دانلود و خرید کتاب عبارت پنجم جو ویتالی ترجمه ویدا کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عبارت پنجم اثر جو ویتالی

کتاب عبارت پنجم

معرفی کتاب عبارت پنجم

کتاب عبارت پنجم نوشته جو ویتالی است که با ترجمه ویدا کرمی منتشر شده است. این کتاب را نویسنده کتاب مشهور و تاثیرگذار محدودیت صفر نوشته است.

درباره کتاب عبارت پنجم

جو ویتالی از زمان حضور در فیلم فوق‌العادهٔ راز، که به تشریح قانون جذب و نقش آن در موفقیت و کامیابی افراد می‌پرداخت، شهرت زیادی یافت، جو ویتالی با فعالیت ۳۵ سالهٔ خود در زمینهٔ رشد معنوی، تفکر فراوانی، بازاریابی و ...، زندگی افراد زیادی را تغییر داده است. او در این کتاب پنجمین ذکر پاکسازی خود را نیز ارائه داده که قبلاً فقط در دوره‌های پیشرفتهٔ هواوپونوپونو ارائه می‌شد. این ذکر بُعدِ جدیدی به روش باستانی اهالی هاوایی می‌افزاید. همچنین، او مطالب هواوپونوپونوی اصیل خود را به سطح نوین و پیشرفته‌ای رسانده و به شما می‌آموزد که چگونه به مرحلهٔ بعدی رشد معنوی، یا به قول او، به مرحلهٔ بیداری، دست یابید.

کتابی که در دست دارید، دربردارندهٔ جدیدترین مفاهیمی است که جو ویتالی تاکنون به آن‌ها پرداخته است. همان‌طور که در خلال صفحات کتاب عبارت پنجم در خواهید یافت، جو ویتالی قصد ندارد مانند یک رهبر معنوی یا گوروی دور از دسترس، این مفاهیم پیشرفته را بیان کند. او همانند یک همسفر، در این ماجراجویی با شما همراه خواهد بود و مطالب کتاب را بیان خواهد کرد.

خواندن کتاب عبارت پنجم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق و بدون محدودیت پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب عبارت پنجم

چیزی که امروز می‌بینیم، همیشه در طول تاریخ اتفاق افتاده است و چیز جدیدی نیست. شاید وقایع به این دلیل جدید به نظر می‌رسند که ما در حال حس کردن و تجربه کردن آن‌ها هستیم. به‌علاوه، رسانه‌های اجتماعی، هر چیزی را به اندازه‌ای بزرگ می‌کنند که گویی تاکنون در تاریخ رخ نداده است. وقتی انگشت شست کسی تصادفاً با چیزی برخورد کند، همهٔ دنیا را باخبر می‌کند. ناگهان، این‌طور احساس می‌شود که برخورد انگشت شست با چیزی، یک مرض مُسری جدید است، اگرچه در حقیقت، این‌طور نیست.

بله، مردم چیزهای متفاوتی را از سر می‌گذرانند؛ اما در امریکا، ما جنگ داخلی و بزرگ‌ترین رکود اقتصادی را تجربه کرده‌ایم. ما وقایع دلخراش زیادی را در سراسر جهان دیده‌ایم. من به کشورهایی رفته‌ام که تاریخ وحشیانه‌ای داشته‌اند، تاریخی که آن‌ها را از هم فرو پاشیده است.

این تفکیک و اختلاف چیز تازه‌ای نیست؛ اما ما با آن چه می‌کنیم؟ می‌دانیم که جدایی واقعی، میان فرد و اولوهیت است. در هواوپونوپونو، گاهی به خدایان اشاره می‌شود. دکتر هو لِن، خدا را نیروی عظیم، راز بزرگ و آسمانی می‌خوانَد.

مردم فکر می‌کنند از خالق جدا هستند. وقتی احساس کنیم که از منبع آفرینش جدا هستیم، حس می‌کنیم آسیب‌پذیریم، هیچ حامی و محافظی نداریم و روی این سیاره، تنهای تنها هستیم. به نظر می‌رسد که هر آنچه ترس را در ما برمی‌انگیزد (خبرهای روزنامه، رسانه‌های جمعی، فیس‌بوک یا اینستاگرام) آماده است تا با ارسال انرژی و پیام‌های منفی، اقدامات هدفمندی انجام دهد. مادامی‌که احساس جدایی داشته باشیم، تأثیر عاطفی آن بار منفی را حس می‌کنیم و آسیب می‌بینیم.

هواوپونوپونو در این زمینه، چه کمکی می‌کند؟ هواوپونوپونو در زبان هاواییایی، به معنی درست کردن اشتباه است. هواوپونوپونو یعنی تصحیح ادراک، ادراکاتی که از زندگی، سیاست، دیگر انسان‌ها و اجتماع داریم. این ادراکات، همان چیزهایی را می‌سازند که از آن‌ها گلایه می‌کنیم. این امری عمیق و پیچیده است و می‌خواهم در این کتاب پرده از آن بردارم.

معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

نظرات کاربران

kianosh
۱۴۰۰/۱۱/۲۲

مسئولیت پذیری در روش خودسازی جو ویتالی گرفته شده از هواپونو پونو محدوده مسئولیت را فراتر می برد و فرد در قبال کارهای دیگرانی که از آنان آگاه می شود مسئول می شود البته مسئولیت به معنای مقصر بودن نیست

- بیشتر
zahra.shahivandi
۱۴۰۱/۰۷/۲۱

سلام 🧚‍♀️ این کتاب میتونم به جرات بگم یکی از بهترین کتابهای که خوندمم حتی نیست !با کیفیت ترین و بهترین کتابی هست که تا به الان خوندم و کسی که این کتاب رو به کرات بخونه (شاه کلید تکراره)به مرور

- بیشتر
Baran Hhh
۱۴۰۰/۱۰/۰۴

خیلی خوب بود👌🏻 لطفا کتاب در صفر این نویسنده رو هم در طاقچه قرار دهید

nicki11
۱۴۰۱/۰۹/۰۱

من عاشق این کتاب هستم خیلی روان و جذاب هست و باعث میشه محدودیت صفر و در صفر را بهتر درک کنم .یک شبه تمومش کردم .و یک هفته بعد دوباره خوندمش.جو ویتالی نویسنده محبوب من هست و واقعا کتاب

- بیشتر
🎸🍃تبسم🍃🎸
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

کتاب خوبیه اما محدودیت صفر خیلی بیشتر دوست داشتم و واقعا ازش نتیجه دیدم اما این کتاب واژه من خودم را میبخشد هم اضافه کرده بود به چهارواژه قبلی ، متاسفم لطفا مرا ببخش مچکرم دوستت دارم ، اول محدودیت

- بیشتر
Mahya
۱۴۰۱/۰۸/۰۲

این کتاب یک متن کاملا الهامیه ، مطمئنم جو ویتالی چیزهایی رو در متن نوشته که من خوندمش اما درکش نکردم و این درک فقط با رشد من ممکن میشه. چون بعد از کتابهای محدودیت صفر و ماندن در وضعیت صفر

- بیشتر
...
۱۴۰۱/۰۴/۳۰

خیلی فوق العاده وکاربردی،به شخصه خودم از اموزه های این کتاب نتایج عالی ای گرفتم ولی برای درک بهتراین کتاب حتماقبلش بایدکتاب درمحدوده صفرروخونده باشید

hasan makiabadi96@gimil
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

لطفا مرا راهنمایی کنید پول واریز شد کتاب دانلود نشد وکتابهای خودم هم پاک شدن

aaa
۱۴۰۰/۱۱/۰۲

خوب بود

کاربر 2722094
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

کتاب جذاب و مفیدی بود یک خلاصه از کتابهای محدودیت صفر و در وضعیت صفر با مطالب تکمیلیتر به نظرم تقریبا همه مباحث پاکسازی رو آورده بود و کاملتر از قبلیا بود من که از کتابهای جو ویتالی لذت میبرم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
«متأسفم، لطفاً مرا ببخش، سپاسگزارم، دوستت دارم و من خودم را می‌بخشد»
aftab gardoon
اگر دیگران را سرزنش می‌کنید، اگر تقصیر و مسئولیت مسائل را متوجه دیگران می‌کنید، شما دست‌تان را بلند کرده و می‌گویید: «من قربانی‌ام.»
aaa
ما محکوم به زیستن با برخی روش‌های از پیش تعیین‌شده نیستیم. بروس لیپتون می‌گوید این تصور اصلاً صحیح نیست که ما به ژن‌های خود محدود هستیم. شما بسته به وضعیت آگاهی خود، ژن‌هایتان را خاموش و روشن می‌کنید.
kianosh
شما فکرهایی دارید، اما افکارتان نیستید. به احساسات‌تان توجه نکنید. شما احساساتی دارید اما احساسات‌تان نیستید. به جسمتان توجه نکنید. شما جسمی دارید اما جسمتان نیستید. همهٔ این‌ها مراقبه‌ای است برای سوق دادن شما به سوی ناظری که پشت همه‌چیز حاضر است. چنین کاری، یک تجربهٔ مراقبه‌گونه است که ما را به سوی مسئولیت بیداری هدایت می‌کند.
Zohreh
آزاد و پاک کند. هواوپونوپونو، هم برای مشکلات فیزیکی و هم برای مشکات روحی، به کار می‌رود. می‌خواهم جای خالی زیر را پر کنید: چه احساسی در شما وجود دارد که برایتان ناخوشایند است؟ ................................................................................................................. حالا با تمرکز بر آن احساس، چهار ذکر هواوپونوپونو را تکرار کنید. در این حالت، شما در حال کار کردن با اولوهیت هستید که برای برقراری آرامش، هیچ محدودیتی
aliiiiii1
روزی دکتر هو لِن به من گفت: «وقتی سعی می‌کنیم دیگران را عوض کنیم، خود را درگیر کارمای آن‌ها می‌کنیم و اگر درگیر کارمای آن‌ها شویم، بهای سنگینی پرداخت خواهیم کرد.»
Mahya
در هواوپونوپونو، باوری اساسی وجود دارد و آن این است که اولوهیت وجود دارد، خدایی وجود دارد، در وضعیت صفر وجود دارد که نه‌تنها زنده است، هوشمند است. ممکن است مانند رواقیون بخواهید از واژهٔ «طبیعت» استفاده کنید. وقتی در وضعیت صفر هستید، در خالص‌ترین حالت خود قرار دارید؛ چون شما از منبع حیات هستید و ماهیت منبع، خلوص است.
kianosh
«من» «خودم» را می‌بخشد. «خالق» «برنامه‌ریزی‌ها، محدودیت‌ها، ضعف‌ها، ایگو و ...«مرا می‌بخشد.» «من خودم را می‌بخشد.» فعل بخشیدن به سوم شخص مفرد اشاره دارد (می‌بخشد) چون ما از پاک کردن چیزی صحبت می‌کنیم که در آن گیر کرده‌ایم. وقتی می‌گوییم «من خودم را می‌بخشد»، درواقع، می‌گوییم خالق (یا هر اسمی که به او می‌دهید)، کینه‌ای از شما به دل ندارد. او به شما امتیاز نمی‌دهد، درست و غلط‌هایتان را در دفتر یادداشت نمی‌کند. خالق چنین کاری نمی‌کند. خودتان هستید که این کار را می‌کنید. وقتی به زندگی خود نگاه می‌کنید و می‌گویید «خالق خطاهای مرا می‌بخشد؛ خالق، خود خفیف (ناخودآگاه) مرا می‌بخشد»، آنگاه، شما به عنوان یک خود خفیف، می‌توانید رهایی از گناه، غصه، سرزنش، ندامت یا هر احساس سنگینی که ناشی از محکوم کردن خودتان است را آغاز کنید.
alireza sadidi
برخی دانشمندان می‌گویند: «ما این آزمایش‌ها را انجام داده‌ایم. ما قادر بوده‌ایم فقط دو ثانیه در زمان عقب یا جلو برویم، اما این دو ثانیه، آغاز اثبات ممکن بودن سفر در زمان است.»
aaa
با قرار گرفتن در وضعیت صفر و بدون داده، فرمان‌های حرکت به شما الهام می‌شود. اولوهیت می‌بخشد و می‌خواهد هر داده‌ای را بزداید. این ما هستیم که به داده‌ها می‌چسبیم و خود خفیف فکر می‌کند: «این منم. من اینگونه فکر می‌کردم.»
kianosh

حجم

۱۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان