دانلود و خرید کتاب رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی محمد اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی اثر محمد اکبری

کتاب رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی

نویسنده:محمد اکبری
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی

کتاب رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی نوشتهٔ محمد اکبری در انتشارات راز نهان به چاپ رسیده است. رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی کتابی گرانقدر است که به صورت سهل و روان و با رویکردی کاملاً کاربردی و با شرح جزئیات کامل به بررسی این موضوع می پردازد که رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی است.

درباره کتاب رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی

 پس از مطالعهٔ این کتاب می توان، درباره مفهوم چاقی، مفهوم نارسایی هیجانی و ابعاد آن، ويژگي‌های رفتاری افراد مبتلا به نارسایی هيجاني، نارسایی هيجاني از ديدگاه اجتماعي فرهنگي، مفهوم نشخوار فكري، پيامدهاي بین فردی نشخوار فكري، مفهوم رضایت از زندگی و ابعاد آن، الگوهای رضایت از زندگی، عوامل مؤثر بر رضایت از زندگی و در نهایت غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی و ارتقاء رضایت از زندگی، اطلاعاتی در سطح پایه به دست آورد.

کتاب رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به اساتید و دانشجویان رشته‌های روانشناسی شخصیت، روانشناسی بالینی و سایر دانشجویان علاقه‌مند در دیگر رشته‌ها پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب رضایت از زندگی لازمه غلبه بر نشخوار فکری و نارسایی هیجانی

از سال 1997 میلادی به بعد، سازمان جهانی بهداشت چاقی را یکی از مشکلات اساسی در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه اعلام کرد. به دلیل اینکه چاقی پیامدهای خطرناکی برای سلامت روانی و جسمی دارد، سازمان جهانی بهداشت (2016) چاقی را یکی از 10 مشکل شایع سلامتی در جهان می¬داند. چاقی به چندین بافت بدن از جمله قلب، عضله¬های اسکلتی، پانکراس، کلیه¬ها و غیره آسیب می¬زند و زمینه¬ساز بروز بدکارکردی¬هایی مانند بیماری قلبی، فشارخون بالا، دیابت، مشکلات تنفسی نظیر آپنه انسدادی، مشکلات خواب، مشکلات جسمانی نظیر کمردرد و زانودرد و غیره می¬شود و به عنوان یک عامل خطرساز در بیماری‌های زوال سیستم عصبی مانند زوال عقل و آلزایمر مطرح است.

از طرفی، میزان چاقی در کشورهای در حال توسعه و صنعتی در حال افزایش است. طبق آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (2017)، در کشورهای عضو این سازمان، از هر دو بزرگسال بیش از یکی و از هر دو کودک زیر 6 سال، نزدیک به یک نفر اضافه وزن دارند؛ همچنین نتایج این سازمان نشان می¬دهد که در سال 2015، 5/19 درصد از افراد جهان به چاقی مبتلا هستند و این میزان از 6 درصد در کره جنوبی و ژاپن تا بیشتر از 30 درصد در مکزیک، نیوزیلند، مجارستان و آمریکا در نوسان است تا جایی که نتایج نشان می¬دهد در آمریکا 40 درصد از زنان و 35 درصد از مردان از چاقی رنج می‌برند. همچنین نتایج نشان می¬دهند که از هر چهار نفر، یک نفر در کشورهای استرالیا، کانادا، شیلی و آفریقای جنوبی از چاقی رنج می¬برند. در طول دهه گذشته میزان شیوع چاقی در کشورهای کانادا، مکزیک، فرانسه، سوئیس و آمریکا به شدت افزایش پیدا کرده و این میزان پس از یک دوره رشد سریع در کشورهای ایتالیا، انگلستان و اسپانیا به ثبات رسیده است. چاقی به تجمع بیش از حد و یا غیر طبیعی چربی در بافت¬های بدن اطلاق می¬شود. به عبارتی چاقی به عنوان یک مازاد بافت چربی منتج از انرژی دریافتی بیش از حد تعریف می¬گردد (فنکلستین، تراگدان، کوهن و دیتز ، 2009). از طرفی دیگر، اضافه وزن و چاقی اصطلاحاتی هستند که اغلب معادل هم استفاده می¬شوند، اما از نظر فنی معانی مختلفی دارند. اضافه وزن به عنوان وزنی از بدن که با توجه به قد و اندازه بدنی یک شخص بیشتر از وزن طبیعی و استاندارد باشد، تعریف می¬شود، اما چاقی به معنی زیاد بودن غیرطبیعی نسبت چربی به بدن است (فنکلستین و همکاران، 2009). مکانیسم اصلی اضافه وزن و چاقی، عدم تعادل دریافت و مصرف کالری می¬باشد، وقتی که دریافت کالری بیش از نیاز (مصرف) باشد، تعادل مثبت کالری منجر به گرفتن وزن می-شود، این تعادل در اثر زیاد خوردن، بی¬تحرکی، یا ترکیبی از هر دو به وجود می¬آید. توزیع بافت چربی در محل¬های مختلف بدن اثرات مهمی بر بروز عوارض دارد، به خصوص چربی داخل شکمی (چاقی احشایی) و زیر جلدی در شکم اهمیت بیشتری به چربی زیر جلدی ناحیه باسن¬ها یا اندام تحتانی دارند. چاقی شکمی که با توزیع چربی بالا در ناحیه شکمی مشخص می¬شود (شکل سیب) نسبت به تجمع چربی در ناحیه لگن و ران‌ها (شکل گلابی) با خطر سلامتی بیشتری همراه است (فلدمن و همکاران، 2017).

تمرین های مصاحبه و تشخیص بالینی برای روان شناسان و مشاوران
پرل س. برمن
طرح درمان نظریه شناختی بک در ده جلسه
فرشته ابراهیمی
راهنمای عملی آموزش عملی ذهن‌آگاهی برای مراجعان
کریستین دانکلی
رهایی از خشم و پرخاشگری
شهربانو قهاری
تندآموز روان درمانی دلسوزی مدار
پل گیلبرت
راهنمای آکسفورد برای تمرین‌ های رفتاری در شناخت درمانی
جیمز بنت لوی
نظریه های شخصیت
مجید صفاری‌نیا
وقتی اضطراب حمله می کند
دیوید دی. برنز
درمان مبتنی بر پذیرش و پای بندی
پل ای. فلکسمن
قانون شادی
هنری کلاود
روان‌درمانی مثبت‌نگر
جرج دبلیو‌. برنز
مداخلات روان شناسی مثبت نگر
جینا ال. مگیار موئه
رهایی از چاقی؛ با رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد
جوزف سیاروچی
دستنامه تشخیص افتراقی DSM-5
مایکل بی. فیرست
غلبه بر شرم و افسردگی
متیو مک کی
من کم ارزش
ایلین ان.آرون
کتابچه الفبای خودمراقبتی
ارلن گریس آونز
کتاب کار تاب‌آوری؛ مهارت های ضروری برای بازیابی از استرس، ضربه های روحی و مصیبت
گلن آر شیرالدی
خودکاوی
کارن هورنای
تنهایی
محمدامین شریفی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان