دانلود و خرید کتاب با این کتاب بی وقفه ثروتمند شوید!
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب بی وقفه ثروتمند شوید! اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب با این کتاب بی وقفه ثروتمند شوید!

معرفی کتاب با این کتاب بی وقفه ثروتمند شوید!

 با این کتاب بی وقفه ثروتمند شوید نوشته‌ موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی است. در این کتاب نکاتی در خصوص موفقیت و چگونگی رهایی از افکار منفی به مثبت می‌خوانید.

از مهمترین عواملی که ما را به موفقیت و اهداف متعالی می‌رساند پشتکار است، البته باید توجه داشت که این پشتکار باید با الگوهای جدید منطبق باشد و در این رابطه تا می‌توانیم باغ ذهن مان را از علف‌های هرز دور کنیم. افراد موفق معمولا در ذهن خود سطحی بالاتر برای خود در نظر می‌گیرند. این کتاب به ما می‌آموزد به هیچ عنوان توجه زیادی به مشکلات نکنیم، از افکار منفی دور شویم و به افکار مثبت رو آوریم، افکاری که برای ما نیروبخش باشد و از آنجایی که افکار زاده‌ی اعمال ما و اعمال ما زاده‌ی افکارمان می باشد تا می‌توانیم از افکار منفی دوری کنیم. بیشتر از پیش به سوی خداوند برویم و سعی کنیم وجود متعالی او را در همه جا ناظر بر رفتارمان ببینیم. در هر صورت بر این باور هستیم که هر چه در ذهن ما می‌گذرد اعمال ما نیز از آن متاثر است، گویی بیدار بودن ما از همان تفکر خود را نشان می‌دهد.

خواندن کتاب  با این کتاب بی وقفه ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب با این کتاب بی وقفه ثروتمند شوید

برای درهم ریختن الگوهای منفی از «تداعی عصبی شرطی» استفاده کنید:

ابتدا ببینید چه می‌خواهید. اگر خواهان شور و شوق، شادی، و تسلط بر زندگی خود هستید (که حتما هستید، وگرنه اکنون این کتاب در دست شما نبود) پس می‌دانید که چه می‌خواهید.

باید انگیزه و اهرمی روانی در خود ایجاد کنید. اگر این کتاب را بخوانید و هیچ یک از الگوهای ذهنی خود را تغییر ندهید، آیا این به معنی تلف کردن وقت نیست؟ در مقابل اگر دستور العمل‌های این کتاب را بکار ببندید و بلافاصله کنترل فکر، احساس، جسم، روابط و وضع مالی خود را به دست گیرد چه احساسی خواهید داشت؟ هم اکنون از نفرتی که از رنج و علاقه‌ای که به کسب لذت دارید استفاده کنید تا تغییرات لازم را به وجود آورید و زندگی خود را به سطحی بالاتر ارتقاء دهید. برای انجام این کار، باید خصوصا به قدم سوی توجه کنید.

الگوهای محدود کننده را درهم بشکنید. بهترین راهی که برای این کار می‌شناسیم، گرفتن «رژیم فکری» است. یعنی اینکه برای مدت معینی، افکار خود را به طور آگاهانه کنترل کنید. این کار به منزله شستن مغز از الگوهای منفی و مخربی است که در اثر واکنش‌های عاطفی و بی‌نظمی‌های فکری، در ذهن ما ایجاد می‌شود. هشت سال پیش، من این رژیم فکری را گرفتم و آن را بسیار ارزشمند و موثر یافتم.

آنتونی رابینز، به سوی کامیابی


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۵۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان