛ و مطمئن باشید، امروزه با پیشرفت علم، خیلی از ما اطّلاعات خوبی را می‌دانیم؛ ولی نمی‌توانیم آن‌ها را در زندگی خود پیاده‌سازی کنیم.

نظرات کاربران

مهدی کریمی
۱۴۰۱/۰۴/۱۹

این کتاب واقعا شما رو یه یادگیرنده حرفه ای تبدیل میکنه یه متن زیبا و روان هم داره حتما اگه میخواید که آموزش هایی که میبینید رو واقعا یاد بگیرید و تو زندگی استفاده کنید، حتما این کتاب رو تهیه

- بیشتر
کاربر ۵۲۷۲۴۹۵
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

سلام علیکم میشه این کتابو جزو بی‌نهایت کنید.

پویا یوزباشی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

چجوری یادگیری رو یاد بگیریم؟ این کتاب خیلی خوب و به طور خلاصه وار و با اشاره به دلایل علمی و تجربی این رو به ما یاد میده.کتابیه که حتی با یک بار خوندنش هم تغییر زیادی در روش مطالعه و

- بیشتر
Erfan Aslanbeigi
۱۴۰۱/۰۲/۱۲

در اطلاعات زده ۱۵۲ صفحه ولی چرا ۸۷صفحشو نمایش میده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۶۵۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان