دانلود و خرید کتاب چگونه مردم را تجزیه و تحلیل کنیم‌‫ السی لینکلن ترجمه فاطمه تقوی‌جورابچی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه مردم را تجزیه و تحلیل کنیم‌‫ اثر السی لینکلن

کتاب چگونه مردم را تجزیه و تحلیل کنیم‌‫

معرفی کتاب چگونه مردم را تجزیه و تحلیل کنیم‌‫

چگونه مردم را تجزیه و تحلیل کنیم‌‫ اثر الس لینکلن و رالف بندیکت راهنمای نهایی روانشناسی انسانی، زبان بدن، انواع شخصیت و نهایتا مطالعه افراد است.

درباره کتاب چگونه مردم را تجزیه و تحلیل کنیم‌‫

برای آموختن تجزیه و تحلیل مردم، آمادگی و مستعد بودن با یک ذهن آزاد از همه پیش شرط‌ها و تکرار چندین باره، مفاهیم بی‌اساس و آماده شدن برای خواندن افرادی که برای آن‌ها هستند، آماده باشید.

در صفحات این کتاب شما نحوه ارزیابی اینکه آیا فردی به شما علاقه عاشقانه دارد یا اینکه صرفا زمان خود را هدر می‌دهد، یاد خواهید گرفت. یا شاید فقط بتوانید برخی چیزها را عوض کنید و ذهن خود را پس از خواندن این کتاب تغییر دهید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه حواس خود را جلب کنید و این را احساس کنید که انگار یک انسان دلسوز و هوشمند هستید،کسی که اکنون می‌تواند در مورد آن‌ها فکر کند، آن‌هایی که دوست دارید بدانید، آن‌هایی که بهتر است بدانید.

 خواندن کتاب چگونه مردم را تجزیه و تحلیل کنیم‌‫ را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

اگر می‌خواهید روابط خود را با دیگران بهبود ببخشید و کشف کنید که چطور بر روی آن‌ها تأثیر بگذارید، این کتاب برای شماست. این کتاب می‌تواند نگرش شما را تغییر دهد.

بخشی از کتاب چگونه مردم را تجزیه و تحلیل کنیم‌‫

 همه ما سعی می‌کنیم که احساسات و افکارمان را به دقت پنهان کنیم، گاهی اوقات روزنه‌ای برای تراوش احساساتمان بوجود می‌آید. به این ترتیب، ما دائما ناخودآگاه درمورد اندیشه‌هایی که دانستن آن‌ها برای دیگران غیرممکن است، تفکر می‌کنیم. ممکن است ما اعتقاد داشته باشیم که فردی را که با او صحبت می‌کنیم، هنگامی که به آن‌ها دروغ‌های ناعادلانه می‌گوئیم، به‌طور کامل فریب می‌دهیم و کاملا نمی‌دانیم که ما سیگنال‌های متناقض را ارسال می‌کنیم.

زبان بدن در تعامل انسان بسیار مهم است. این به ما کمک می‌کند روابط اجتماعی خودمان را هدایت کنیم و در موارد شدید حتی می‌تواند زندگی ما را نیز نجات دهد. به‌عنوان مثال، چگونه آگاه باشیم که پیاده‌روی در کنار پیاده رو را به‌سمت یکدیگر ادامه ندهیم؟ هنگامی که ما در خودروهای خود رانندگی می‌کنیم، شاخص‌هایی را برای نشان دادن اهدافمان داریم. بدن ما به آن‌ها نیاز ندارد، زیرا ما به‌طور مستقیم می‌دانیم که شخص دیگری آنجا است و باید برای جلوگیری از برخورد، بایدتغییر مسیر داد. چطور این کار را انجام دهیم؟

به یک کودک فکر کنید که دائما گریه می‌کند و از اینکه چقدر درمانده هستیم، که ممکن است نتوانیم آن را متوقف کنیم. اما گریه، خود قدرتمندترین ابزار در اختیار کودک است. اما در حال حاضر، علائم دیگری وجوددارد که به ما نشان دهد چه چیزی اشتباه است اگر بخواهید آن‌ها را انتخاب کنید. آیا کودک پاهایش را به‌سمت خودش جمع می‌کند؟آیا او باچهره اش میمیک خاصی را اجرا می‌کند (شکلک خاصی در می‌آورد)؟ ممکن است کودک دچار گرسنگی یا تشنگی باشد یا فقط بخواهد در آغوش کشیده‌شود. اگر دومی باشد، در صورتیکه او را ببوسید و در گهواره قرار دهید کودک چه پاسخی خواهد داد؟ تماس و درک انسانی یک دارایی بسیار ارزشمند در سپر دفاعی شخصی ما محسوب می‌شود. این باید از زمان تولد شروع شود و همچنان رشد کند اما اغلب ما تصمیم می‌گیریم که آن را با انگیزه‌های اشتباه و منحرف خود نادیده بگیریم. این نیز می‌تواند به ندرت و در برخی مواقع جز مهارت‌های شخصی به حساب آید. خوشبختانه این‌ها مهارت‌هایی هستند که می‌توانید یاد بگیرید.

انسان به همان شیوه تکامل یافت و زبان بدن همراه با عبارات صورت ابزار بنیادی برای استفاده از حرکات فیزیکی در ارتباطات پیچیده بود.

چرا ما هنوز به زبان بدن نیاز داریم؟ سابقا بشر سخن خود را با استفاده از زبان بدن بیان می‌نمود و این شامل علامت‌های چهره بود. در واقع، زبان بدن برای تکامل حیاتی بود و نه تنها باعث واکنش‌های روانی و احساسی بلکه جسمی نیز می‌شد. تصور کنید کسی را دیده‌باشید که نشانگرهای زیر را ارسال می‌کند:

• تعریق

• نفس عمیق

• مشت‌های بسته

• دهان بسته

• شانه‌های خشک و بی‌حرکت

اگر حدس بزنید این شخص خشمگین است، شما حق دارید. ما همه قادر به رمزگشایی علائم آشکار مانند این‌ها، حتی بدون اداکردن یک کلمه، یک کلمه واحد هستیم. اما با گذشت زمان، ما آموخته‌ایم که آن‌ها را بسیار ماهرانه‌تر از انسان ماقبل تاریخی استفاده کرده و زمینه آن اغلب معنی آن را نیز تغییر داده‌است. این ممکن است چیزی ساده به نظر برسد زمانی که دروغ می‌گوییم، یا خاراندن بینی‌مان، همچنان که در حال دروغ گفتن هستیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان