دانلود و خرید کتاب روانشناسی تاریک زاک آدامز ترجمه رضوانه نمازی يوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روانشناسی تاریک

روانشناسی تاریک نوشتۀ زک آدامز با ترجمۀ رضوانه نمازی یوسفی و حسنی کریمی و محبوبه زنگنه قشلاقی در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ رسیده است.

درباره روانشناسی تاریک اثر زک آدامز

روانشناسی تاریک ، همانطور که می توان با نگاه کردن به نام آن تصور کرد ، شامل اقداماتی برای دستکاری و کنترل ذهن در جهت دستیابی به هدفی از یک شخص یا موقعیت، به نفع فرد کنترل کننده است. همه ما به سمت تاریکی متمایل هستیم. این یک وضعیت انسانی است ؛ با این حال ، این همان چیزی است که اغلب اشتباه درک می شود.روانشناسی تاریک همه انواع شیوه های دستکارانه و شرورانه را در بر می گیرد. ممکن است تا حدودی غیرواقعی یا فانتزی به نظر برسد ، اما هیچ جادوگر و غولی درگیراین نوع فریب و نیرنگ نیست. همانطور که می دانیم روانشناسی بر اساس مطالعه افکار ، اعمال ، ارتباطات و رفتارهای ما است. تاریکی مدنظر درروانشناسی تاریک از تاکتیک‌های تقریبا شیطانی یا شرورانه ای ناشی می شود که مردم از آنها برای دستکاری روانی شخص یا موقعیتی خاص برای رسیدن به خواسته خود استفاده می کنند. این یک تاکتیک بسیار خودخواهانه است که از آن به نفع خود استفاده می کند ، اما خودخواهی یک ویژگی بسیار رایج انسانی است. برخی ممکن است استدلال کنند که دستکاری نه تنها یک تاکتیک انسانی است بلکه در حیوانات نیز یافت می شود. این صرفاً نتیجه می دهد که دستکاری ابزاری است که در بین اکثر موجودات زنده بسیار رایج است.

کتاب روانشناسی تاریک اثر زک آدامز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به علوم مختلف روانشناسی از این کتاب بهره خواهند برد.

کتاب‌های مشابه

اگر به موضوع روانشناسی سیاه علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم این عناوین را هم مطالعه کنید: روانشناسی تاریک مایکل پیس، ان ال پی روانشناسی تاریک اثر جی آر اسمیت، رازهای روانشناسی تاریک اثر ویلیام کوپر.

بخشی از کتاب روانشناسی تاریک

در قسمت سوم این کتاب ، بینش بسیاری در مورد اخلاق مدار ماندن هنگام تمرین یا استفاده از جنبه های خاصی از روانشناسی تاریک وجود دارد. وقتی با انسجام بین ذهن و رفتار انسان سروکار داریم ، همیشه حائز اهمیت است که نسبت به یکدیگر احترام قائل باشیم. ذهن انسان یک موضوع پیچیده و بغرنج است و روزانه صدها یافته جدید در مورد روانشناسی وجود دارد. اگر بصورت اخلاقی و محترمانه رفتار نشود ، روانشناسی تاریک می تواند خطرناک شود و گاهی اوقات مشکلات خاصی را ایجادمی کند که بیش از حد لزوم هستند. استفاده از روانشناسی تاریک به عنوان یک ابزار لازم نیست همیشه بدخواهانه یا شیطانی باشد. این امر می تواند برای رساندن یک پیام یا راهی برای ما در جهت ترغیب کسی به انجام کاری بدون نیاز بهدستکاری و کنترل ذهنی استفاده شود، که به طور کلی می تواند تأثیرات بسیار منفی بر ذهن انسان و وجود او داشته باشد. ما زندگی را با این تفکر انجام نمی دهیم که چگونه متقاعد شویم و در موقعیت های خاص و یا در جهت انتخاب های خاص مانور دهیم ، زیرا همه ما دوست داریم فکر کنیم که بر اعمال خود کنترل کامل داریم. این مسئله ممکن است در برخی موارد صادق باشد ، اما نه در همه موارد. برخلاف دستکاری روانشناحتی، اقناع یک راه اخلاقی تر و انسانی تر است تا کسی را در جهت خاصی یا به سوی انتخابی خاص سوق دهیم. این کار گزینههایی را برای انتخاب دراختیارافراد قرار می دهد تا به جای سوق دادن آنها به یک شرایط یا موقعیت خاص ، یکی را انتخاب کنند. اقناع ابزاری است که می توانیم از آن برای متقاعد کردن کسی به کاری ایمن و اخلاقی استفاده کنیم.

نظرات کاربران

saman
۱۴۰۲/۰۲/۱۷

کتاب بسیار کاربردی هستش مخصوصا در شرایط جامعه امروز،ولی ترجمه و متن نامفهومی داره،ویرایش و نوع نگارش متن باعث سردرگمی و خستگی مطالعه میشه.

کاربر ۵۲۴۴۱۸۰
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

ترجمه فوق العاده بد کتاب باعث شده بقیه گزینه های مربوط به امتیازدهی مثل جذابیت و کاربردی بودن هم پایین بیاد. نمیدونم دوستانی که نظرات مثبت میزارن دقیقا کجای کتاب رو مطالعه کردن و روی چه حسابی نظر دادن؟!!

salehpourfalah
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

محتوای کتاب خیلی خوبه ولی واقعا ترجمه ی بدی شده. این کتاب ارزش خوندن داره اما نه با این ترجمه.

کاربر 7103689
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

طاقچه برای آبروی خودتم که شده این کتابو با این ترجمه حذف کن این چیه آخه؟😂😂نخوانید با این ترجمه

Alivi
۱۴۰۲/۰۸/۲۴

ما که رشته زبان خوندیم سالهاس تو این زمینه هستیم جرات نمیکنیم کتاب ترجمه کنیم و خودمون رو مترجم کتاب بدونیم، نمیدونم این سه تا خانوم چطوری این ترجمه‌ی گوگل ترنسلیتی رو انتشارات براشون چاپ کرده؟ احتمالا آشنا بودن با

- بیشتر
مجتبی فتاح پور
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

سلطان غلط املایی، بعضی جاها واقعا نمیفهمم چی نوشته

hojat kheirkhah
۱۴۰۲/۰۸/۱۰

با تشکر

کاربر ۴۷۲۹۹۴۲
۱۴۰۲/۰۶/۲۲

کاش یکم ساده تر بعضی مباحث مانندnlp را توضیح میدادید و همچنین تکنیک هاشو با مثال میگفتین

sara
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

خیلی کتاب خوبی بود

کاربر 8109406
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

این کتاب خیلی عالیه یک شخصیت خوب آدم داشته باشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان