دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه آروین خادمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

این کتاب درباره موفقیت است و آنچه که لازم است در مورد آن بدانیم، اما حقیقت ماجرا را، نه آنچه که تا به حال در مورد موفقیت شنیده‌ایم. اثر مرکب، جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد نوشتهٔ دارن هاردی با ترجمۀ آروین خادمی در انتشارات نظری به چاپ رسیده است. اثر مرکب برای مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار داشت.

درباره کتاب اثر مرکب

زمان آن فرا رسیده است که کسی این موضوع را مستقیم به شما بگوید: شما برای مدت زیادی فریب خورده اید. هیچ معجون جادویی یا فرمول مخفی یا راه حل سریعی وجود ندارد. شما نمی توانید 2 هزار دلار درآمد با روزی دو ساعت کار در اینترنت کسب کنید یا سی پوند معادل 15 کیلوگرم در یک هفته وزن کم کنید ، و یا با استفاده از یک کرم روی صورت تان بیست سال جوان تر شوید و یا روابط زناشویی تان را با یک قرص درست کنید یا موفقیت های پایداری را با طرحی که برای واقعی بودن عالی به نظر می‌رسد، به دست نمی اورید. عالی میشد اگر میتوانستیم موفقیت،شهرت، اعتماد به نفس،روابط خوب و سلامتی را در یک بسته از سوپرمارکت خریداری کنیم. اما این طور نیست. ما به طور مداوم با تبلیغات ثروتمند شدن ،داشتن اندام مناسب ، جوان تر شدن ،جذاب تر شدن و... مواجهیم . این پیام های بازاریابی تکراری احساس ما را از آنچه که واقعا برای موفق شدن لازم است تحریف می کند ،ما قوانین ساده اما عمیق از آنچه که برای موفقیت لازم است را از دست داده‌ایم.

دارن هاردی، نویسندهٔ اثر مرکب در ادامه به مخاطبانش می‌گوید:

من از این قبیل پیام های بازرگانی خسته شده ام و دیگر آنها را تماشا نمی کنم من این کتاب را نوشته ام تا شما این اختلال‌ها را پاک کنید و به اصول اولیه برگردید و بر آن تمرکز کنید. شما می توانید بلافاصله تمرینات و اصول این کتاب را در زندگی خود اجرا کنید و نتایج قابل اندازه گیری و مشهود آن را ببینید. می خواهم به شما کمک کنم که قدرت مهار و کنترل اثر مرکب را بدانید.

 اثر مرکب سیستم عاملی است که می تواند زندگی شما را بهتر و بدتر کند از مزیت های این کتاب بهره مند شوید تا در زندگی خود انقلابی به پا کنید این جمله را شنیده اید که می گوید به هر چه بیندیشی به آن می رسید درست است اما باید بدانید چطور از اپراتور و راهنمای خود استفاده کنید تا چگونگی مدیریت سیستم را بدانید و وقتی در آن استاد شدید دیگر چیزی نیست که نتوانید آن را به دست آورید.

کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم مثل دارن هاردی از تبلیغات دروغین موفقیت خسته شده‌اید و به دنبال راهی واقعی برای رسیدن به اهدافتان هستید، خواندن اثر مرکب را از همین امروز شروع کنید.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی ناشر و سردبیر مجله پرطرفدار موفقیت است. دارن هاردی در در سن هجده سالگی به عنوان یک کارآفرین درآمدی صدهزار دلاری داشته و در بیست و چهارسالگی درآمد او به مبلغ بیش از یک میلیون دلار در سال رسید. دارن در سن بیست و هفت سالگی مالک شرکتی با درآمد سالانه ۵۰ میلیون دلار بوده است. وی به عنوان پرطرفدارترین سخنران و مربی در زمینه توسعه فردی در جهان به طور پیوسته در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی شرکت کرده و تجربیات شخصی و اصول دستیابی به موفقیت را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد. در سال ۲۰۱۵ وی کتاب دیوانگان ثروت ساز را نوشت که به تشریح چالش‌های مالکیت کسب و کار برای کارآفرینان می‌پردازد.

بخشی از کتاب اثر مرکب

 چگونه اثر مرکب شما را به موفقیت نهایی می رساند؟

اولاً من این اصول را در زندگی خودم به کار بردم. من از نویسندگانی که سنگ دارایی و ثروت شان را به سینه می‌زنند متنفرم اما مهم این است که بدانید من از تجربیات شخصی خود در این کتاب صحبت می‌کنم و یک تئوری ثابت شده به شما می‌دهم همانطور که انتونی رابینز گفت من به موفقیت های زیادی در کسب و کار و تجارت رسیده ام. این موفقیت ما نتیجه این بود که خود را مجبور می کردم تا طبق اصول و قوانینی که در این کتاب معرفی شده است زندگی کنم. در بیست سال گذشته به طور جدی بر موفقیت و نتایج دستاورد افراد موفق کار کردم و صدها هزار دلار را برای آزمایش ایده ها و منابع و فلسفه های مختلف پرداخته‌ام. تجربه به من آموخت که مهم نیست که چه تاکتیک یا استراتژی‌ای را یاد می گیرید. موفقیت همواره از اثر مرکب به دست می‌آید.

 ثانیاً در16 سال گذشته من رهبر صنعت توسعه شخصی بوده ام و با رهبران بزرگ سخنرانان نویسندگان مختلفی همکاری کرده‌ام و همچنین به عنوان یک سخنران و مشاور به ده‌ها هزار کارآفرین آموزش داده ام. من به رهبران شرکت‌های بزرگ و بی‌شماری از افراد موفق با دستاوردهای بالا تعلیم داده‌ام. از این هزاران مطالعه من هم روش های کارآمد و هم بیهوده را استخراج کرده‌ام. من به عنوان ناشر مجله موفقیت هزاران کتاب را تجزیه و تحلیل و مطالعه کردم و این موهبتی بود که به ما کمک کرده است تا بتوانیم کارشناسان زیادی را معرفی کنیم. هر ماه باصدها کارشناس ارشد مصاحبه می‌کنم و بهترین ایده‌ها را به دست می‌آورم. هر روز مطالب را جمع و تجزیه و تحلیل می کنم و همواره در اقیانوسی از اطلاعات درباره موفقیت شخصی بوده‌ام.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
او همیشه به عنوان سرگرمی مبلغی را که خرج میکرد در ذهنش محاسبه و به جای آن شروع به سرمایه گذاری آن پول برای پیشرفت شخصی اش می کرد بعد از این که ذهنش را با صدها ساعت محتوای آموزشی و الهام بخش تغذیه نمود خلاقیت شروع به شکوفا شدن کرد چندین ایده برای من طراحی کرد
کاربر ۴۱۶۲۷۵۲

حجم

۳۳۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳۳۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان