دانلود و خرید کتاب آمریکا، تور وداع کریس هجز ترجمه محمدعلی شفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمریکا، تور وداع اثر کریس هجز

کتاب آمریکا، تور وداع

معرفی کتاب آمریکا، تور وداع

کتاب آمریکا، تور وداع نوشته کریس هجز است که با ترجمه محمدعلی شفیعی منتشر شده است. کتاب آمریکا، تور وداع به مساله افول قدرت در آمریکا و سقوط این کشور در ورطه نابودی می‌پردازد.

درباره کتاب آمریکا، تور وداع

کتاب آمریکا تور وداع اثر ارزشمند خبرنگار مستقل نیویورک تایمز و برنده جایزه پولیتزر کریس هجز است. این خبرنگار حدود ۲۰ سال از عمر خود را بیرون از مرزهای آمریکا گذرانده است.  او شاهد درگیری‌های آمریکای مرکزی، غرب آسیا و یوگسلاوی سابق بوده و شاهد ظهور و سقوط قدرت‌ها و کشورهای مختلف بوده است. او در این کتاب داستان حقیقی زندگی مردم را از زبان خودشان روایت می‌کند. افرادی که هر روز با مشکلات حل نشدنی درگیرند. مشکلاتی که ریشه در ذات نظام جکومتی ایالات متحده دارد و بخشی از این کشور شده است و روزبه‌روز بیشتر از قبل این کشور را در سراشیبی افول و سقوط قرار می‌دهد. 

نویسنده فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد است، او در کتاب آمریکا، تور وداع به افول آمریکا در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می‌پردازد و با زبانی روان و جذاب که برای تمام مخاطبان قابل فهم است، وضعیت رو به افول ایالات متحده آمریکا را از دید خود مردم این کشور روایت می‌کند. 

او در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه در آمریکا زیر ساخت‌ها هر روز خراب تر می‌شوند و شهرهای کشور به طور مداوم نیروهای کارشان را اخراج می‌کنند و نشانه‌های ناراحت کننده‌ای از اهمال، ظاهر می‌شود. او مسیری که برای آینده ایالات متحده ترسیم می‌کند خبر از آینده‌ای می‌دهد که در آن آتش نشان و معلم به تعداد کافی وجود نخواهد داشت. حقوق بازنشستگی گاه و بی‌گاه کاهش یافته و یا با تاخیر پرداخت خواهد شد. مراقبت‌های پزشکی مناسب برای ثروتمندان برقرار خواهد ماند. اما نرخ مرگ و میر در میان کسانی که نمی‌توانند مراقبت‌های بهداشتی و درمانی مناسب برای خود تدارک ببینند- سالانه ۴۵ هزار فرد بیمه نشده به این وضعیت دچار می‌شوند- بالاتر خواهد رفت. قیمت سوخت و مواد غذایی افزایش خواهد یافت. او می‌گوید به زودی نرخ مرگ و میر ناشی از خشونت افزایش خواهد یافت زیرا در این کشور تقریبا همه می‌توانند به اسلحه دسترسی داشته باشند.

این کتاب یک پیش‌بینی از افول آمریکا است که از قلب این کشور نوشته شده است.

خواندن کتاب آمریکا، تور وداع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی و مسائل بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Sepidaar
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

لطفاً توی طاقچه بی‌نهایت این کتاب رو موجود کنید... ممنون🙏🏻

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان