دانلود و خرید کتاب جادوهای همیشگی؛ جلد اول کریس کالفر ترجمه الهام فیاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوهای همیشگی؛ جلد اول اثر کریس کالفر

کتاب جادوهای همیشگی؛ جلد اول

معرفی کتاب جادوهای همیشگی؛ جلد اول

کتاب جادو ممنوع، جلد اول از مجموعه جادوهای همیشگی اثر کریس کالفر و ترجمه الهام فیاضی است. مجموعه جادوهای همیشگی را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب جادوهای همیشگی؛ جلد اول

بریستال اورگرین، دختر قاضی سخت‌گیر و قانون‌مدار شهر، عاشق کتاب خواندن است ولی در سرزمین او کتاب خواندن برای زنان جرم است. بریستال روزی با دیدن آگهی استخدام خدمتکار در سردر کتابخانه‌ی شهر با نام مستعار و دور از چشم خانواده‌اش در آنجا مشغول کار می‌شود تا بتواند پنهانی کتاب بخواند. کنجکاوی‌اش او را به اتاقی مخفی می‌کشاند که کتاب‌هایی با برچسب ممنوعه در آن نگهداری می‌شوند. با خواندن یکی از این کتاب‌ها که درباره سحر و جادو است می‌فهمد که خودش هم پری است آن هم در زمانه‌ای که جادو جرم بزرگی است و قاضی‌های شهر برای جادوگران حکم‌های سنگین می‌بُرند و این تازه آغاز ماجراست!

سرنوشت اتفاقات کوچک و بزرگ بسیاری برای بریستال نوشته و دنیای جادو قرار است با پری جدیدش دنیای ما را زیرورو کند...

خواندن کتاب جادوهای همیشگی؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانان بالای ۱۴ سال مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب جادوهای همیشگی؛ جلد اول

بریستال در دو هفته کار نظافت کتابخانه بیشتر از تمام عمرش کتاب خواند. در آخر ماه اول کارش، تمام کتاب‌های طبقهٔ اول را با اشتیاق تمام خوانده بود و خودش را آماده می‌کرد به سراغ کتاب‌های طبقهٔ دوم برود.

سرعت بالایش را مدیون برنامهٔ خوبی بود که از قبل برای خودش ریخته بود: هر روز غروب قفسه‌های کتاب را گردگیری می‌کرد، کف زمین را تی می‌کشید، کرهٔ نقرهٔ را برق می‌انداخت و با بالاترین سرعتی که می‌توانست در و دیوار و میزها را دستمال می‌کشید. وقتی تمیز کردن تمام می‌شد، یک کتاب و اگر آخر هفته بود چند کتاب، انتخاب می‌کرد و آن‌ها را یواشکی به خانه می‌برد. وقتی ظرف‌های شام خانواده را می‌شست، خود را در اتاقش حبس می‌کرد و بقیهٔ شب را کتاب می‌خواند. غروب روز بعد، کتابی را که به امانت برده بود برمی‌گرداند و دوباره همان کارهای پنهانی را از اول تکرار می‌کرد.

باورش نمی‌شد که زندگی‌اش به این سرعت عوض شده بود. در عرض یک ماه، از آن حال پریشان و گریه کردن جلوی همه به جایی رسیده بود که هیجان‌انگیزترین زمان عمرش را تجربه می‌کرد. با کار در کتابخانه می‌توانست به زندگی‌نامه‌ها، دانش‌نامه‌ها، واژه‌نامه‌ها، گلچین‌های آثار ادبی و کتاب‌های آموزشی دسترسی داشته باشد و دید کامل‌تری به واقعیت پیدا کند. با داستان‌ها، شعرها و متون ادبی‌ای آشنا شد که تخیلش را از مرز ناممکن‌ترین رؤیاهایش هم فراتر بردند. ولی از همه بهتر، توانست کتاب ماجراهای تیدبیت توییچ را در کتابخانه پیدا کند و بالاخره بفهمد داستان چطور تمام می‌شود.

تیدبیت که از لبهٔ صخره افتاده بود به همه طرف دست دراز می‌کرد، ولی چیزی نبود که دستش را به آن بگیرد. می‌ترسید به زمین سنگی بخورد و کارش تمام شود، اما به طرزی معجزه‌آسا در رودخانه‌ای خروشان افتاد. اژدها به‌سرعت پایین آمد و بالای سر تیدبیت که در آب شناور بود، پرواز کرد. می‌خواست موش را از روی آب خروشان بقاپد، ولی سرعت رود آن‌قدر زیاد بود که نمی‌توانست درست او را بگیرد.

همین‌طور که تیدبیت توی رودخانه دست‌وپا می‌زد، جریان آب او را به سوی آبشاری بلند برد. وقتی از لبهٔ آبشار به پایین غلتید، اژدها با آرواره‌های باز به دنبالش پرواز کرد. موش بیچاره دیگر مطمئن شده بود که آخرین لحظه‌های زندگی‌اش فرارسیده یا هیولای بالای سرش او را می‌کشت یا صخره‌های پایین آبشار کارش را یکسره می‌کرد. هر چه پایین‌تر می‌رفت، اژدها نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شد و خیلی زود دندان‌های تیزش وسط زمین و آسمان او را محاصره کرد.

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

یه کتاب عالی و معتاد کننده😆🌿 انقدر پر از اتفاق های باحال بود که نتونستم چشم ازش بردارم👀✨ به شدت توصیه میکنم🌧️🌙

لیدی بهار🍓
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

این کتاب بسیار جذاب،طولانی و خیلی هم مئاثر هست👌🏻

Maedeh
۱۴۰۰/۰۸/۰۲

من تازه کتاب رو شروع کردم ولی به نظر میاد اسم خیلی از شخصیت های کودک که در حال آموزشند همان اعضای انجمن پریان در کتاب قصه های همیشگی هستند من عاشق کتاب های کریس کالفر ام و از نویسنده عزیز

- بیشتر
•𝒷‌𝓪𝓻𝓪𝓃 ִֶָ🤍🌿
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

واقعا هیجان انگیز بود و ماجراجویانه، بهتره که قبل از خوندن مجموعه ی قصه های همیشگی این مجموعه رو بخونید بریستال عاشق کتاب خوندنه. ولی تو سرزمینی که بریستال زندگی می کنه سواد داشتن و خوندن کتاب برای زنا ممنوعه ولی بریستال

- بیشتر
کاربر ۲۱۱۱۹۳۰
۱۴۰۰/۰۸/۰۲

کتاب جذاب و جالبی بود ، به نوجوانانی که به کتاب هایی‌ مثل هری پاتر و کتاب هایی با محوریت جادو علاقه‌مند هستند توصیه میکنم❤️

hassan dabir
۱۴۰۰/۰۸/۰۴

به نظر من بهترین کتاب های داستان نوجوانان رو انتشارات پرتقال داره و این کتاب هم مثل تمامی کتاب هاشون عالیه 🤩🤩😍😍😘😘🥰🥰

نرگس
۱۴۰۱/۰۱/۲۷

من نسخه چاپی این کتاب و خریدم.فوق العاده جذابه.

★چوی زینب دمدمی★
۱۴۰۱/۰۳/۲۰

بریستال مامان بزرگ الکس وکانره؟ وای خدا چقدر جذاب😍😍😍😍😍 + مثل بقیه ی کارای نویسنده خیلی لذت بخش وقشنگ بود:)))

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

انتشارات پرتقال منتشر کرد: بریستال اورگرین، دختر قاضی سخت گیر و قانون مدار شهر، عاشق کتاب خواندن است اما در سرزمین او کتاب خواندن برای زنان ممنوع است. روزی با دیدن آگهی استخدام خدمتکار در سردر کتابخانه ی شهر با نام

- بیشتر
خوره کتاب^__^
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

یه کتاب عالی عالی که نمیتونی یه دقیقه زمین بزاریش 🤩 از بس که خوبه😚 مناسب برای کسایی که عاشق فانتزی هستن👌 ناگفته نماند که جلدشم خیلی قشنگه🥰و اینکه داستان های هیجان انگیز و سرگرم کننده ای داره🔥🌟 توی این کتاب چهار اقلیم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰۳)
با دیدن هزاران هزار کتاب سرش گیج رفت، انگار وارد رؤیا شده بود. هرگز فکرش را هم نمی‌کرد این‌همه کتاب در دنیا وجود داشته باشد، چه برسد به کتابخانهٔ محلهٔ خودشان.
Emily
جهان هیچ‌وقت برای ما به جای بهتری تبدیل نمی‌شه، مگر اینکه ما اون رو برای همه به جای بهتری تبدیل کنیم.
roksana
گاهی بزرگ‌ترین مشکلات زندگی ساده‌ترین جواب‌ها رو دارن.
Dina
اگه دنیای بهتری بخوایم، باید از دنیا بهتر باشیم.
ساکن کوچه علی چپ:)
آیندهٔ خوب با پشتکار در گذشته ساخته می‌شه. نباید اجازه بدیم شک و تردید جلوی پشتکار ما رو بگیره. چیزی که من پیشنهاد می‌دم قطعی نیست، آسون هم نیست، ولی ما باید دست‌کم تلاش کنیم. حتی اگه شکست بخوریم، آیندگانمون مجبور نیستن قدم‌هایی رو که ما به جلو برداشته‌ایم دوباره بردارن.»
Poriya Mohamadi
چرا دنیا از گروهی که فقط می‌خوان دوست داشته بشن و پذیرفته بشن این‌قدر متنفره.
hassan dabir
طوری شیرازهٔ تک‌تک کتاب‌هایش را می‌بوسید و آن‌ها را به مادرش می‌داد که انگار با حیوان کوچک خانگی‌اش خداحافظی می‌کرد.
Emily
انتقام شمشیر دولبه‌ست؛ هر چی بیشتر بهش بچسبی، بیشتر خودت رو زخمی می‌کنی.»
ساکن کوچه علی چپ:)
«زمان پیچیده‌ترین وسیلهٔ جهانه. هم درده و هم درمان خیلی از مشکلات زندگی. زمان بیشتر زخم‌های ما رو درمان می‌کنه، ولی در آخر همه‌چیزمون رو می‌گیره. متأسفانه کم پیش می‌آد که زمان به نفع کسی عمل کنه. وقتمون یا خیلی کمه یا خیلی زیاد، ولی هیچ‌وقت اون‌قدر که دلمون می‌خواد یا نیاز داریم وقت نداریم. گاهی در زمانه‌ای متولد می‌شیم که کسی برامون ارزش قائل نیست و خیلی وقت‌ها اجازه می‌دیم این موقعیت‌ها روی خودمون هم تأثیر بذارن و باعث بشن که ما هم به خودمون بها ندیم.
- mira .
هر چقدر کسی باهات بد تا کرد، هیچ‌وقت اجازه نده نفرت از کسی دل‌سوزی و رحم رو ازت بدزده. نبرد خوبی و بدی توی میدون جنگ رخ نمی‌ده، بلکه درون تک‌تک ما شروع می‌شه. اجازه نده خشمت برات تعیین کنه که کدوم طرفی هستی.»
Ariana

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰۲,۰۰۰
۵۱,۰۰۰
۵۰%
تومان