دانلود و خرید کتاب دیگری (جلد اول) یوکیتو آیاتسوجی ترجمه ارنواز صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیگری (جلد اول) اثر یوکیتو آیاتسوجی

کتاب دیگری (جلد اول)

معرفی کتاب دیگری (جلد اول)

کتاب دیگری نوشته یوکیتو آیاتسوچی است. این مجموعه در دو جلد با ترجمه ارنواز صفدری منتشر شده است.

درباره کتاب دیگری

همه چیز از زمانی شروع می‌شود که دانش‌آموزی به نام کویچی به مدرسه یومی‌یاما می‌آید و متوجه رفتار عجیب هم‌کلاسی‌ها و معلم‌هایش می‌شود. انگار همه اهالی مدرسه از چیزی مثل نفرین مرگ می‌ترسند.

همه چیز ۲۶ سال قبل شروع شده است زمانی که دانش‌آموزی در کلاس سوم مدرسه‌ مرده است. اما دانش‌آموزان آن سال طوری رفتار کردند که انگار هم‌کلاسی‌شان زنده است. حتی در مراسم فارغ‌التحصیلی آخر سال برای او صندلی گذاشتند. چیز عجیب این است که آن دانش آموز در عکس بوده است. حالا هر سال در این کلاس دانش آموزی می‌میرد مگر آن‌که یکی از دانش‌ آموزها از سوی همکلاسی‌هایش نادیده گرفته شود.

این مجموعه داستانی جذاب و پرکشش است. انیمه زیبای another از روی این رمان ساخته شده است.

خواندن کتاب دیگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های پرهیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب دیگری (جلد اول)

«پس شاید میساکیه یا شایدم ماساکی... به‌نظرم... من اسمش رو میساکی می‌ذارم. این بچه رو از همون سال اول تحصیل‌شون، همه می‌شناختن. دانش‌آموزی عالی، ورزشکاری تربیت‌شده، نقاشی واقعاً خوب، و همین‌طور یه نوازندهٔ بااستعداد. مهم‌تر از همهٔ این‌ها، میساکی خوشگل بود. یا اگه پسر بوده، خوش‌هیکل. حالا هر کدوم که بوده، هیچ نقصی نداشته.»

«یه‌کم منفور به‌نظر می‌آد، تو این‌طوری فکر نمی‌کنی؟»

«نه، می‌گن که میساکی آدم خیلی باشخصیتی هم بوده. اصلاً منفور یا مغرور نبوده. با همه مهربون بوده و به اندازهٔ کافی خوش‌برخورد. برای همین همهٔ معلم‌ها و دانش‌آموزها و بقیه عاشق میساکی بوده‌ن. خب، فهمیدی؟ میساکی آدم معروفی بوده.» 

«هوم. پس آدم‌هایی مثل اون واقعاً وجود دارن.»

«بعد سال سوم شروع شده و وقتی داشتن بچه‌ها رو دسته‌بندی می‌کردن، میساکی رو می‌ذارن توی کلاس شمارهٔ ۳. و بعد یهویی، میساکی مرده.»

«وای.»

«هنوز ترم اول بوده، درست قبل از تولد پونزده سالگی میساکی.»

«چطوری مرده؟ تصادف کرده؟ مریض شده؟»

«من شنیده‌م که تو سقوط یه هواپیما کشته شده. همهٔ خانوادهٔ میساکی داشته‌ن می‌رفته‌ن هوکایدو. توی راه برگشت، هواپیما سقوط می‌کنه. اما نظریه‌های دیگه‌ای هم وجود داره.»

«...»

«بعدش این خبر وحشتناک به بچه‌ها می‌رسه، و خب شوک بزرگی بوده.»

«مطمئنم که بوده.»

«همه داشته‌ن جیغ می‌کشیده‌ن که چطور ممکنه همچین چیزی پیش بیاد؟ بقیه گریه می‌کرده‌ن و می‌گفته‌ن حقیقت نداره! و یه سری از بچه‌ها کاملاً از گریه داغون شده‌ن. معلم کلاس‌شون نمی‌دونسته چی باید بهشون بگه. حس‌وحال کل کلاس همین‌قدر عجیب بوده... وسط همهٔ این‌ها، یکی گفته میساکی نمرده، منظورم اینه که ببینید، نمی‌تونید میساکی رو اینجا ببینید؟»

«...»

«این بچه به میز میساکی اشاره کرده و گفته ببینید، میساکی درست همین‌جاست. کجای دیگه باید باشه؟ میساکی زنده‌ست و درست همین‌جاست. بعد از اون دانش‌آموزها یکی‌یکی اضافه شده‌ن و گفته‌ن درسته. میساکی نمرده. میساکی زنده‌ست. میساکی درست همین‌جاست...»

«... منظورشون چی بوده؟»

«هیچ‌کس نمی‌خواسته باور کنه که همچین آدم محبوبی اون‌قدر یهویی مرده. نمی‌خواسته‌ن قبول کنن. این حدس منه. کلاس برای یه مدت طولانی بعد از اون به همین منوال ادامه داشته.» «منظورت چیه؟»

«از اون به بعد همهٔ بچه‌های کلاس با هم دست به‌یکی می‌کنن و به تظاهرشون ادامه می‌دن. هی! میساکی هنوز زنده‌ست! حتی شنیده‌م که معلمشون هم قبول داشته. درسته. حق با شماست. با همه‌تون. میساکی نمرده. حداقل توی این کلاس. میساکی به‌عنوان یکی از شاگردای این کلاس زنده‌ست. از حالا به بعد همه‌مون باید با هم کار کنیم تا فارغ‌التحصیل بشیم. همهٔ ما، با هم... یا مثلاً یه چیزهایی شبیه به این.»

«به‌نظرم خیلی داستان خوبیه. ولی نمی‌دونم، یه‌جورایی عجیبه.» 

نظرات کاربران

Zed.Naserian
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

مگه میشه دوستش نداشت...تصویر کتاب من رو جذب کرد، بعد از دیدن اسمش فهمیدم که داستان انیمه Another هست، کتاب اول و دوم به شدت باهم مربوط هستن و اگر اولی رو نخونید متوجه دومی نمیشید. داستان کتاب رو خیلی

- بیشتر
.......
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

باورم نمیشه که مانگای دیگری هم باشه ولی چطوره که دفترچه مرگ نیست؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

ترجمش اصلا خوب نیس من انیمشو پیشنهاد میکنم

Vfan
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

(بنده انیمه ش رو ندیدم) هر چقدر که داستان پیش می‌رفت به جذابیت و شفافیت داستان اضافه میشد که از این نظر خوب بود. یکی از مشکلاتی که به نظرم داشت این بود که به نظر میومد متن خوب بازنویسی

- بیشتر
ડⅈꪶꪜꫀ𝕣 ꪑꪮꪮꪀ
۱۴۰۱/۰۳/۱۲

مانگای جذابیه و شمارو غرق خودش میکنه داستان درمورد اتفاقات عجیب و مرموز یه مدرسه توی یه شهر کوچیکه که توسط نویسنده به خوبی توصیف شده... در کل کتاب خوبیه و البته من دیدن انیمه اش رو هم بهتون پیشنهاد میکنم

roza
۱۴۰۱/۰۲/۲۵

واقعا خیلی عالی و هیجان انگیز بود و موضوع ترسناکش خیلی مبتکرانه و جدید بود.

یه کتابخور😋
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

من خودم به شخصه این کتاب رو خیلی دوست داشتم از طرفی من اوتاکو هستم و مسلما از اینجور کتاب هایی که برگرفته از انیمه هستند خوشم میاد در کل این کتاب رو پیشنهاد میکنم بخونید

2663001
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

کتاب جالبیه ...

.
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

(。♡‿♡。) 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

mahzooni
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

خییییییلییییی خفن بود من به شخصه یه اوتاکوعممممم :) و از خوندن این کتابم راضییی بودممم ( عصله عصل)

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
«هوای مورد علاقه‌م بارون سرد وسط زمستونه. اون لحظه‌ای که می‌خواد تبدیل به برف بشه.»
Mia
گفتم: «می‌دونید، این کتاب فقط برای زنگ تفریح‌های بین درس خوندنه.» اما با مقایسهٔ زمانی که برای هرکدام می‌گذاشتم جواب واقعی چیزی برعکس این بود: در واقع بین مطالعهٔ کتابم گاهی درس می‌خواندم.
=o
مردم همیشه نقاشی مونش رو اشتباه تفسیر می‌کنن. در واقع مردِ توی نقاشی نیست که داره فریاد می‌کشه، بلکه دنیای اطراف اونه. اون فریاد داره مرد رو می‌لرزونه، برای همین گوش‌هاش رو گرفته.»
Mia
با لبخندی کم‌رنگ پرسید: «خب؟ وجود نداشتن چه حسی داره؟» من جواب دادم: «حس خوبی نیست.»
Rin Koharu
فکر نمی‌کنم نیازی به گفتن باشد که هیچ چیزی به شکوه ارتباطات انسان و پرنده نیست، با این حال، من کمی بیشتر از قبل لبخندی را روی لبم حس کردم.
mahzooni
با یک نفر از بچه‌های کلاس رفتاری خواهد شد که انگار آنجا نیست.
mahzooni
من نمی‌خوام... نمی‌خوام که دیگه به هیچ سوگواری‌ای برم.
mahzooni
با لبخندی کم‌رنگ پرسید: «خب؟ وجود نداشتن چه حسی داره؟» من جواب دادم: «حس خوبی نیست.»
mahzooni
گفتم: «تو به من قول دادی. گفتی توی ماه ژوئن بهم می‌گی.» «امممم...» «بهت گفتم که «امممم» جواب نیست.»
mahzooni
هر حال، وقتی یه سال رفتم بالاتر، گیر کردن توی نفرین کلاس شمارهٔ ۳ تموم می‌شه.»
mahzooni

حجم

۲۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

حجم

۲۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

قیمت:
۹۸,۱۰۰
تومان