دانلود و خرید کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی برایان ماتیمور ترجمه حمیده رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی اثر برایان ماتیمور

کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی

معرفی کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی

کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی نوشته برایان ماتیمور است. این کتاب که با ترجمه حمیده رستمی منتشر شده است به شما یاد می‌دهد چطور یک ایده را رشد دهید و به‌چیزی که می‌خواهید برسید.

درباره کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی

 بعضی از برجسته‌ترین نوابغ علمی دنیا قبل از به‌کار انداختنِ موتورِ بزرگ‌ترین ایده‌هایشان، اندیشه‌پردازی می‌کنند. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور بیندیشید تا بتوانید با ایده‌هایتان به چیزی که می‌خواهید برسید. ندیشه‌پردازی در طول تاریخ ترفندی برای تحریک خلاقیت بوده چون مانع انتقادِ شخصی می‌شود. وقتی اندیشه‌پردازی کنیم و افکار و عقایدمان را با دیگران در میان بگذاریم، دوباره با خودِ شوخ‌وشنگ و خیال‌پردازمان ارتباط برقرار می‌کنیم، که به‌نوبهٔ خود به ما اجازه می‌دهد امکانات تازه‌ای را ببینیم که در حالت عادی از کنارشان رد می‌شویم. اما بیشتر از همه، اندیشه‌پردازی کمک‌مان می‌کند علائق و تمایلات شدیدمان را کشف کنیم. اگر به‌قدر کافی اندیشه‌پردازی کنیم، می‌بینیم که طرف‌های مقابل‌مان تعداد انگشت‌شماری از ایده‌های ما را به موضوعاتی عمیق‌تر مرتبط می‌کنند، و این به ما امکان می‌دهد برای حیطه‌های به‌شدت مورد علاقه‌مان برنامه‌ریزی کنیم تا بعد بتوانیم بر آنها تمرکز کنیم و توسعه‌شان بدهیم. این کتاب می‌خواهد به شما کمک کند ایده‌هایتان را پرورش دهید و به چیزی که می‌خواهید تبدیلش کنید و کسب‌وکارتان را رونق دهید. 

خواندن کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی

دلخوری‌های روزمره‌ات سکوی پرتابِ دستاوردهایی هستند که مشکلات جهانی را حل می‌کنند.

مارک زاکربرگِ نوجوان، مشکلی داشت؛ هیچ‌کس حاضر نبود با او قرار ملاقات بگذارد! ظاهراً راه‌اندازی فیس‌بوک تلاشی بود برای حل مشکلش، که البته معلوم نیست این کار را برایش صورت داد یا نه، ولی به‌طور قطع او را ثروتمند کرد. بنابراین، فیس‌بوک هم مثل بیشتر نوآوری‌ها به‌عنوان راه‌حل مشکل پا گرفت. تو هم برای ایجاد راه‌حل‌های خودت، باید ببینی کدام مشکل ارزشش را دارد که برای حل آن به خودت زحمت بدهی.

ظاهراً دنیا پر از مشکل است، و حالا تو می‌خواهی بدانی از کجا بفهمی کدام‌یکی واقعاً مشکل به‌حساب می‌آید؟ با شناسایی مشکلات روزانه‌ای شروع کن که آزارت می‌دهند. خشک شدن دهان در شب، احساس گناه بعد از خوردن دِسری شیرین یا حمل چمدانی سنگین در فرودگاهی بسیار بزرگ، چند مثالی است که می‌توانی از آنها شروع کنی. 

با پرسش مداوم هم می‌توانی مشکلات را شناسایی کنی. انگار داری ذکر می‌گویی، مدام از خودت بپرس «مشکل چیست؟»، و در طول روز به آن مراجعه کن. این کار کمکت می‌کند به‌دقت به مواردی توجه کنی که خیلی راضی‌ات نمی‌کنند. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانی دست‌به‌کار شوی و دنبال راه‌حل بگردی.

بااینکه مشکلاتی که در زندگی روزمره‌مان با آنها مواجه می‌شویم تا حدودی معمولی و پیش‌پاافتاده است، حل کردنشان پیش‌پاافتاده نیست. بهره‌برداری از راه‌حل‌های تازه ممکن است چالش تخصصی بزرگی جلوی پای آدم بگذارد. ولی اگر درست به‌کار گرفته شوند، می‌توانند پاداش‌های مالی قابل‌توجهی به‌ارمغان بیاورند و بسیاری از مردم سرتاسر دنیا از آن بهره ببرند.

درواقع مشکل خشکی دهان را محلول بایوتین و تِرابِرِس حل می‌کند. این دهان‌شویه‌ها با افزایش بزاق دهان از خشک شدن آن جلوگیری می‌کنند.

نظرات کاربران

malihe nurozi
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

با سلام، کتاب ۲۵ صفحه نیست ، با اشتباه تایپی دو صفحه ی ۱۰ و۲ که دوبار تکرار شده تعداد صفحات ۲۱ صفحه است، کل کتاب بیشتر شبیه خلاصه ی کتاب است، جذابیتی که در خلاصه ی کتاب هست ،

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان